26 شهریور 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

امشب؛ واریز یارانه معیشتی 750 هزارتومانی برای دهک های 1 تا 3

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

امشب؛ واریز یارانه معیشتی 750 هزارتومانی برای دهک های 1 تا 3

امشب؛ واریز یارانه معیشتی 750 هزارتومانی برای دهک های 1 تا 3


دولت قرار است یارانه معیشتی جدید با رقمی عالی برای یارانه بگیران پرداخت کند. یارانه معیشتی جدید برای دهک های اول تا هفتم واریز خواهد شد. جزئیات یارانه معیشتی جدید را در ادامه با هم می خوانیم.

زمان واریز اولین یارانه معیشتی ۱۴۰۳ مشخص شد

یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.

چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود.  براساس اعلام این سازمان ،واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ طبق روال گذشته پرداخت می شود ، و شارژ سومین کالابرگ ۲۲۰ هزار تومانی نیز ۱۸ فروردین همچون ماه‌های قبل انجام می‌شود.

۳۰ درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ تائید شد.

لازم به ذکر است برنامه کالا برگ الکترونیکی از طریق سایت و یا اجرای کد دستوری #1463*500* قابل دریافت است. شماره تلفن «6369» برای اعلام شکایت و انتقاد از محل‌های اجرای طرح کالابرگ تعیین شده است.

اصلاح قانون بیمه شخص ثالث درباره خودرو‌های نامتعارف چشم انتظار مجلس

زنجان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در خدابنده خبر داد.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» که مقارن با بهار قرآن شده است از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از آغاز ماه مبارک رمضان تا به امروز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری محفل انس با حامیان طرح اکرام است که با حضور خود و مشارکت بی نظیر این افراد، بتوانیم در این ایام مبارک و ماه قرآن خدمات موثرتری را به نیازمندان ارائه کنیم، افزود: برنامه دیگر، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه است که با مشارکت انسان دوستانه و مهرورزی همه آحاد جامعه در جهت کمک‌رسانی و حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار با تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: طرح ضیافت افطاری از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری مرکز نیکوکاری همای رحمت این شهرستان، در روستای چپقلو از توابع بخش دوتپه برگزار خواهد شد.

عیدی 1/000/000 میلیون تومانی دولت برای این خانوارها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از همه مردم درخواست کرد: در این ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام مشارکت کنند و با این کار خداپسندانه سهمی در شاد کردن دل ایتام و نیازمندان داشته باشند تا مورد الطاف خداوند قرار بگیرند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس از توزیع ۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حسین پورنورعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان واجد شرایط استان فارس توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، سویا، ماکارونی و دیگر محصولات توسط ۲۰۰ گروه جهادی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

یارانه معیشتی 750 هزارتومانی واریز شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۲ هزار سبد معیشتی در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان در این شهرستان توزیع شده است.

گزارش اختصاصی گاردین از یک فاجعه انسانی بزرگ در غزه

محسن حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح زمینه مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش و بهره‌گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه رمضان را فراهم می‌کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان بیان کرد: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۱۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش پنج میلیارد ریال و ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.( ارزش هر بسته معیشتی 750 میلیون تومان است )

حمیدی گفت: ۱۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در شهرستان کاشان فعال شده که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند.

وی با دعوت از مردم شهرستان برای کمک به نیازمندان در ماه رمضان افزود: عموم همشهری ها می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد دستوری ‎*۸۸۷۷*۳۱۸# یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۷۴۰ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

ایلان ماسک پارانوئید؛ همراهی دائمی ۲۰ محافظ مسلح و یک پزشک + عکس

کاشان دارای ۲ اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز شهرستان و راوند است و در مجموع ۶ هزار و ۷۳۰ خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند که نزدیک به ۶۵ درصد افراد زیرپوشش زنان سرپرست خانوار هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

توزیع حدود ۳۵ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان در اصفهان اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

کریم زارع با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نیازمند زیر پوشش این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان هستند، ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۵۱۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

لا مین یا مال، هر روز بیشتر محبوب می‌شوی!

وی با اعلام اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، افزود: ارزش ریالی تعداد پرس و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: عموم هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت