6 مهر 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

توکن‌های همستر کامبت (HMSTR) را بفروشیم یا هولد کنیم؟

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

توکن‌های همستر کامبت (HMSTR) را بفروشیم یا هولد کنیم؟

توکن‌های همستر کامبت (HMSTR) را بفروشیم یا هولد کنیم؟


همستر کامبت (Hamster Kombat)، بازی محبوب تلگرامی، امروز بالاخره ایردراپ مورد انتظار توکن HMSTR  خود را با موفقیت انجام داد و توکن‌های خود را در میان ده‌ها میلیون کاربر توزیع کرد. تیم همستر کامبت همچنین روز گذشته نقشه راه بلندپروازانه این پروژه را منتشر کردند. همستر کامبت امروز پس از لیست شدن و کشف قیمت ناامیدکننده آن، احساس شکست به ده‌ها میلیون کاربر خود داد.

حالا سوالی که برای میلیون‌ها بازیکن همستر کامبت به وجود آمده، این است که آیا نقشه راه بلندپروازانه می‌تواند ارزش بلندمدت HMSTR را تضمین کند و کاربران را دوباره امیدوار کند یا کار همستر کامبت دیگر تمام است؟ همچنین سوال بسیار اساسی‌تری نیز در این میان در ذهن همه ایجاد شده است: توکن‌های همستر کامبت خود را بفروشیم یا نگهداری کنیم؟ در این مطلب تلاش کرده‌ایم با بررسی نقشه راه پروژه و وضعیت توکن پس از لیست شدن، پاسخی به این سوالات داشته باشیم.

همستر کامبت و یک نقشه راه بلند پروازانه

همستر کامبت، یک بازی تپ تو اِرن (tap-to-earn) است که در شبکه تون (TON Network) در بستر تلگرام راه‌اندازی شده و با جذب بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن در مدت زمانی کوتاه، به یکی از اعجاب انگیزترین پدیده‌های دنیای بازی‌های وب‌۳ تبدیل شده است. این بازی که در ابتدا به عنوان یک مینی‌اپلیکیشن ساده در تلگرام شروع به کار کرد حالا با ایردراپ توکن HMSTR به یک اکوسیستم کامل تبدیل شده است.

کارت های امروز همستر کامبت ۲۹ شهریور پنجشنبه + آموزش تصویری

نکته جالب توجه این است که از میان ۳۰۰ میلیون بازیکن، تنها حدود ۱۳۰ میلیون نفر واجد شرایط دریافت توکن بودند. تیم همستر کامبت طی اقدامی، ۲.۳ میلیون کاربر را به دلیل تقلب از دریافت ایردراپ محروم کرده است. تصمیمی که به گفته تیم همستر نشان می‌دهد که آنها به‌دنبال حفظ ارزش واقعی برای کاربران صادق و ایجاد یک اکوسیستم سالم هستند.

همستر کامبت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش و تنوع بخشیدن به پلتفرم خود دارد. در ماه‌های آتی، قصد دارد فصل دوم بازی را آغاز کرده و مجموعه بازی‌های اکوسیستم خود را گسترش دهد. همچنین، با ادغام سیستم‌های پرداخت خارجی، ورود کاربران جدید تسهیل خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین گام‌ها، حرکت به سمت استقلال از تلگرام است. همستر کامبت قصد دارد با راه‌اندازی یک پراگرسیو وب اپ (Progressive Web App یا PWA) دسترسی کاربران در iOS، اندروید و دسکتاپ را گسترش دهد. این حرکت می‌تواند به جذب مخاطبان جدید کمک کند.

ادغام NFT در بازی، همکاری با توسعه‌دهندگان خارجی برای ایجاد بازی‌های جدید، و فراهم کردن امکان تولید محتوا توسط کاربران از دیگر برنامه‌هاست. در پاییز امسال، ادغام مستقیم با بازی‌های دسکتاپ انجام خواهد شد.

بهترین صرافی فیوچرز ارز دیجیتال کدام است؟

برای حفظ ارزش بلندمدت توکن HMSTR، مقدار ۱۱.۲۵ درصد از توکن‌ها به مدت ۱۰ ماه قفل می‌شود. همچنین، درآمد شبکه تبلیغاتی برای بازخرید و سوزاندن توکن‌ها استفاده خواهد شد. برنامه‌های سال ۲۰۲۵ شامل راه‌اندازی بازار NFT، برگزاری مسابقات بین کلَن‌ها و اجرای فاز دوم ایردراپ است. تیم همستر کامبت تاکید می‌کند که این پروژه یک کسب و کار واقعی است و هدف جذب میلیاردی کاربران به وب ۳ را دارد. استراتژی آنها ترکیب بهترین ویژگی‌های وب ۲ و وب ۳ و ایجاد محتوای جذاب است.

توکن همستر کامبت را نگهداریم یا بفروشیم؟

پاسخ به این سوال به فاکتورهای متعددی وابسته است؛ اما به طور کلی می‌توان گفت که امیدواری‌های کاربران پس از لیست شدن توکن بسیار کمرنگ شده و با تردیدهای فراوان همراه است. قیمت همستر کامبت پس از لیست شدن، یعنی ۰.۰۱ دلار برای تقریباً همه کاربران ناامیدکننده است. البته که این قیمت اولیه همستر کامبت، تقریبا مطابق انتظارات کارشناسان بود و در گذشته بارها پیش‌بینی شده بود که احتمالا قیمت توکن در همین محدوده باشد، اما واقعیت این است که کاربران پس از این همه مدت تلاش و وقت صرف بازی کردن، در بهترین حالت صاحب چند دلار شده‌اند که به‌هیچ عنوان برای هیچ کس راضی کننده نیست.

تحلیل قیمت بیت کوین : قیمت بیت کوین در آستانه انفجار

می‌توان گفت که شروع کار همستر کامبت در بازار به گونه‌ای ناامید کننده بوده است  که احتمالاً بخش بسیار عظیمی از کاربران، بازیکنان و حالا دارندگان همستر کامبت دیگر هیچ علاقه‌ای به مشارکت در فازهای بعدی این بازی و شاید به‌طور کلی تر، ایردراپ‌های تلگرامی نداشته باشند و به سرعت توکن‌های خود را فروختند تا حداقل رقمی اندک از این پروژه پرحاشیه و تا حد زیادی ناامیدکننده به دست آورند. همچنین شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که خیل عظیم کاربران خشمگین در حال ترک گروه‌ها، کانال‌ها، صفحات اجتماعی و بات‌های رسمی همستر کامبت یا تولیدکنندگان محتوا در خصوص آن هستند.

هر چند بازار ارزهای دیجیتال پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد و با قطعیت گفت که همستر کامبت با توجه به وضعیت کنونی خود محکوم به فناست و هیچ امیدی برای رشد و موفقیت ندارد؛ اما با توجه به اینکه استراتژی تیم توسعه‌دهنده دادن تمام توکن‌ها به جامعه کاربران بوده و این جامعه تنها موتور پیشران همستر کامبت است، حالا با ناامیدی فزاینده کاربران آینده پروژه نیز با چالش‌های جدی روبه‌رو است و برای اینکه شرایط تغییر کند، باید اتفاقات غیرمنتظره‌ای رقم بخورد.

آینده دوج کوین چگونه خواهد شد؟ بررسی آینده قیمت ارز DOGE از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰
توکن‌های همستر کامبت (HMSTR) را بفروشیم یا هولد کنیم؟

نقشه راه جاه‌طلبانه همستر کامبت که قصد داشت از یک بازی ساده تلگرامی به یک پلتفرم جامع بازی‌های وب ‌۳ تبدیل شود و استراتژی‌های متنوعی برای حفظ کاربران و ارزش توکن HMSTR، همراه با برنامه‌های توسعه محصول، نشان‌دهنده چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای برای این پروژه بود، اما با توجه به وضعیت کنونی، کار همستر کامبت برای امیدوار نگهداشتن کاربران تا حد بسیار زیادی دشوار و شاید عملاً ناممکن شده است.

در زمان نوشتن این گزارش، همستر کامبت هنوز هیچ واکنشی نسبت به نارضایتی کاربران نشان نداده است. ممکن است این پروژه برای اجتناب از ثبت رکورد به‌عنوان «بدترین ایردراپ تاریخ»، برنامه‌های مختلفی را برای جذب دوباره کاربران در نظر بگیرد. اگر در این مورد بتواند موفق باشد، شاید شاهد خرید سرمایه‌گذاران باشیم و قیمت توکن HMSTR جان دوباره‌ای بگیرد.

در پایان باید گفت که در بازار ارزهای دیجیتال و بالاخص در شرایط کنونی، هیچکس نمی‌تواند با قطعیت به شما توصیه کند که همستر کامبت‌های خود را هولد کنید یا به فروش برسانید. این شما هستید که باید بر اساس وضعیت بازار، چشم‌اندازی که برای آینده این پروژه متصور هستید، تصمیم بگیرید؛ زیرا این دارایی‌های شما است که قرار است درباره آن تصمیم‌گیری شود و تنها ذی‌نفع حقیقی آن شما هستید.

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۸ شهریور + آموزش تصویری



منبع: ارز دیجیتال

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت