29 شهریور 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

از قرعه‌کشی پویش باانرژی درعید غدیر جا نمانید

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

از قرعه‌کشی پویش باانرژی درعید غدیر جا نمانید

از قرعه‌کشی پویش باانرژی درعید غدیر جا نمانید



مجری طرح پویش باانرژی از برگزاری نخستین مرحله قرعه‌کشی این پویش هم‌زمان با عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در این مرحله، مردم هر استان برای برخورداری از جوایز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش مهر به نقل از توانیر، محمد خدادادی مجری طرح پویش باانرژی در خصوص اعطای پاداش به مشترکان خوش مصرف، گفت: امسال علاوه بر پاداش‌های صرفه‌جویی که در سال‌های گذشته به مشترکان خوش مصرف پرداخت می‌شد، مسابقه‌ای هم در قالب طرح پویش باانرژی راه‌اندازی شده که همه مشترکان می‌توانند به‌ازای کاهش مصرف برق در قرعه‌کشی ۳۰۰ دستگاه خودرو ایرانی، کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی و لوازم الکترونیکی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این مسابقه، مردم هر استان با یکدیگر مسابقه خواهند داد، گفت: در مرحله دوم هر استانی که بیشترین میزان صرفه‌جویی را داشته باشد، جوایز بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد.

مجری طرح پویش باانرژی ادامه داد: تاکنون استان‌های یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، مازندران، بوشهر و مرکزی توجه بیشتری به این پویش نشان دادند و با مصرف صحیح برق، تأمین این انرژی گرانبها برای همه مشترکان امکان‌پذیر شود.

۴ میلیون تومان به حقوق بازنشستگان اضافه شد

خدادادی با اشاره به افزایش مصرف برق کشور به دلیل به‌کارگیری سامانه‌های سرمایشی گفت: سیستم‌های سرمایشی حدود ۴۰ درصد از مصرف برق کشور را به خود اختصاص داده است که این میزان بیشتر از مجموع ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشوری مانند پاکستان با یک و نیم برابر جمعیت و اقلیم بسیار گرم‌تری نسبت به ایران است.

اهدای جوایز پویش «باانرژی» به مشترکان برق آغاز شد/ ورود به پویش با شماره‌گیری #١٥٢١*

 

سخنگوی صنعت برق از آغاز روند اهدای جوایز پویش با انرژی از ٢٦ خرداد به بعد خبر داد و گفت: در قالب این پویش جوایز بزرگ و ارزنده‌ای برای مشترکانی که مصارف خود را کاهش دهند، در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که پویش با انرژی با هدف کاهش ١٥  درصدی مصرف برق طراحی و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مشترکان می‌توانند بدون آنکه رفاه خود را کاهش دهند، با اقدامات بسیار کوچکی، مصرف خود را کاهش دهند و در این پویش شرکت کنند.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه هموطنان می‌توانند برای مشارکت در این طرح از طریق شماره گیری  #١٥٢١* وارد پویش شده و ثبت نام کنند، در خصوص جوایز درنظر گرفته شده گفت: از جمله این جوایز ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیونها دستگاه لوازم برقی خانگی و… است که به صورت قرعه کشی در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

دلیل درد دست از آرنج به پایین و راه های درمان آن

وی با بیان این که از ٢٦ خرداد ماه به بعد وارد فاز اهدای جوایز می‌شویم که در این خصوص اطلاع رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: مشترکان در مناطق جنوبی کشور می‌توانند با خاموش کردن کولر گازی اضافه و یا تنظیم دما روی ٢٤ درجه، در این پویش مشارکت کنند.

رجبی مشهدی ادامه داد: در سایر مناطق نیز مشترکان می توانند با نصب سایبان روی کولر، تعویض پوشالها و استفاده از دور کند کولرآبی، در این طرح مشارکت کنند.

سخنگوی صنعت برق درعین حال خاطرنشان کرد: با مشارکت در این طرح هموطنان از کنتورهای خود عکس گرفته و به صورت هفتگی در برنامه کاربردی با انرژی بارگذاری می‌کنند و در کنار شرکت در قرعه‌کشی، از جوایز هفتگی شامل اینترنت رایگان نیز بهره‌مند می شوند.

رایگان شدن قبوض برق به قوت خود باقی است/ ۳۰۰خودرو پاداش کاهش مصرف

مدیرعامل توانیر با اشاره به اجرای دو برنامه پویش باانرژی و پاداش مصرف بهینه برق برای مشترکان، گفت: راهکارهای ساده‌ ای برای کسب جایزه و قرار گرفتن در لیست مشترکان مشمول پاداش وجود دارد.

خبر خوش از واریز زودهنگام یارانه ها در شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی در تشریح راهکارهای دستیابی به جوایز متنوعی که امسال برای مشترکان برق در نظر گرفته شده است، گفت: در واقع همه مشترکان شانس برخورداری از جوایز را، به شرط رعایت نکات ساده مصرف صحیح برق دارند.

وی ادامه داد: سال گذشته برنامه ارائه پاداش مصرف بهینه برق اجرا و بر اساس آن مشترکان در ازای کاهش مصرف از پاداش‌های صنعت برق بهره‌مند شدند، به طوری که قبوض برق بسیاری از هموطنان رایگان شد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد مشارکت ٤٠ درصدی مشترکان در طرح پاداش صرفه جویی بودیم، تصریح کرد: امسال نیز در کنار اجرای طرح‌های جدیدی که برای تشویق و جلب مشارکت مشترکان برق پیش بینی شده است، طرح پاداش مشابه سال گذشته نیز به قوت خود باقی است.

رجبی مشهدی در عین حال یادآور شد: امسال جوایز دیگری برای مشترکانی که صرفه‌جویی می‌کنند در نظر گرفته شده که لوازم خانگی و برقی و حتی جایزه بسته‌های اینترنت در این طرح پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ٣٠٠ دستگاه خودروی اتوماتیک ایرانی مانند دنا، ٢٠٧ و تارا پیش بینی شده که مشترکان می‌توانند با کسب و جمع آوری امتیاز از محل کاهش مصرف برق، در قرعه کشی این محصولات نیز شرکت کنند.

واریز یارانه معیشتی ماهانه ۵۰۰ هزار تومان از این ماه ‌| یارانه معیشتی جدید برای چه کسانی واریز می شود ؟

سخنگوی صنعت برق همچنین گفت: هموطنان می‌توانند با نصب نرم افزار کاربردی «با انرژی» بر روی گوشی‌های هوشمند خود از روش‌هایی که برای کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده است استفاده کنند و از امتیازهای تعریف شده برخوردار و ضمن حفظ رفاه با کاهش مصرف از این جوایز بهره مند شوند.

رجبی مشهدی یادآور شد: در این نرم افزار، شبیه‌سازی طراحی شده که مشترکان می‌توانند با ثبت وسایل برقی خود، میزان مصرف را به طور تقریبی تخمین بزنند.

وی ادامه داد: مشترکان با کاهش مصرف ١٠ درصدی می‌توانند امتیاز دریافت کنند و با استمرار در کسب امتیاز، شانس خود را برای دریافت جوایز بیشتر و بزرگ‌تر افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت توانیر درباره راهکارهای کسب امتیاز نیز اظهار داشت: مشترکان می‌توانند با نصب برنامه کاربردی با انرژی امتیاز کسب و با استفاده درست از وسایل برقی، کاهش مصرف در ساعات اوج و قرار دادن دما روی ٢٤ یا ٢٥ درجه امتیازات خود را برای شرکت در قرعه کشی بیشتر کنند، چرا که امتیاز بیشتر می‌تواند شانس کسب جوایز بزرگ را افزایش دهد./ مهر

نه فیلترینگ مشکلی را حل می کند، نه امکان آزادگذاشتن فضای مجازی وجود دارد!



آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت