30 شهریور 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند…

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند…

وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند…


وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند احتمالا رک و راست موضوع را نمی گوید با برخی رفتارها نشان می دهد که دیگر تمایلی به ادامه رابطه ندارد. تحقیقات اخیر نشان داده اند که حدود 29 درصد از مردان در یک رابطه متعهدانه با یک شریک (از جمله ازدواج) کاملاً از رابطه خود راضی نیستند. برخی از دلایل این ناراحتی عبارتند از کم بودن رابطه جنسی، مهارت‌های ارتباطی ضعیف و سایر چالش‌های شخصی که ممکن است خود/شریک‌هایشان با آن مواجه شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بسیار مهم است که بدانید چه چیزی را باید مورد توجه قرار دهید. در این نوشتار نشانه هایی که نشان می دهد مرد شما در رابطه ناراضی است را خواهید یافت با صفحه موفقیت و  ازدواج و روابط عاطفی خبرنامه همراه باشید.

24 نشانه که مرد می خواهد رابطه را تمام کند

با گذشت زمان، وقتی مردی از رابطه ناراضی است و هیچ تغییری ایجاد نمی شود، به جایی می رسد که رابطه را رها می کند. در اینجا 24 نشانه وجود دارد که نشان می دهد رابطه برای او تمام شده است:

1. او فضای زیادی می خواهد

آیا مرد شما به طور ناگهانی می خواهد جایی دور از شما یا بدون شما باشد؟ آیا این احساس شروع شده است که او نه تنها به دنبال «تنها بودن» است، بلکه به دنبال «دور از شما» بودن است؟

واکنش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات رئیس جمهور ایران

2. حس تان می گوید که می خواهد رابطه را تمام کند

در لحظه‌های تأمل عمیق و هوشیارانه‌تان، صدای کوچکی در ذهنتان نیز به شما می‌گوید که مردتان کم کم رابطه را کنار می گذارد. همیشه این صدای یدرون بدبین نیست. اگر به دنبال نشانه هایی هستید که رابطه شما به پایان رسیده است، شاید لازم باشد به صدای درون تان گوش داده و جرات به خرج دهید.

3. خودتان هم علاقه ای به رابطه ندارید

این یکی ممکن است کمی تلخ باشد اما وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند سردی او ممکن است روی شما نیز نفوذ کند. ممکن است آنی نباشد. ممکن است زمان زیادی طول بکشد، اما زمانی که این اتفاق افتاد، احتمالا به خودتان خواهید گفت که باید منطقی عمل کنید.

4. ارتباط با او مانند صحبت با مجسمه است


اگر مرد شما دیگر علاقه ای به برقراری ارتباط با شما ندارد (یعنی هر بار که شما سعی می کنید در سطح عاطفی با او ارتباط برقرار کنید خاموش می شود)، این می تواند یکی از نشانه هایی باشد که رابطه برای او تمام شده است.

حکم خوردن داروهای ساخته شده از ژلاتین خوک

5. او دیگر رابطه جنسی را آغاز نمی کند

تحقیقات نشان داده است که در شرایط عادی، مردان بیش از 3 برابر زنان در یک رابطه طولانی مدت و دگرجنسگرا شروع به رابطه جنسی می کنند.

این بدان معناست که در روابط دگرجنس گرا، مرد احتمالاً اولین حرکت جنسی را انجام می دهد. اگر این روند تغییر کند (یعنی مرد به طور ناگهانی به رابطه جنسی علاقه‌ نشان ندهد، به خصوص در یک بازه زمانی طولانی)، می‌تواند یکی از نشانه‌هایی باشد که او رابطه را تمام کرده است.

6. رابطه جنسی تان طاقت فرساست

وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند رابطه جنسی اش هم مثل گذشته نیست. آیا احساس می‌کنید که او فقط در حال انجام حرکات است و دوست دارد زودتر رابطه را تمام کند؟ اگر ناگهان احساس کردید که داشتن رابطه جنسی با مرد شما یک کار طاقت فرساست، ممکن است به این دلیل باشد که او از رابطه خسته شده است.

7. نزدیکان تان هم متوجه شده اند

وقتی نزدیک‌ترین دوستان و خانواده‌تان شروع به پرسیدن چیزهایی درباره رابطه تان می‌کنند، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که می‌دانند چیزی در حال رخ دادن است. چشمان خود را برای نشانه های خاموش باز کنید.

در برخوردها باید نگاه و رفتار دینی حاکم باشد، برخی رفتارها، برای نظام هزینه خواهد داشت

آیا وقتی در مورد او صحبت می کنید ناگهان (و به طرز مشکوکی) ساکت می شوند؟ آیا وقتی با او به جمع‌های اجتماعی می‌روید، نگاه‌های طولانی و غم‌انگیز به شما می‌دهند؟ اگر این کار را انجام میدهند، شاید لازم کمی بیشتر فکر کنید.

8. وقتی در کنار شماست زیاد آه می کشد

مسئله این است که وقتی از چیزی بی حوصله یا ناراحت هستید، آه می کشید. اگر مرد شما به طور ناگهانی عادت غیرقابل توضیحی پیدا کرده و میلیون ها بار آه می کشد، این می تواند یکی از نشانه هایی باشد که رابطه برای او به پایان رسیده است.  وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند و می تواند رک بگوید ممکن است مدام آهبکشد یا بی حوصله باشد.

9. حس می کنید که فقط خودتان برای رابطه تلاش می کنید

آیا می توانید به خاطر بیاورید که او در ابتدای رابطه چقدر تلاش می کرد تا رابطه را عالی نگه دارد؟ آیا می توانید به یاد بیاورید که چگونه او هر کاری که می توانست انجام داد تا شما راضی باشید؟ اگر این روند تغییر کرده احتمالا احساس او هم نسبت ب رابطه عوض شده است.

چمران: اعتراض کارکنان بهشت زهرا دلچسب نبود!

10. او بیش از یک بار به شما خیانت کرده است

این دردناک است، اما اگر می‌دانید که مرد شما بیش از یک بار رابطه داشته است، دیگر وقت آن رسیده فکری کنید.

11. دیگر با شما بحث نمی کند

در حالی که به راحتی می توان این را به عنوان یک علامت پیروزی در نظر گرفت، اما واقعیت چیز دیگری است. اگر مردتان ناگهان بحث کردن با شما را متوقف کرده یا سعی می کند شما را وادار نمی کند چیزها (حداقل موارد مربوطه) را از دید خود ببینید، ممکن است به این دلیل باشد که او رابطه را به پایان رسانده است، و بحث کردن با شما در حال حاضر برای او هدر دادن است. وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند بحث نمی کند.

12. او برای شما پول خرج نمی کند

این یکی از واضح ترین نشانه های پایان یک رابطه برای مردان است. اگر مردتان ناگهان بگوید که نمی تواند فلان چیز را برای تان بخرد حتی زمانی که مسئولیت کمی دارد یا هیچ مسئولیتی ندارد، به تازگی حقوقش را در محل کار افزایش داده، یا پیشرفت مالی زیادی در کسب و کارش داشته است، رابطه برای او تمام شده است. هر چقدر هم که این موضوع بحث برانگیز به نظر برسد، مردم برای چیزهایی که برایشان مهم است پول خرج می کنند. اگر او مقداری پول برای شما خرج نمی کند، ممکن است به این دلیل باشد که دیگر برایش مهم نیستید.

این تغییر در متناسب‌سازی، بازنشستگان را نگران کرد/ حقوق بازنشستگان قرار است چه تغییری کند؟

13. او همیشه فوق العاده عصبانی است

اگر مردی که قبلاً با او بودید شاد و آرام بود و حالا زیاد عصبی می شود باید بدانید که ممکن است رابطه تان به آخر رسیده باشد.

14. او دیگر علاقه ای به یادآوری تاریخ های مهم ندارد

اگر او همیشه به تاریخ های مهم اهمیت می داده است، فراموش کاری هایش به چشم تان خواهد آمد.  اگر به طور ناگهانی مجبور شدید به او یادآوری کنید که امروز سالرود آشنایی تان است، این ممکن است نشانه ای برای پایان رابطه باشد.

15.  دیگر در مورد برنامه های بلندمدتش صحبت نمی کند

این یکی از واضح ترین نشانه های تمام شدن رابطه برای یک مرد است. وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند دیگر در مورد برنامه های آینده اش با شما صحبت نمی کند.

16. می خواهد سر همه چیز با شما دعوا کند

اگر به نظر می رسد همه چیز برای مرد شما ناراحت کننده است، این می تواند راهی باشد که او می خواهد نشان بدهد که تمایل به ادامه رابطه ندارد.

بیعت با امام زمان جدای از بیعت با ولی فقیه نیست/ برخی بی دینی را الگو می‌دانند؛ بیعت با امام زمان این است که با حجاب‌ها در اکثریت باشند/ ولی فقیه فقط رهبر سیاسی نیست بلکه جانشین امام زمان است/ بیش از 60 هزار طلبه در حوزه علمیه قم تحصیل می‌کنند

17.  دیگر خوشگذرانی با هم دارید

آیا به یاد می آورید که چگونه زمان زیادی را با هم می گذراندید و چگونه این اوقات پر از سرگرمی و خنده بود؟ اگر به طور ناگهانی احساس کردید که تمام سرگرمی های رابطه شما از بین رفته است، ممکن است به این دلیل باشد که او از شما و رابطه خسته شده است.

18. عدم اعتماد آشکارتر می شود

در ابتدا، خود را متقاعد کردید که همه چیز در ذهن شماست. با این حال، اگر او نتواند این سوء ظن را  دور کند (و به نظر نمی رسد که شما نمی توانید جلوی این احساس آزاردهنده را بگیرید که او صادق نیست)، این می تواند یکی از نشانه هایی باشد که رابطه برای او تمام شده است. فقدان اعتماد معمولاً نشانه آن است که چیزی بزرگتر در زیر سطح اتفاق می افتد.

19. دیگر نیازهای شما برآورده نمی شود

وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند
ما می دانیم که در روابط سازگاری چقدر مهم ست، اما این بدان معنا نیست که شما باید خود را به نام سازش خفه کنید. وقتی او دیگر علاقه ای به دادن آنچه در رابطه می خواهید (از نظر جسمی، عاطفی و ذهنی) ندارد،  نشانه واضحی است که او از شما گذشته است.

مسوولان استان گیلان باید از مالک داماش حمایت کنند/وقتی چمن استادیوم لیگ نخبگان را با دست می کارند از لیگ یک چه انتظاری دارید؟!

20. او دیگر به زندگی شما علاقه ای نشان نمی دهد

به یاد داشته باشید که چگونه او شما را به محل کار می برد، در مورد روزتان می پرسید و حتی وقتی به او می گفتید که کسی در محل کار شما را زیر نظر دارد، ناراحت می شد؟ اگر او به طور ناگهانی از انجام این کارها دست کشید و حتی به جزئیات بزرگ زندگی شما علاقه نشان نداد، مطمئن باشید که توجه او به جای دیگری تغییر کرده است. وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند دیگر هیچ جنبه ای از زندگی تان برایش مهم نیست.

21. بدرفتاری می کند

این بدرفتاری می تواند احساسی، ذهنی یا حتی فیزیکی باشد. وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند، ممکن است به توهین کلامی متوسل شود، یا حتی ممکن است روی شریک زندگی اش دست بلند کند.

22. در میهمانی ها و دورهمی ها شما را همراهی نمی کند

یکی از نشانه های واضح پایان یافتن رابطه برای یک مرد این است که او شروع به حذف شما از همه چیز می کند، حتی معاشرت های مکرر قبلی با دوستان مشترک. وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند، دیگر دلیلی برای سپری کردن زمان با دوستان شما و دوستان مشترک تان نمی یابد.

راز چرخش ۱۸۰‌درجه‌ای درباره افغان‌ها / چه شد که ناگهان همه طرفدار اخراج اتباع بیگانه شدند؟ 

23. از شما دوری می کند

اگر او به طور ناگهانی فعالیت های بیرونی مانند گذراندن زمان زیاد در محل کار را بیش از شما در اولویت قرار دهد، ممکن است نشانه آن باشد که او می خواهد از رابطه خارج شود. شخصی که واقعاً شما را دوست دارد و برای شما ارزش قائل است، این وظیفه را بر عهده دارد که تا حد امکان زمان بیشتری را با شما بگذراند.

24. حضور او انرژی تان را تخلیه می کند

یک رابطه قرار است شاد، شاد و چیزی باشد که هر دوی شما احساس رضایت داشته باشید. اگر پس از گذراندن زمان نسبتاً طولانی با او، احساس کردید روحیه مناسبی ندارید، می تواند نشانه ای از این باشد که او رابطه را نمی خواهد. وقتی مرد بخواهد رابطه را تمام کند حضورش دیگر انرژی مثبت ندارد.



منبع : خبرنامه

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.

قیمت اصلی 2,000,000تومان بود.قیمت فعلی 610,000تومان است.

قیمت اصلی 1,218,000تومان بود.قیمت فعلی 649,000تومان است.

قیمت اصلی 299,000تومان بود.قیمت فعلی 99,000تومان است.

قیمت اصلی 4,850,000تومان بود.قیمت فعلی 2,990,000تومان است.

قیمت اصلی 3,300,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.

قیمت اصلی 3,390,000تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000تومان است.

قیمت اصلی 5,690,000تومان بود.قیمت فعلی 2,890,000تومان است.

قیمت اصلی 4,800,000تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000تومان است.

اشتراک مطلب در :
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت