30 شهریور 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

قیمت بنزین به لیتری ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان رسید!

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

قیمت بنزین به لیتری ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان رسید!

قیمت بنزین به لیتری ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان رسید!


قیمت بنزین سیار در داخل تهران ۱۰ لیتر به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان و ۲۰ لیتر به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش سلام نو، قیمت بنزین سیار موردی است که صبحت درباره آن زیاد شده است.

اما هزینه ارسال بنزین داخل تهران به صورت سیار رقم عجیب و غریبی است که جای بحث دارد.

بنزین سیار در داخل تهران ۱۰ لیتر به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان و ۲۰ لیتر به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به نوعی می‌توان گفت قیمت بنزین سیار لیتری ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان است.

به عبارتی دیگر بنزین سیار لیتری ۲۲ تا ۳۲ هزار تومان بالاتر از نرخ آزاد بنزین ۳ هزار تومانی عرضه می‌شود.

نکته قابل توجه اینجاست که نرخ بنزین سیار به چه صورت تعیین می‌شود و آیا این اعداد منطقی است.

خبر مهم وزارت نفت درباره افزایش قیمت سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش ۱۲درصدی مصرف گازوئیل کشور در شهریور امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: با اجرای دو طرح مهم سپهتن و سیپاد، عملکرد ناوگان‌ گازوئیل‌سوز به‌صورت سیستمی به حوزه سامانه هوشمند سوخت ارسال و از این طریق شاهد کاهش قابل‌توجهی در مصرف نفت‌گاز بخش حمل‌ونقل کشوری خواهیم بود.

شگفتانه دولت برای متقاضیان ثبت نام خودروهای وارداتی

کرامت ویس‌کرمی با بیان اینکه سازوکار تخصیص سهمیه گازوئیل به ناوگان دیزلی درون‌ و برون‌شهری مشخص است، افزود: براساس مصوبه سال ۱۳۹۳ هیئت وزیران، مقدار سهمیه گازوئیل ناوگان دیزلی براساس عملکردی که سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه برون‌شهری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در حوزه درون‌شهری با توجه به اسناد حمل‌ و صورت‌وضعیت، بارنامه‌ و باربرگ‌ها تعیین می‌کنند، محاسبه و تخصیص داده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه براساس قانون، عملکرد ناوگان دیزلی در حوزه درون‌شهری و برون‌شهری باید برمبنای سامانه سپهتن و سیپاد تعیین شود، بیان کرد: متولی اجرای سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان دیزلی برون‌شهری) سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است که تاکنون این پروژه را اجرایی نکرده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: براساس مصوبه هیئت دولت، تجهیزات سامانه سیپاد و سپهتن باید روی همه ناوگان‌ دیزلی، مسافری، باری، درون‌شهری و برون‌شهری نصب شود و عملکرد واقعی ناوگان‌ براساس این سامانه‌ها به شرکت ملی پخش انتقال داده شود تا براساس این عملکرد، سهمیه نفت‌گاز تخصیص یابد.

ویس‌کرمی با بیان اینکه با ملاک‌ قراردادن بارنامه، باربرگ درون‌شهری و صورت‌ وضعیت مسافری ممکن است عملکردهای غیرواقعی به شرکت ملی پخش ارسال شود، تأکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها، طرحی دیگر به‌منظور ثبت عملکرد واقعی ناوگان‌ تدوین‌ کرد که این طرح هم‌اکنون به‌صورت آزمایشی و موقت در حال اجراست.

بررسی وضعیت سرویس مدارس در بندرعباس؛ تعرفه‌ها به کام رانندگان یا والدین؟

وی با بیان اینکه این طرح در مرحله نخست برای ناوگان‌ باری بالای ۵۰ تن که شامل ۲۷ هزاردستگاه است، اجرایی می‌شود، افزود: مبدأ و مقصد ناوگان‌ با استفاده از بارنامه‌ و صورت‌ وضعیت مسافری قابل مشاهده است و ناوگان‌ با استفاده از این طرح می‌تواند از جایگاه‌هایی که در مسیر حرکت خود وجود دارد، سوخت‌گیری کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در این طرح، مسیر حرکت ناوگان‌ از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تعیین می‌شود، تصریح کرد: تخصیص سوخت در این طرح، برمبنای حرکت در مسیر تعیین‌شده انجام می‌شود و پس از رفع کامل ایرادها و اخذ رضایت نسبی ذی‌نفعان، این طرح برای سایر ناوگان‌ نیز اجرایی می‌شود.

ویس‌کرمی با اشاره به صدور بارنامه‌های سوری ناوگان‌ در کشور گفت: صدور بارنامه‌های سوری ممکن است ناشی از تخلف‌ شرکت‌های حمل‌ونقل باشد که با توجه به ورود دستگاه‌های نظارتی اعم از سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در موضوع صدور بارنامه‌های سوری، حجم تخلف در این بخش کاهش یافته است.

وی با اشاره به مصرف نامتعارف موجود در بخش حمل‌ونقل افزود: میانگین مصرف روزانه گازوئیل در بخش غیرنیروگاهی در شهریور امسال به حدود ۶۵ میلیون لیتر رسید که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۲درصد افزایش یافته است.

فوری | جدول زمان‌بندی واریز حقوق بازنشستگان منتشر شد

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اجرای طرح سپهتن و سیپاد عملکرد ناوگان‌ به‌صورت سیستمی به سامانه هوشمند سوخت ارسال و از صدور اسناد حمل‌ و صورت‌ وضعیت دستی جلوگیری می‌شود و از این طریق شاهد کاهش قابل‌ توجهی در مصرف نفت‌گاز بخش حمل‌ونقل خواهیم بود.

ویس‌کرمی با بیان اینکه ازجمله چالش‌های اجرای طرح سپهتن و سیپاد، نبود سرمایه‌گذار و انتخاب‌نشدن پیمانکار برای اجرای طرح است، ادامه داد: انتخاب پیمانکار ازجمله مواردی است که به تأخیر در اجرای پروژه منجر شده است و امیدواریم با اجرای هرچه‌سریع‌تر این طرح، شاهد دریافت واقعی اطلاعات کارکرد ناوگان حمل‌ونقل دیزلی و کاهش مصرف نفت‌گاز در بخش حمل‌ونقل کشور باشیم./خبرآنلاین

قیمت بنزین | پیامد مخرب «نفت سر سفره مردم» چه بود؟

 فرشاد مومنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و رییس موسسه مطالعات دین و اقتصاد، در هفتمین جلسه بررسی اولویت‌های دولت چهاردهم برای تحقق وعده‌ها و حل مشکلات مردم، با عنوان «دولت چهاردهم، توسعه منطقه‌ای و برنامه هفتم» در محل این موسسه سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه ماجرای نابرابری‌های منطقه‌ای، یکی از حیاتی‌ترین مسائل مبتلابه در ایران است، نسبت به کارکردهای نابرابرساز و ضدعادلانه شوک درمانی و بازارگرایی مبتذل هشدار داد و گفت: دولت باید گام بزرگی برای بررسی آثار فاجعه‌ساز و ضد انسانی، ضد اجتماعی و ضد ملی نابرابری‌های ناموجه انجام دهد.

ثبت نام وام ازدواج و فرزندآوری شبانه‌روزی شد

مومنی با بیان اینکه یکی از پیامدهای شعار نفت را بر سر سفره مردم آوردن، این بود که کسری بودجه خانوارها در ماه‌های پایانی مسوولیت احمدی‌نژاد، 4.5 برابر زمان شروع به کار او بود و فقری با این ابعاد به مردم ایران تحمیل کرد، گفت: شعار محوری دیگر او، عدالت بود. در حالی که گزارش‌های رسمی منتشر شده، نشان داد در ماه‌های پایانی مسوولیت او، شاخص فلاکت دوبرابر شد و به جای عدالت هم فلاکت نشاند.

این اقتصاددان با تاکید بر اینکه از بسیاری از جنبه‌ها آقای پزشکیان، اصلا قابل مقایسه با احمدی‌نژاد نیست و از بعضی جهات، زمین تا آسمان متفاوت هستند، افزود: ماجرا این است که اگر شما به مناسبات رانتی و نقش آن در تخریب همه وجوه حیات جمعی ایرانیان توجه نداشته باشید، مستقل از نیت متفاوت احمدی‌نژاد و پزشکیان، آنچه او درو کرد، ایشان هم درو خواهد کرد. صمیمانه و خاضعانه به ایشان می‌گویم که مساله اصلی و عنصر مشترک در تمام بحث‌هایی که یادآور شدیم، این است که بهبود وضعیت، منحصرا از دل یک برنامه باکیفیت شفاف و مشارکت‌محور به دست می‌آید و اگر کوچک‌ترین تزلزل، تعلل و تردیدی در این مساله پدیدار شود، متاسفانه در این دوره همان خواهد شد که در دوره احمدی‌نژاد خواهد رفت.

شوک آمریکایی‌ها از تروریسم سایبری صهیونیست‌ها؛ لوازم الکترونیکی ما امن نیستند؟

افزایش قیمت بنزین ترمز برید

قیمت بنزین | ضریب جینی کاستی‌های بی‌شماری دارد

مومنی ضمن یادآوری اینکه در اندازه‌گیری نابرابری‌ها، دارایی‌های بسیار کلیدی، مانند سهام، سکه و طلا و حساب بانکی را جزو دارایی محسوب نمی‌کنند، بنابراین نابرابری‌هایی که رسما گزارش می‌شود، به طرز وحشتناکی کاستی دارد، ادامه داد: در سنجش نابرابری‌ها، حکومتگران ترجیح می‌دانند به شاخص ضریب جینی دلخوش کنند، در حالی که این ضریب کاستی‌های پرشماری دارد و بخش بزرگی از نابرابری‌های واقعا موجود را نادیده می‌گیرد، اما چون می‌توان واقعیت‌ها را واژگونه نشان داد، این تمایل وجود دارد که نابرابری در ایران، فقط با این شاخص سنجیده شود. به خاطر این کاستی، در قله‌های مناسبات رانتی نابرابرساز فاجعه‌آمیز، ضریب جینی در ایران، کمترین مقدارها را نشان داده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه افزود: آقای پزشکیان می‌داند بر اثر شوک درمانی، فقط در عرض سه سال، پس از شوک قیمت‌های انرژی که آقای احمدی‌نژاد سال 89 انجام داد، درصد جمعیتی در ایران که فقط از ناحیه هزینه‌های کمرشکن درمان به زیر خط فقر افتادند، سه برابر شد. تعجب می‌کنم از آقای پزشکیان که انصافا در حیطه نظام سلامت، آگاهند، چطور آن تجربه‌ها را دیده‌اند، اما اکنون فکر می‌کند راه نجات ایران از دستکاری قیمت بنزین می‌گذرد. واقعا اینها مسائل بسیار قابل اعتنایی است و باید به آنها توجه کرد.

احتمال از دست رفتن سرمایه با یک کلیک
قیمت بنزین | 400 میلیارد دلار راهی بازار آزاد ارز شد

وی با بیان اینکه فاجعه‌آمیزترین قسمت ماجرای شوک درمانی، فریبکارانه بودنش برای خود حکومت است، توضیح داد: به دولت توصیه می‌کنند که کسری بودجه سنگین داری، دلیلش این است که بنزین را با فلان قیمت می‌خری و با فلان قیمت می‌فروشی! در حالی که به کانون‌های اصلی اشارت نمی‌دهند. گزارش‌های رسمی می‌گوید طی 35 ساله گذشته، بیش از 400میلیارد دلار، از دارایی‌های بین نسلی ارزی کشور، تحت عنوان کنترل نرخ ارز، از گردونه برنامه‌ریزی کشور خارج شده و به چیز موهومی به نام بازار سیاه یا بازار آزاد ارز انتقال پیدا کرده است.

قیمت بنزین | چرا به مونتاژکارها ارز بیشتری می‌دهید؟

مومنی با بیان اینکه در تخصیص دلارهای نفتی به صنعت خودروسازی هم اراده‌ای وجود دارد که به آن مونتاژکارها ارز بیشتری داده شود و محدودیت برای آنهاست که به عمق‌بخشی به ساخت داخل اهتمام بیشتری دارند، تصریح کرد: من نام این روند را «درونی شدن مناسبات وابستگی» می‌گذارم. حتی اگر نیروهای محرکه بیرونی هم وجود نداشته باشد که مناسبات وابستگی را بازتولید کند، آن گروه‌های ذی‌نفعی که از میان تهی شدن و استثمار و بهره‌کشی از دولت و بنگاه‌های تولیدی و مردم نفع می‌برند، ماجرا را جلو می‌برند و اراده آنهاست که همچنان کار می‌کنند. با این حال، اصلا کسی به این مسائل نمی‌پردازند.  /اعتماد

از همه چیز ساده نگذرید/ سنگی که زیردست و پا بود ۱.۱ میلیون دلار قیمت‌گذاری شد/ عکس

 



آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت