30 شهریور 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

هتل های ۵ ستاره اصفهان؛ معرفی و امکانات

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

هتل های ۵ ستاره اصفهان؛ معرفی و امکانات

هتل های ۵ ستاره اصفهان؛ معرفی و امکانات


اصفهان یکی از شهرهای قدیمی ایران است که بخش زیادی از رویدادهای تاریخی مهم در آن اتفاق افتاده است. این شهر کهن مقصدی محبوب برای گردشگران ایرانی و خارجی به شمار می رود و جاذبه های گردشگری بی نظیری دارد. وجود بناهای تاریخی متعدد در اصفهان سبب شده که مسافران زیادی از دور و نزدیک به این شهر بروند و چند روزی را مهمان آن باشند. به همین دلیل در اصفهان هتل های فراوانی از هتل های مجلل مانند هتل عباسی گرفته تا هتل های ارزان و اقتصادی دیده می شود که مسافران بسته به بودجه خود از آنها استفاده می کنند. در این مطلب می خواهیم به سراغ هتل های ۵ ستاره اصفهان برویم و امکانات و مشخصات آنها را برایتان شرح دهیم.

۱- هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یکی از بهترین هتل های اصفهان در چهار راه عباسی، خیابان آمادگاه است. بنای این هتل حدود ۳۰۰ سال قدمت دارد و ساختمان ابتدایی آن به دستور شاه حسین صفوی برای مادرش ساخته شده است. این کاروانسرای قدیمی پس از تغییر کاربری های فراوان در نهایت به کوشش بیمه ایران در سال ۱۳۳۶ به هتلی باشکوه و تشریفاتی تبدیل شده است.

پشت‌پرده ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا

هتل عباسی اصفهان را می توان یکی از کهن ترین هتل های جهان دانست که اقامت در آن همچون سفری ماجراجویانه به دل تاریخ است. این بنای قدیمی از دوران شکوهمند صفوی به یاد مانده و در جای جای آن نشانی از فرهنگ و هنر این عصر دیده می شود. هر گوشه از هتل عباسی اصفهان مانند موزه ای تاریخی است که آثار ارزشمندی در آن دیده می شود.

مهمانسرای عباسی از بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان و نگینی درخشان در نزدیک خیابان چهارباغ اصفهان است که هر چه از زیبایی و شکوه آن بگوییم، کم گفتیم. معماری بی نظیر ساختمان این هتل در کنار دکوراسیون جذاب و رنگارنگ آن سبب شده که هتل عباسی به هتلی منحصر به فرد و خاص در اصفهان تبدیل شود که شبیه آن را نمی توان پیدا کرد.

هتل عباسی اصفهان ۲۲۵ واحد اقامتی در اندازه و طرح و رنگ های مختلف دارد. از اتاق های این مجموعه اقامتی می توان به اتاق های یک تخته و دو تخته معمولی، سوئیت های معمولی، سوئیت قاجار، سوئیت صفوی، آپارتمان های دو و سه خوابه و اتاق چشم انداز اشاره کرد. اگرچه اتاق های هتل عباسی ساختی جدید ندارند، اما به گونه ای طراحی و دیزاین شده اند که در آنها هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد.

آمریکا ۱۲ فرد ایرانی را تحریم کرد

اگر می خواهید به سبک شاهان ایرانی در اتاق هایی مجلل استراحت کنید، سوئیت قاجار و صفوی بهترین انتخاب برایتان است. البته در این هتل اتاق های ساده تری نیز وجود دارد که قیمت کمتری نسبت به اتاق های ویژه دارند و از فضایی دلنشین و آرامش بخش برخوردارند.

هتل عباسی اصفهان در کنار اتمسفر جذاب خود، امکانات پیشرفته ای نیز برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده است. رستوران چهلستون، سالن صبحانه، کافه تریا نقش جهان، چایخانه و سفره خانه نام رستوران و کافی شاپ های معروف این هتل ۵ ستاره است که فضایی دلنشین دارند. در این رستوران ها شما می توانید خوشمزه ترین غذاها را در مکانی دلچسب نوش جان کنید و از فضای اطراف نهایت لذت را ببرید. همچنین رستوران چشم انداز نیز با نمایی ۳۶۰ درجه به شهر اصفهان قرار است به زودی در این مجموعه راه اندازی شود که در آنجا می توانید در هوای آزاد غذای خود را میل کنید.

سایر امکانات هتل عباسی اصفهان نیز شامل خدمات تور، سالن ورزشی، صرافی، خدمات پزشکی، پارکینگ سرپوشیده و رو باز، اینترنت نامحدود و تالار ها و سالن های پذیرایی و تشریفات می شود. سالن همایش و کنفرانس، سونا و جکوزی، استخر، خدمات ماساژ، خدمات لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته و تاکسی نیز از دیگر امکانات موجود در این مجموعه اقامتی است. هتل عباسی اصفهان از محبوب ترین هتل های ۵ ستاره اصفهان است که به واسطه عملکرد عالی، موقعیت مکانی خوب، رفتار گرم و محترمانه پرسنل، محیط تاریخی و متفاوت و امکانات متعددش امتیاز بالایی را از مهمانان کسب کرده است.

حکم خوردن داروهای ساخته شده از ژلاتین خوک

۲- هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر از دیگر هتل های ۵ ستاره اصفهان است که درهای آن از سال ۱۳۵۰ به روی مهمانان باز است. این هتل بین المللی در حاشیه رودخانه زاینده رود و در نزدیکی سی و سه پل قرار گرفته و چشم اندازی زیبا رو به محوطه اطراف دارد. هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر در دهه ۹۰ بازسازی شد و ساختمان جدیدی به نام فیروزه در محوطه آن احداث شد. این هتل مجلل در حال حاضر دو ساختمان به نام های کوثر و فیروزه دارد که روی هم رفته ۲۲۵ واحد اقامتی دارند.

اتاق های موجود در ساختمان فیروزه چشم اندازی تماشایی رو به باغ هتل دارند و شامل اتاق های دو تخته فیروزه، سوئیت های رویال و جونیور می شوند. در ساختمان اولیه هتل نیز انواع اتاق ها در اندازه های مختلف آماده پذیرایی از مهمانان هستند که نمایی زیبا رو به زاینده رود دارند. اتاق های هتل پارسیان کوثر همگی امکاناتی پیشرفته دارند و با دکوراسیونی لوکس و مدرن چیدمان شده اند.

از امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان نیز می توان به انواع رستوران و کافی شاپ، کلینیک دندانپزشکی، سالن بدنسازی، استخر، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی اشاره کرد. فراموش نکنید که در رستوران های این مجموعه غذاهای سنتی اصفهان مانند بریانی را امتحان کنید؛ البته اگر اهل غذاهای سنتی نیستید، نگران نباشید؛ زیرا در این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و گیاهی نیز سرو می شود.

دیوید تیلور حریف کامران قاسمپور شد/ بازگشت شگفت انگیز جردن باروز در ۳۶ سالگی

هتل های ۵ ستاره اصفهان؛ معرفی و امکانات

۳- هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهار باغ یکی از جدیدترین هتل های ۵ ستاره اصفهان است که فعالیت خود را در سال ۱۴۰۲ در دل بافت تاریخی اصفهان آغاز کرده است. این هتل مجلل ساختمانی زیبا با ظاهری سنتی دارد و در نزدیکی جاهای دیدنی اصفهان قرار گرفته است. هتل چهارباغ اصفهان دارای ۴ طبقه و ۱۳۸ واحد اقامتی شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، اتاق های کانکت، سوئیت جونیور، سوئیت مینی و رویال است. واحدهای این مجموعه فضایی دلچسب و راحت دارند و با امکانات مدرن و امروزی پر شده‌اند. برخی از امکانات هتل چهارباغ اصفهان عبارتند از:

  • سالن کنفرانس
  • سالن بدنسازی
  • خدمات اسپا و ماساژ
  • سونا خشک و بخار
  • کافی شاپ ۲۴ ساعته
  • رستوران فیروزه و اسپاتنا
  • فروشگاه و غرفه
  • استخر
  • ترانسفر رایگان
  • اینترنت و پارکینگ رایگان
  • آرایشگاه زنانه و مردانه
  • آسانسور
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی
  • خدمات لاندری
  • روم سرویس
  • صندوق امانات
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • اتاق چمدان
  • حمام ترکی

هتل های ۵ ستاره اصفهان؛ معرفی و امکانات

اگرچه هتل چهار باغ مدت زیادی نیست که فعالیت خود را آغاز کرده، اما در همین مدت کوتاه توانسته به یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان تبدیل شود. این هتل در کنار امکانات متعددی که دارد، از موقعیت مکانی فوق العاده ای نیز برخوردار است و در نزدیکی اماکن تاریخی شهر واقع شده است.

بیش از ۲ میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن در صف انتظار برای تحویل واحد‌های نهضت ملی مسکن

رزرو هتل های ۵ ستاره اصفهان

برای رزرو هتل های ۵ ستاره اصفهان روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آسانترین آنها، رزرو اتاق از طریق سایت های معتبر است. ایران هتل آنلاین یکی از وبسایت های معتبر رزرو هتل در کشور است که سابقه کاری درخشانی در این زمینه دارد. این سایت معتبر با ارائه کامل اطلاعات اقامتگاه ها امکانی برایتان فراهم می کند تا بهترین هتل را با توجه به شرایط خود رزرو کنید. همچنین در ایام مختلف سال تخفیف های هیجان انگیزی روی قیمت هتل ها در این سایت ارائه می شود که هزینه های اقامت شما را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.



منبع: خبرآنلاین

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت