6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

اطلاعیه مهم وزیر درباره تعطیلی مدارس

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

اطلاعیه مهم وزیر درباره تعطیلی مدارس

اطلاعیه مهم وزیر درباره تعطیلی مدارس

وزیر آموزش و پرورش درباره باز شدن درهای مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه برای فعالیت ورزشی خانوادگی گفت: به طور غیر رسمی کارهای این امر در حال انجام است و فعلاً در مدارسی که برنامه‌ریزی کردند این امکان فراهم است اما برای تبدیل آن به یک پویش سراسری نیاز به فراهم کردن مقدمات با هماهنگی سایر دستگاها است که پیگیر آن هستیم اما فعلاً بازگشایی مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه در اختیار مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توزیع شیر تا دو هفته آینده در تمام دبستان‌های کشور گفت: آزمون دبیری تکمیل ظرفیت ندارد.

رضامراد صحرایی امروز در حاشیه جشن طلیعه‌داران تعلیم و تربیت در پاسخ به پرسش تسنیم درباره جزئیات برگزاری کنکور ویژه تربیت معلم اظهار کرد: این موضوع از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف کیفیت بخشی و ارتقای دانشگاه فرهنگیان است؛ بر همین اساس کنکور اختصاصی تربیت معلم خواهیم داشت.

وی افزود: روز یکشنبه در ستاد ملی تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیات این کنکور تصویب شد و در اردیبهشت ۱۴۰۳ کنکور تربیت معلم برگزار می‌شود.

دهه سوم ماه محرم هیات کجا برویم؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: جزئیات این کنکور به جلسات کارشناسی بین وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و سازمان سنجش موکول شده است اما کنکور تربیت معلم را نیز سازمان سنجش برگزار می‌کند.

درهای مدارس آخر هفته باز می‌شود؟

وی در پاسخ به پرسشی درباره باز شدن درهای مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه برای فعالیت ورزشی خانوادگی بیان کرد: به طور غیر رسمی کارهای این امر در حال انجام است و فعلاً در مدارسی که برنامه‌ریزی کردند این امکان فراهم است اما برای تبدیل آن به یک پویش سراسری نیاز به فراهم کردن مقدمات با هماهنگی سایر دستگاها است که پیگیر آن هستیم اما فعلاً بازگشایی مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه در اختیار مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان است.

توزیع شیر در تمام دبستان‌ها تا ۲ هفته آینده

وی درباره توزیع شیر در تمام مدارس ابتدایی اظهار کرد: توزیع شیر پس از سالها برگشت و این امر، توجه رئیس جمهور به تربیت جسمانی دانش‌آموزان در کنار تربیت فکری و معنوی را نشان می‌دهد.

صحرایی با بیان اینکه سراسری شدن فرآیند توزیع شیر دو هفته‌ای طول می‌کشد، گفت: مطابق اطلاع بنده تا دو هفته دیگر توزیع شیر در کشور سراسری شده و دو روز در هفته و فقط برای دانش آموزان ابتدایی توزیع می‌شود. همچنین آن مقداری از شیر که در روزهای ماقبل داده نشده است نیز داده می‌شود و اینگونه شاید برخی هفته‌ها سه روز در هفته شیر توزیع شود.

حل توقف ثبت سفارش تلفن همراه به‌زودی

آزمون دبیری تکمیل ظرفیت ندارد

وی درباره برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی گفت: برنامه ریزی برای تکمیل ظرفیت نداریم چراکه سهمیه باقی‌مانده، آزمون دبیری و هنرآموزی در کد رشته محل‌هایی است که متقاضی ندارد.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: در حدود ۴۵۰۰ کد رشته محل دبیری و هنرآموزی متقاضی نداشتیم که سازمان اداری و استخدامی موافقت کرده است برای آن تعداد،معلم قرارداد کار معین جذب شود، اگر این مجوز به ما داده شود از افرادی کسانی که در آزمون شرکت کرده و در گزینش قبول شده‌اند، انتخاب می‌کنیم.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت