29 شهریور 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

جزییات دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی برای همه مردم

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

جزییات دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی برای همه مردم

جزییات دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی برای همه مردم


مشمولان وام قرض الحسنه بانک ملی چه کسانی هستند؟

طرح وام مهربانی بانک ملی، به اشخاص حقوقی، سازمان‌ها و شرکت‌ها هم عرضه می‌شود. برای این منظور هر سازمانی که علاقه‌مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام نسبت به افتتاح حساب وام مهربانی اقدام کند.

لازم به ذکر است که تمامی شرایط از قبیل ضمانت، سقف وام و کارمزد و جدول ضرایب همانند وام مهربانی اشخاص حقیقی است و تفاوتی میان اشخاص وجود ندارد./تجارت نیوز

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با اقساط بلندمدت

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان حداکثر در ۶۰ ماه تسویه کرد. در این حالت بانک توصیه می‌کند متقاضیان شش میلیارد تومان پول در حساب سپرده قرض‌الحسنه بخوابانند تا پس از یک‌ماه صبوری، اصل پول را همراه ۳۰۰ میلیون وام تحویل بگیرند. مهلت بازپرداخت وام ۳۰۰ میلیونی برای این متقاضیان ۶۰ ماهه است که معادل پنج سال می‌شود. اقساط وام ۳۰۰ میلیونی در این حالت تقریبا ماهی پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می‌شود و تنها در ابتدای سررسید هر سال رقم اقساط عدد متفاوتی خواهد بود. کسی که شش میلیارد تومان پول دارد، چرا باید لنگ ۳۰۰ میلیون وام باشد؟

درمان معجزه آسای میگرن

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کمترین سپرده

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، با سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیونی قابل دریافت است. اگر این میزان پول را برای سه‌ماه در صندوق قرض‌الحسنه بگذارید، می‌توانید پس از سه‌ماه، ۳۰۰ میلیون هم وام بگیرید.

وام ۳۰۰ میلیون بانک ملی را می‌توان با کمترین میزان سپرده یعنی ۸۱ میلیون و ۸۲ هزار تومان دریافت کرد. این مقدار پول را باید ۱۲ ماه در بانک بخوابانید و در انتهای دوره انتظار اصل پول و وام ۳۰۰ میلیون را دریافت کنید. اگر این گزینه‌ها به‌نظرتان جذاب می‌آیند، بهتر است بدانید اقساط وام ۳۰۰ میلیون در حالت بازپرداخت شش‌ماهه، به‌طور متوسط ۶۰ میلیون محاسبه می‌شود. نه اشتباه نخوانید؛ ۶۰ میلیون تومان قسط در هر ماه!

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان با سپرده‌گذاری مبلغ ۴۷۶ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان به‌مدت ۱۲ ماه دریافت کرد. در این حالت باید برای ۶۰ ماه یعنی پنج سال کامل، پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان قسط بدهید. این سناریو شاید به مستاجرانی کمک کند که ۵۰۰ میلیون تومان موجودی دارند و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر را در قالب پول پیش یا رهن دست صاحبخانه سپرد‌ه‌اند. اگر ۵۰۰ میلیون موجودیتان را سال آینده همین موقع به بانک ملی ببرید، شاید توانستید از عهده افزایش پول پیش سال آینده بربیایید/فرارو

فال قهوه پنجشنبه 22 شهریور 1403

وام قرض الحسنه

‌وام مهربانی بانک ملی

قبل از هر چیز باید بدانید واقعا گرفتن این وام در ۴ساعت غیرممکن است. یعنی آن ۴ساعتی که مجریان برنامه درباره‌اش صحبت می‌کنند، زمانی است که بانک بعد از طی همه مراحل و حساب و کتاب، میانگین حساب و تایید ضامن رسمی پول را به حساب وام‌گیرنده، واریز می‌کند. پس کسی نباید این انتظار را داشته باشد که بعد از افتتاح حساب بلافاصله ۳۰۰میلیون تومان به حسابش واریز شود. چون این وام برای خودش داستان طولانی دارد و باید بودجه کافی برای دریافت وام را داشته باشید.

این وام سال گذشته با نام نهال ملی معرفی شد، اما حالا به تسهیلات قرض‌الحسنه مهربانی ملی، تغییر نام داده است. در طرح مهربانی بانک ملی، متقاضیانی که در این بانک حساب قرض‌الحسنه و گردش حساب دارند، می‌توانند برای دریافت وام ۳۰۰میلیون تومانی اقدام کنند. اما افرادی که در این بانک حساب قرض‌الحسنه ندارند، باید اول مراحل افتتاح حساب را انجام بدهند و بعد برای دریافت وام درخواست بدهند. افتتاح حساب برای این وام هم به صورت حضوری در شعبه و هم به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود.

۳۰.۶ میلیارد دلار ارز واردات تأمین شد

کسانی که از قبل حساب قرض‌الحسنه ندارند، باید وارد سامانه بام شوند و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنند. برای دریافت و نصب سامانه بام باید روی لینک کلیک و اپلیکیشن بام را نصب کنند. بعد از نصب سامانه بام، باید گزینه نوع حساب قرض‌الحسنه طرح مهربانی ملی را انتخاب کنند. اگر مشکلی نباشد، در مرحله آخر گزینه حساب شما با موفقیت افتتاح شد، به متقاضی نشان داده می‌شود.

با این اوصاف درخواست فرد در سامانه بام برای افتتاح حساب و درخواست وام ثبت می‌شود. در همین اپلیکیشن توضیح داده شده که برای ثبت درخواست وام، باید یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد. یعنی هیچ خبری از دریافت وام ۴ساعته نیست. جمله بعدی این موضوع را تایید می‌کند، جایی که نوشته شده، این تسهیلات پس از تکمیل فرآیند پیش‌بینی‌شده در طرح، در ۴ساعت به حساب مشتریان واریز می‌شود. اما این فرایند پیش‌بینی‌شده چی هست؟

قبل از هر چیز، باید بدانید فقط کسانی می‌توانند از بانک ملی این وام قرض‌الحسنه را دریافت کنند که میزان مشخصی پول را در بانک سپرده‌گذاری کنند و برای مدتی که تعیین شده، منتظر اعلام بانک بمانند. ذات پرداخت وام قرض‌الحسنه هم همین است، چون بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به همین سپرده‌گذاری‌ها وابسته هستند و منابع مورد نیاز وام ۳۰۰میلیونی بانک ملی، از محل صندوق‌های قرض‌الحسنه تامین می‌شود.

فال حافظ امروز شنبه 24 شهریور 1403

به‌همین‌دلیل، فقط کسانی می‌توانند این وام را دریافت کنند که پولشان را برحسب نیاز خود برای برای مدت مشخصی در بانک بخوابانند. با این توضیحات، میزان وام پرداختی به هر شخص به غیر از مدت زمان انتظار، به میزان سپرده‌ای که در بانک گذاشته بستگی دارد. طول دوره سپرده‌گذاری برای دریافت وام ۳۰۰میلیون تومانی بانک ملی، حداقل یک‌ماه و حداکثر ۱۲ماه است. هدف این وام این است که مدت زمان بیشتری پول را به طور سپرده در بانک بگذارید تا بتوانید وام بیشتری بگیرید.

یعنی هر چقدر پول بدهید، همان‌قدر آش می‌خورید. برای دریافت این وام اگر پول کمی داشته باشید و صبرتان هم کم باشد، چیزی دستتان را نمی‌گیرد. مثلا اگر بخواهید ۵۰میلیون تومان در بانک سپرده بخوابانید و فقط یک ماه صبر کنید، بیشترین رقمی که به شما تعلق می‌گیرد با بازپرداخت ۶ماهه حدود ۲۰میلیون تومان است. اما اگر تحمل و صبرتان را بالا ببرید و این ۵۰میلیون تومان را بگذارید یک سال در بانک بخوابد، می‌توانید ۱۸۵میلیون تومان با بازپرداخت ۶ماهه وام قرض‌الحسنه بگیرید.

ولی اگر به سقف این وام یعنی همان ۳۰۰میلیون تومان نیاز دارید و می‌خواهید در یک ماه به این عدد برسید باید حداقل ۷۵۰میلیون تومان بودجه داشته باشید و یک ماه آن را به صورت سپرده در بانک بگذارید. فقط با این شرایط است که می‌توانید خیلی سریع وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح مهربانی ملی را دریافت کنید. اگر برای دریافت این وام خیلی عجله ندارید و می‌توانید یک سال صبر کنید باید، ۸۱میلیون تومان را به مدت ۱۲ماه در حسابتان نگه دارید.

زمان دقیق واریز یارانه نقدی شهریور ۱۴۰۳

کسانی‌که امروز افتتاح حساب انجام می‌دهند و می‌خواهند برای ۵ماه دیگر این پول به حسابشان واریز شود نیز باید مبلغ ۲۳۱میلیون تومان سپرده‌گذاری کنند. کسانی‌که موفق می‌شوند، بعد از ۵ماه، ۳۰۰میلیون تومان وام دریافت کنند با انتخاب دوره بازپرداخت ۱۲ماهه، باید به مدت یک‌سال ماهی ۲۷میلیون و ۲۷۳هزار تومان قسط بدهند. شرایط دریافت وام مهربانی ملی هم به این شکل است که متقاضیان، باید فاقد سابقه بدهی به بانک باشند و چک برگشتی هم نداشته باشند؛

همچین باید یک ضامن رسمی داشته باشند. ضامن باید فیش حقوقی معتبر به بانک بدهد و در مواردی که امکان معرفی افراد دارای مشاغل آزاد وجود دارد باید جواز کسب و پروانه معتبر داشته باشند. سپرده‌گذاری هم همانطور که توضیح داده شد، اجباری است و حداقل باید یک ماه سابقه گردش حساب وجود داشته باشد. نکته دیگری که درباره این وام وجود دارد، این است که امکان انتقال امتیاز اشخاص حقیقی به اعضای درجه یک خانواده وجود دارد و همچنین اشخاص حقوقی می‌توانند امتیاز خود را به کارکنان منتقل کنند./هفت صبح



آیا این مطلب مفید بود؟

بهترین مولتی ویتامین برای رفع خستگی
بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت