30 شهریور 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

پرداخت وام فوری برای این دهک ها بدون ضامن| ثبت نام وام بلاعوض ۳۰ میلیونی برای زنان سرپرست خانوار

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

پرداخت وام فوری برای این دهک ها بدون ضامن| ثبت نام وام بلاعوض ۳۰ میلیونی برای زنان سرپرست خانوار

پرداخت وام فوری برای این دهک ها بدون ضامن| ثبت نام وام بلاعوض ۳۰ میلیونی برای زنان سرپرست خانوار



وام فوری | سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی برای خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار گفت: خدمات اشتغال به مددجویان واجدشرایط بهزیستی شامل خوداشتغالی و کارفرمایی است.

محسن ایروانی افزود: خدمات خود اشتغالی شامل وام، حق بیمه سهم خویش فرما و سرمایه کار بلاعوض ویژه زنان سرپرست خانواده است که امسال مبلغ آن بالغ بر ۳۰ میلیون تومان برای خرید ابزار و کمک هزینه مهارت‌آموزی است.

وی درباره خدمات کارفرمایی نیز گفت: از کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی را استخدام می‌کنند، حمایت می‌کنیم که این حمایت‌ها شامل پرداخت وام و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از سوی بهزیستی است.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: همچنین ۳۰ تا ۵۰ درصد دستمزد ماهانه ای که کارفرما به مددجو می‌دهد از سوی بهزیستی پرداخت خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به آغاز به کار بانک اطلاعات شغلی بهزیستی خاطرنشان کرد: تاکنون بانک اطلاعاتی شغلی مددجویان بهزیستی به این دقت وجود نداشته است؛ با تکمیل پرونده اشتغال مددجویان، اگر فردی خودش قابل توانمندسازی باشد خدمات اشتغال به او ارائه می‌شود اما اگر به طورمثال معلول ذهنی یا کارآفتاده باشد این خدمات به عضو موثر و سرپرست او ارائه می‌شود.

شوک آمریکایی‌ها از تروریسم سایبری صهیونیست‌ها؛ لوازم الکترونیکی ما امن نیستند؟

ایروانی ادامه داد: تاکنون بانک اطلاعاتی شغلی بهزیستی وجود نداشته که با سامانه های دیگر پیوند داشته باشد و حال قرار است سامانه اشتغال بهزیستی از اول شهریور، خدمات ارائه شده به مددجویان را ثبت کرده و از سوی دیگر با سامانه رصد اشتغال پیوند برقرار می‌کند تا اطلاعات ما به صورت کامل و دقیق در اختیار نهادهای نظارتی قرار بگیرد.

سامانه اشتغال طی هفته‌های اخیر رونمایی شده است؛ با آغاز به‌کار سامانه اشتغال، وضعیت همه افراد تحت پوشش بهزیستی از معلولان گرفته تا زنان سرپرست خانوار واجد شرایط دریافت خدمات اشتغال، ارزیابی و نیازسنجی شده است و برای آنان پرونده الکترونیک اشتغال تشکیل می‌شود.

علاوه بر این اکنون ۲۷۶ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند. طبق ماده ۸۰ برنامه هفتم پیشرفت، افزایش مهارت‌های شغلی زنان در قالب برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی نیز باید رشد ۲۵ درصدی داشته باشد و از آنجا که توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نیز از فعالیت‌های بهزیستی به شمار می‌رود، می‌توان افزایش مهارت‌های شغلی زنان سرپرست خانوار را نیز در نظر داشت.

مدت زمان نگهداری مرغ پخته در یخچال چقدر است؟

براساس برنامه هفتم پیشرفت، تقویت ظرفیت گروه‌های جهادی و مردم نهاد در حوزه توانمندسازی خانوارهای دارای سرپرست زن و بدسرپرست از دیگر اقداماتی است که وزارت رفاه باید با همکاری نهادهایی مانند بهزیستی انجام دهد.

بهزیستی خراسان جنوبی ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای مناسب سازی خانه معلولین پرداخت می‌کند.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: به معلولینی که بخواهند خودروی خودرو خود را مناسب سازی کنند تا ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و برای مناسب سازی منازل معلولین نیز ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سمت بهزیستی پرداخت می‌شود که آمادگی پرداخت آن را داشته و مشکل اعتباری نداریم.

شرفی افزود: مناسب سازی خانه و خودروی معلولان از جمله دغدغه‌هایی است که در این مورد بهزیستی استان کمک‌های بلاعوضی به مددجویان اعطا می‌کند.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی در قانون حمایت از معلولین موظفند که اداره‌های خود را از محل اعتبارات تملک حتی در صورتی که ملک آنها استیجاری باشد برای معلولین مناسب سازی کنند.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: پارسال در ارزیابی کشوری با ۶۸ درصد مناسب سازی ادارات رتبه دوم را کسب کردیم که تا پایان پارسال این عدد به ۷۱ درصد رسید.

قیمت بنزین به لیتری ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان رسید!

شرفی افزود: علاوه بر مناسب سازی ادارات، مناسب سازی‌جا‌های دیگر مثل مجتمع‌های بین راهی، اماکن دیدنی و فرهنگی، مدارس داروخانه‌ها، بانک‌ها، مطب پزشکان و دیگر اماکن دغدغه ماست که در این مورد رایزنی کرده و درخواست خودرا اعلام کرده ایم.

وی گفت: به طور مثال از ۶۰ دستگاه اتوبوس در استان ۳۰ تای آن‌ها برای معلولین مناسب سازی است و طبق قانون ناوگان هوایی و زمینی برای معلولین باید با ۵۰ درصد تخفیف باشد.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: بحث دیگری که برای ما مهم است موضوع پیشگیری از معلولیت هاست که در این خصوص آمادگی کامل برای مشاوره‌های ژنتیک و آزمایشات ژنتیک را داریم.

 ثبت نام وام فوری 400 میلیون تومانی بدون ضامن 

متقاضیان وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران علاوه بر افتتاح حساب قرض الحسنه نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه هستند. افراد به منظور دریافت این وام باید سه ضامن رسمی مورد به بانک معرفی کنند.

سقف این وام برای اشتغالزایی به 500 میلیون تومان می‌رسد. وام گیرندگان بعد از دریافت تسهیلات مذکور تا 84 ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

شوک عجیب روز پنجشنبه ای به یارانه نقدی بگیران | یارانه نقدی این افراد قطع خواهد شد

با در نظر گرفتن مبلغ وام 400 میلیون تومانی، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، وام گیرنده ملزم به پرداخت اقساط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومانی است. کل سود این وام 48 میلیون تومان اعلام شده است. وام گیرنده در پایان بازپرداخت، باید مجموعا 448 میلیون تومان به بانک پرداخته باشد.

نگاهی به خدمات قابل توجه بانک مهر ایران- وام

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که در زمینه گسترش فرهنگ قرض دهی در چارچوب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک قرض الحسنه انواع خدمات پولی و بانکی مجاز شامل سپرده‌ها، قراردادها، بیمه عمر رایگان، قانون جدید چک و … را ارائه می‌دهد.

شرایط ثبت نام وام فوری 150 میلیون تومانی بانک رفاه با اقساط 5 میلیونی

یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران، «رفاه کالا» است که به حقوق بگیران این مجموعه برای خرید کالا پرداخت می‌شود. بانک رفاه این وام را در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس، بانک رفاه کارگران وام 150 میلیون تومانی خرید کالا را در قالب کارت اعتباری برای کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تدارک دیده است. افرادی که وام 150 میلیونی را دریافت می‌کنند، تنها امکان خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های طرف حساب بانک رفاه کارگران دارند. متقاضیان به منظور ضمانت این وام، باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند. سود این وام 18 درصد است و امکان پرداخت اقساط آن در 26 ماه وجود دارد.

این گوشی خوش‌قیمت نمایشگر اولد دارد!

با توجه به شرایط مذکور، هر قسط این وام 5 میلیون و 422 هزار و 859 تومان بوده و سود آن به 45 میلیون و 222 هزار و 936 تومان می‌رسد. در پایان مهلت زمان تعیین شده برای پرداخت اقساط، وام گیرنده جمعا 195 میلیون و 222 هزار و 936 تومان به بانک پرداخته است. لازم به ذکر است، امکان پرداخت اقساط این وام به صورت غیرحضوری و از طریق وبسایت بانک رفاه وجود دارد.

بانک رفاه کارگران ارائه دهنده چه نوع خدمات پولی و بانکی است؟

بانک رفاه کارگران علاوه بر این طرح تسهیلاتی، وام‌های دیگری با سود متنوع و شرایط بازپرداخت منعطف به مشتریان خود پرداخت می‌کند. علاوه بر ارائه تسهیلات، این مجموعه در زمینه انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات ریالی، خدمات ارزی، بانکداری الکترونیکی، سامانه‌های موبایلی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. پرداخت، قبض و شارژ، استعلام شبا و ضمانت نامه ارزی، ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات، نوبت دهی تحویل سکه، سجام و کارگزاری از دیگر خدمات ارائه شده در این مجموعه هستند.

شرایط ثبت نام وام فوری 500 میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی + مبلغ اقساط

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی 500 میلیون تومانی «اعتبار ملی» را دارند. متقاضیان این وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن، باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش بخوانند

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 500 میلیون تومانی اعتبار ملی تمایل دارند، نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه یا حداکثر 18 ماهه هستند.

سود این تسهیلات 14 درصد اعلام شده و بدون ضامن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. تنها ضمانت اصلی برای دریافت این مبلغ وام اعتبارسنجی است. پس از دریافت وام، اقساط آن باید طی 36 ماه تسویه شود.

طبق اعلام قبلی بانک ملی، متقاضیان می‌توانند به جای دریافت این وام به صورت نقدی و یکجا، اعتبار دریافت کرده و با آن از فروشگاه‌های مختلف خرید داشته باشند. لازم به ذکر است که امکان درخواست این مبلغ وام و انجام فرآیند دریافت آن بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق مراجعه به سامانه بام وجود دارد.

نگاهی به مدارک مورد نیاز و مبلغ اقساط وام 500 میلیون تومانی بانک ملی

علاوه بر اعتبارسنجی، مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام ارائه کارت ملی، شناسنامه، فیش حقوقی یا مدرک درآمد- به منظور اثبات توانایی بازپرداخت اقساط-، گواهی اشتغال به کار و چک صیادی است.

حضور شرکت‌های برتر هوش مصنوعی در نمایشگاه «رصتا»

بعد از دریافت این مبلغ وام، به صورت نقدی یا به شکل کارت اعتباری، با شرایط ذکرشده، باید هر ماه 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان قسط به بانک پرداخت شود. کل سود وام 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان می‌رسد./کاماپرس

 



آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت