6 مهر 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

سلاح خود را زمین نخواهیم گذاشت /شیعه و سنی و فالانژها مقابل رژیم صهیونیستی متحد شدند /پیش بینی یک امام جمعه از آینده اسرائیل

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

سلاح خود را زمین نخواهیم گذاشت /شیعه و سنی و فالانژها مقابل رژیم صهیونیستی متحد شدند /پیش بینی یک امام جمعه از آینده اسرائیل

سلاح خود را زمین نخواهیم گذاشت /شیعه و سنی و فالانژها مقابل رژیم صهیونیستی متحد شدند /پیش بینی یک امام جمعه از آینده اسرائیل



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرهای قم، بندرعباس، زنجان، قزوین و اراک با مباحثی پیرامون حملات سایبری اسرائیل به حزب الله لبنان، بالا گرفتن جنگ در غزه،    همراه بود.

امام جمعه قم: سلاح ها را بر زمین نمی گذاریم

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم است و هجرت ایشان از مدینه به قم از هجرت‌های مهم و تمدن ساز در تاریخ اسلام است که آثار و برکات آن روز به روز جهانی تر می‌شود.

اهم اظهارات امام جمعه قم را به نقل از مهر بخوانید؛

*بر اساس روایات انتخاب قم برای هجرت بانوی کرامت (س) بسیار دقیق بود که وقوع انقلاب اسلامی یکی از آثار و برکات این هجرت الهی بوده و از دیگر آثار و برکات این هجرت این است که قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسراییل هستند که در آینده این اتفاق رخ خواهد افتاد.

هتل های ۵ ستاره اصفهان؛ معرفی و امکانات

*مردم شریف قم باید برای این ماموریت مهم الهی محیا باشند، چون به طور قطع یقین استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با تاسی از احادیث و روایات به جایگاه و ماموریت شما پی برده اند و کینه‌ها به دل دارند و می‌خواهند که در عرصه عفاف و ابتذال نظام را بهم بزنند.

*مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان ضمن تبیین دلایل چرایی آغاز جنگ به دو عامل سخن نو و جاذبه‌های انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی اشاراتی داشتند و فرمودند انقلاب اسلامی دفاع و جهاد فی سبیل الله بود که اسلام را زنده، ملت را عزیز و روح معنوی را ترویج داد.

*مقام معظم رهبری با اشاره به وضعیت منطقه، مجاهدت و ایستادگی نیروهای مقاومت و فلسطین را از جنس جهاد فی سبیل الله در دفاع مقدم عنوان کردند و گفتند پیروز صحنه مجاهدان فی سبیل الله و حزب الله و فلسطین خواهد بود.

*امام خمینی (ره) با درک اصولی این قضیه و نقد اصول مذاکره بر این نکته تاکید داشتند که راه آزادی قدس و سرزمین اشغالی و نابودی اسراییل فقط از طریق مبارزه و جنگ با رژیم صهیونیستی است.

زنم را برای تجاوز دوستانم بیهوش می کردم / من هم متجاوزم

*امام راحل (ره) معتقد بودند که با سلاح و توکل به خدا رژیم صهیونیستی را باید فلسطین بیرون کرد و نظر ایشان درباره موجودیت اسراییل این بود که مسلمان باید تا نابودی این رژیم جنایتکار دست از مبارزه بر ندارند.

*پیام قرآن این است که ای مردم با دشمنان بجنگید تا خداوند آنان را به دست شما رسوا کند و شما را بر آنان پیروزی دهد و ما نیز بر این اساس اعلام می‌کنیم که تا محو کامل اسراییل سلاح خود را بر زمین نخواهیم گذاشت.

امام جمعه بندرعباس: کشتار غیرنظامیان تنها راهبرد صهیونیست‌ها در غزه و لبنان‌ است

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: در حالی که حزب الله تنها اهداف نظامی را می‌زند، صهیونیست‌ها به دنبال کشتن زنان، کودکان و خراب کردن خانه‌های غیرنظامیان هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمله به لبنان می‌خواست مردم را مقابل حزب الله قرار دهد اما همه اقشار مردم از مسیحی و مسلمان و شیعه و سنی و حتی فالانژها مقابل رژیم صهیونیستی متحد شدند.

اهم اظهارات امام جمعه بندرعباس را به نقل از ایرنا بخوانید؛

دانشگاه ها و بوروکراسی تحمیلی شورای عالی انقلاب فرهنگی

*هم اکنون هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست امن نیست و اروپا و آمریکا نیز با وجود حمایت از رژیم غاصب، در این جنگ مشارکت مستقیم می‌کنند و می‌دانند در صورت چنین حماقتی پایگاه‌های آنها در سراسر دنیا در دسترس جبهه مقاومت است.

*رزمندگان دوران دفاع مقدس باید دستاوردها و برکات آن را برای مردم بیان کنند و جامعه به سمت نورانیت دوران دفاع مقدس حرکت کند.

* با اشاره به روز ملی نخبگان: استفاده از ظرفیت آنها برای حل مشکلات کشور ضروری است. حمایت از نخبگان تنها با گفتار امکان‌پذیر نیست و باید در برابر دسیسه‌های دشمن از آنان صیانت کرد.

امام جمعه قزوین: پیروزی جبهه مقاومت و انزوای صهیونیست‌ها کاملا آشکار است

عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه، گفت: مظلومیت جبهه مقاومت و قیام مردم سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان هر روز جدی تر و بیشتر شده و رژیم صهیونیستی نیز روز به روز منزوی تر می شود.

اهم اظهارات امام جمعه قزوین را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*نحوه آدم کشی و تروریسم ناجوانمردانه صهیونیست‌ها نشان می دهد که این رژیم به جنون رسیده است، در حالی که شجاعت و جوانمردی مردم مظلوم فلسطین و لبنان به همه جهانیان مخابره می شود.

پیکان – نیروی زمینی؛ درگیری مستقیم دو تیم تهرانی در لیگ یک

*از همین تریبون نماز عبادی و سیاسی جمعه اعلام می داریم همانطور که در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی کردیم، همواره برای نابودی دشمن صهیونیستی در سنگرهای جهادی نیز قیام حاضر می شویم.

*عزت هر جامعه در شناخت امام صالح و توسل به آن است و ایران اسلامی امروز تحت رحمت و هدایت امام زمان (عج) قرار دارد که در زمان غیبت ایشان توسط نایب حضرت و ولایت فقیه هدایت و رهبری می‌شود.

*امت واحد زمانی شکل می گیرد که هماهنگ و در راستای امام و ولایت حرکت کند و باید بکوشیم که امتی واحد باشیم و پراکنده نشویم.

*هرکس در مسیر تقوا گام بردارد، لیاقت همه صفات نیک خداوند را خواهد داشت که ویژه ترین نوع تقوا نیز در ولایت پذیری و اطاعت از امام زمان بوده و در زمان غیبت نیز با پیروی از ولایت فقیه و اطاعت از آن حضرت است.

امام جمعه موقت زنجان: ماهیت رژیم صهیونسیتی جنگ و خونریزی است

بنابر روایت ایرنا، حجت الاسلام حسن بیات در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به جنایت های رژیم صهیونیستی و شهادت تعدادی از نیروهای حزب‌الله لبنان اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد تلفات در حزب الله است تا از ناحیه مقاومت آسوده باشد ولی به چنین هدفی نخواهد رسید.

شرایط دریافت وام یارانه بگیران بدون ضامن

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است ولی تا کنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

اهم اظهارات امام جمعه زنجان را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*دقت و هوشیاری در بهره گیری لوازم ارتباطی جدید ضرورت دارد، دشمن تلاش می کند تا از هر طریقی که شده به ما صدمه بزند و باید در این زمینه کاملا هوشیار باشیم.

*۱۶ هزار کودک بیگناه و معصوم طی یک سال گذشته در غزه به شهادت رسیده و ۱۷ هزار نفر نیز زخمی شده اند و این نشان از ماهیت خونریز رژیم اشغالگر است.

*برخی مقام های غربی اظهارات وقیحانه ای در خصوص پاک کردن جنایت های رژیم صهیونیستی دارند ولی امید ما به خداست و با اتحاد و پرهیز از اختلاف در جهان اسلام است که وعده نصرت الهی نیز محقق می شود.

امام جمعه اراک: جمهوری اسلامی در همه سطوح نیروهای مسلح، خودکفا است

آیت الله دری نجف آبادی، امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: جهاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، فی سبیل‌الله بود و مانند جنگ صدام و آمریکا نبود.

علت اصلی بیماری نرمی استخوان کمبود این ویتامین است

وی افزود: نیروهای مسلح و صنایع دفاعی کشور امروز به خودکفایی و خوداتکایی رسیده‌اند و این از مهمترین برکات دفاع مقدس است.

اهم اظهارات امام جمعه اراک را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*جمهوری اسلامی در همه سطوح نیروهای مسلح، خودکفا است و امروز یکی از کشورهای قدرتمند جهان است.

*اسرائیل جنایتکار خیال کرده با حمایت آمریکا می‌تواند هر جنایتی کند، فکر کرد با شهادت فرمانده‌ها همه چیز تمام می‌شود، اما حزب‌الله هر روز قدرتمندتر می‌شود.

*اگر کشورهای اسلامی یکپارچه در مقابل اسرائیل به پا خیزند و حزب‌الله لبنان و فلسطین را مورد حمایت همه‌جانبه قرار دهند این غده سرطانی به زودی نابود می‌شود.

*فرهنگ جهاد در راه خدا به برکت انقلاب اسلامی در کشور احیا شد و حزب الله به برکت انقلاب اسلامی قدرتمند شده است. 

*اسرائیل می‌خواست از نیل تا فرات را اشتغال کند اما انقلاب اسلامی در دهن این گرگ‌ها زده و مانع شده است. 

*مرگ و شهادت بزرگترین افتخار است، امام راحل فرمود ملتی که شهادت دارد، ذلت ندارد. 

*شهدا نمی‌میرند، نمرده‌اند و نخواهند مرد و در عالم برزخ زنده، حاضر و ناظر هستند.  

جاماندگان یارانه معیشتی حتما بخوانند

*شهدا رفتند تا جامعه به پرتگاه سقوط نرود و همه باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشند و در پاسداری از خون شهدا بکوشند. 

*عفاف و عصمت، یک سرمایه مادام‌العمر است که در راستای کسب رضایت خداوند است و در این راستا آموزش و پرورش و معلمان رسالت سنگینی برعهده دارند. 

۲۷۲۱۹



منبع: خبرآنلاین

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت