6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

آغاز فروش قسطی خودرو ارزان بدون دریافت سود به همه

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

آغاز فروش قسطی خودرو ارزان بدون دریافت سود به همه

آغاز فروش قسطی خودرو ارزان بدون دریافت سود به همه

فروش قسطی خودرو از امروز شروع شده است و متقاضیان می‌توانند خودرو خود را انتخاب کنند. فروش قسطی خودرو با اقساط 100ماهه‌ باعث میشود مردم به راحتی خودرو بخرند.فروش قسطی خودرو متقاضیان زیادی دارد که هر ساله انجام میشود. فروش قسطی خودرو در این ماه با شرایط ویژه عرضه شد. در ادامه شرایط فروش قسطی خودرو را میخوانیم.

فروش قسطی خودرو بدون دریافت سود به همه

اکو ایران : وضعیت بازار خودرو به گونه ای است که خودروسازان برای واگذاری محصولات خود به دنیال متقاضی می گردند. نبود خریدار سبب شده تا فروش محصولات به صورت قسطی در دستور­کار خودروسازان قرار گرفته است.

به گزارش اکو ایران، مکث موتور کلوت با گیربکس دستی (محصول پیکاپ مکث موتور) به صورت قسطی ویژه آبان 1402 به متقاضیان واگذار می کند.

فروش قسطی از سوی مکث موتور در حالی در عملیاتی شده که خودروسازان، بخصوص خودروسازان خصوصی، برای فروش محصولات خود با چالش نبود مشتری روبرو هستند.

وضعیت بازار خودرو و کاهش قیمت بازاری خودروها سبب شده تا خریداران مانند گذشته عطشی برای خرید خودرو به قیمت کارخانه نداشته باشند. نبود مشتری سبب شده تا مدیران خودروساز به سراغ دیگر مدل های فروش از جمله فروش لیزینگی بروند.

جاسوس آمریکا که تنها ۸ ماه آموزش دید!

آن طور که در اطلاعیه مکث موتور آمده است، کلوت با گبریکس دستی، با قیمت مصوب یک میلیارد و596 میلیون و 700 هزار تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

این خودروساز خصوصی حاضر است به خریداران کلوت با گیربکس دستی مبلغ 900 میلیون تومان وام دهد. بنابراین خریداران می توانند این پیکاپ را با پرداخت 697 میلیون و 700 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت در اختیار بگیرند.

البته مکث موترو تاکید کرده متقاضیان باید وام 900 میلیون تومانی این خودروساز را در بازه یکساله بازپرداخت کنند. مبلغ هر قسط از سوی مدیران این خودروساز خصوصی 75 میلیون تومان تعیین شده است.  نکته قابل توجه این است که خریداران برای وام دریافتی از مکث موتور سودی را پرداخت نمی کنند و در بازه زمانی یکساله تنها همان 900 میلیون تومان را به حساب این خودروساز خصوصی واریز می کنند. تاریخ اولین چک پرداختی از سوی خریداران اول اردیبهشت 1403 در نظر گرفته شده است.

این خودرو با رنگ های سفید و مشکی به متقاضیان واگذار می شود. همچنین مدل این خودرو نیز 1402 اعلام شده است. موعد تحویل کلوت با گیربکس دستی، 45 روز کاری اعلام شده است. اگر مکث موتور کلوت های فروخته شده را با تاخیر به مشتریان خود واگذار کند، تعهد داده که 12 درصد قیمت خودرو را به صورت سالیانه به عنوان جریمه تاخیر به متقاضیان پرداخت می کند. مدیران مکث موتور تصمیم گرفتند سند خودروهای فروخته شده را تا پایان پرداخت کامل اقساط نزد خود نگهدارند. همچنین متقاضیان بابت بیمه بدنه یکساله کلوت های فروخته شده حداکثر یک ماه بعد از انعقاد قرار داد باید یک فرقه چک به مبلغ 6 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار خودروساز قرار دهند.

باب منندز سناتور آمریکایی به دلیل فساد استعفا می‌دهد

فروش قسطی خودرو، آن هم بدون سود نشان می دهد که وضعیت بازار چندان باب میل خودروسازان نیست. مدیران خودروساز خصوصی پیش بینی می کنند در کوتاه مدت خبری از تشکیل صف های طولانی برای خرید خودرو به قیمت کارخانه نیست بنابراین فروش قسطی را در دستور­کار دارند. به نظر می رسد چنانچه روند تحویل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر و همچنین نهایی شدن واردات خودروهای دست دوم سبب شود تا خودروسازان خصوصی برای واگذاری محصولات خود بیش از گذشته با مشتریان راه بیایند.

مکث موتور که در حقیقت شرکتی زیرمجموعه ماموت خودرو محسوب می شود، اولین پیکاپ خود به نام کلوت را رونمایی کرد. کلوت در حقیقت به برجستگی های بین شیارهای نعلی شکل در بیابان ها گفته می شود و از آنجایی که این خودرو نیز به هدف اصلی آفرود در بیابان ها و بیراهه ها تولید شده، نام کلوت برای آن انتخاب شده است. پیکاپ کلوت همان دایون V5 است و خودروی دیگر دایون نیز توسط خودروسازی ایلیا به نام دایون Y5 عرضه خواهد شد که در نمای جلو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. در هر صورت دایون V5 که یک پیکاپ شاسی مستقل است، قرار است روی خط تولید مکث موتور برود و به نام کلوت به بازار شلوغ پیکاپ ها اضافه شود.

خبر مهم آذری جهرمی درباره واردات آیفون در دولت پزشکیان /مگر در سامسونگ قطعات آمریکایی نیست؟/دوستانم که آیفون ۱۴ و ۱۵ دارند، رجیستری را دور زده اند!

فروش قسطی خودرو / بررسی کلوت

مکث موتور قصد دارد در سال 1400 شمسی، تیراژ خود را به 1200 دستگاه برساند و سهم بازار خود را در سال 1401 به 50 درصد برساند، سهم بازاری که به نظر می رسد کار دشواری برای مکث موتور باشد. دایون 7امین تجاری ساز چین است و سابقه زیادی در تولید خودروهای تجاری در بزرگ ترین بازار خودروی جهان دارد، اما نیم نگاهی به خودروهای شاسی مستقل نیز داشته و قرعه دایون V5 نیز به مکث موتور رسیده تا به عنوان اولین محصول خود در ایران به بازار عرضه شود.

فروش قسطی خودرو / پیکاپ کلوت

دایون در سال 1987 کار خود را آغاز کرده و با تولید محصولاتی مثل موتورسیکلت، کامیون و پیشرانه وارد بازار چین شد. البته جالب است بدانید که دایون به تازگی مشغول تولید خودروهای برقی نیز شده و مکث موتور به عنوان یکی از طرف های چینی، ممکن است دیگر محصولی از دایون را در سگمنت خودروهای برقی به بازار عرضه کند.

فروش قسطی خودرو / داخل کلوت

با نشستن داخل کابین کلوت، به سرعت چند نکته را متوجه خواهید شد. ابتدا شباهت بسیار طراحی غربیلک فرمان و پشت آمپرهای این خودرو با جک S5 است که سال ها در بازار ایران حضور دارد. نکته بعدی، طراحی داشبورد نسبتاً ساده و البته مملو از پلاستیک خشک است که ممکن است کمی توی ذوق بزند. بی شک استفاده از حجم وسیعی از پلاستیک خشک در طراحی های امروزی و مخصوصاً در مقایسه با بعضی رقبا ممکن است برای دایون نقطه منفی محسوب شود. اگرچه استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ 9 اینچی لمسی باعث شده تا کمی از سادگی این کابین کاسته شود.

روند تغییرات قیمت سکه و طلا در آخر هفته

فروش قسطی خودرو / داخل کلوت

فاصله بین دو محور خوب کلوت باعث شده تا فضای خوبی برای سرنشینان عقب ایجاد شود و به راحتی سه نفر می توانند در ردیف عقب بنشینند. همچنین استفاده از روکش چرمی صندلی ها کمی به لوکس تر شدن فضای کابین کمک کرده است.

فروش قسطی خودرو / طراحی کلوت

طراحی کلوت را باید بسیار محافظه کارانه و ساده بدانیم. روندی که در بسیاری از پیکاپ های داخلی دیده می شود و با وجود اینکه نمی توان هیجانی در چهره آن دید، اما از سادگی و کاربردی بودن این طراحی نیز نمی توان ایرادی گرفت. اگرچه به وضوح مشخص است که این طراحی مربوط به یک نسل پیش است و در پیکاپ های روز دنیا، شاهد طراحی هایی بسیار مدرن تر و بروزتر هستیم، اما با توجه به رقبای داخلی، به طراحی کلوت باید نمره قبولی داد.

سخنگوی شورای رقابت گفت: طبق مصوبه ۵۴۳ هیچ اتفاق جدیدی قرار نیست بیفتد، سامانه یکپارچه فروش خودرو به همان روش پیشین عمل می‌کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اقدامات یمنی‌ها برای جلوگیری از افزایش جنایت صهیونیست‌ها در غزه است

سپهر دادجوی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته از مصاحبه معاون وزیر صمت این‌طور برداشت شد که قرار است سامانه یکپارچه خودرو حذف شود، اما پس از آن این موضوع تکذیب شد و ما نیز اعلام کردیم که قرار نیست سامانه حذف شود.

وی افزود: طبق مصوبه ۵۴۳ هیچ اتفاق جدیدی قرار نیست بیفتد، سامانه یکپارچه فروش خودرو به همان روش پیشین عمل می‌کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت