6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

بونوس ویژه و محدود آرون گروپس برای ورود به فارکس

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

بونوس ویژه و محدود آرون گروپس برای ورود به فارکس


به گزارش فرتاک نیوز،

بدانید که واریز وجه برای شروع معامله در بازار فارکس اجتناب ناپذیر است و شما برای تجربه این بازار به نقدینگی نیاز دارید. با این حساب اگر به کلی با بازار فارکس غریبه باشید به احتمال زیاد از واریز وجه در این بازار اندکی خودداری می‌کنید. بروکر آرون گروپس با در نظر گرفتن این دغدغه یک طرح هیجان‌انگیز را برای تازه واردها راه‌اندازی کرده است.

اگر هنگام جستجو برای شروع معامله در فارکس با عبارت forex trading no deposit bonus روبه‌رو شده‌اید و به دنبال بروکری هستید که بدون نیاز به واریز به شما اجازه معامله در بازار فارکس را دهد بهتر است دست از جستجو بردارید. بروکر آرون با در نظر گرفتن این نیاز طرح “بونوس بدون نیاز به واریز” را برای شخص شما در نظر گرفته است. اگر تا به این لحظه اقدامی در راستای ثبت نام و دریافت حساب معاملاتی انجام نداده‌اید بهتر است دست به کار شوید؛ ۱۰ روز فرصت دارید تا بدون واریز معامله در فارکس را به سبک آرون تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما باشید.

واریزی پایه 11/000/000 میلیون تومان برای بازنشستگان | هدیه دولت پزشکیان به بازنشسته ها

اهالی خاورمیانه از واریز معاف می‌شوند

بروکر آرون با در نظر گرفتن طرح بونوس بدون واریز، طرح ویژه‌ای را برای اهالی کشورهای خاورمیانه‌ای در نظر گرفته است. اگر در یکی از کشورهای خاورمیانه سکونت دارید می‌توانید از (17ام تا 26 ام اکتبر2023  مصادف با ۲۵ مهر تا ۴ آبان 1402) نسبت به ثبت نام در بروکر آرون اقدام کنید و شانس خود را برای دریافت جایزه ویژه بیازمایید. اگر تاکنون ثبت نام در بروکر آرون را انجام نداده‌اید، بهتر است خودتان را خوش شانس در نظر بگیرید. چرا که شما می‌توانید از امتیاز شروع معامله بدون نیاز به واریز بهره‌مند شوید. این یک شایعه نیست جزئیات را در ادامه در خواهید یافت.

برای مشارکت آماده شوید

 شرط اول برای شرکت در طرح بونوس بدون واریزی سکونت در یکی از کشورهای خاورمیانه به جز امارات متحده عربی، قبرس، ترکیه، یمن و لیبی است. 

در صورتی که شرط اول در مورد شما برقرار است اقدام کنید و در بازه زمانی مشخص شده در بروکر آرون ثبت نام کنید. در حالت عادی از شما خواسته می‌شود که ابتدا یک حساب دمو یا یک حساب آزمایشی برای خود ایجاد کنید و اندکی استراتژی‌های معاملاتی خود را بیازمایید و سپس برای معامله با پول واقعی وارد عمل شوید. در حالت عادی شما پس از کسب تجربه باید واریزی را به حساب معاملاتی انجام دهید و ترید را شروع کنید.

دهه سوم ماه محرم هیات کجا برویم؟

 اما این قاعده در این بازه ۱۰ روزه صادق نیست.

 شما در این ۱۰ روز پس از ثبت نام ابتدا حس باید یک حساب دمو با نام NBD ایجاد کنید. این حساب از نوع نتینگ است. حساب نتینگ به شما اجازه می‌دهد که تمام پوزیشن‌هایی که در رابطه با یک جفت ارز ایجاد کرده‌اید را در یک پوزیشن واحد ادغام کنید. این حساب دمو را دریافت می‌کنند. 

عجله نکنید این حساب دمو پاداش شما نیست بلکه یکی از مراحل دریافت پاداش است. حساب دمو به شما فرصت کسب تجربه می‌دهد و درست مانند هر حساب دمو دیگری مزایای بسیاری را برای شما به همراه دارد. البته حساب NBD تفاوت‌هایی با دیگر انواع حساب‌های دمو دارد؛ این حساب با موجودی ۵۰ دلار در اختیار شما گذاشته می‌شود. 

 اهرمی که در این حساب در اختیار شما گذاشته می‌شود ۲۰۰ است و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی معامله در بازار شبیه سازی شده را امتحان کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس و شرکت در این طرح کلیک کنید.

یک قدم به جایزه نزدیک تر شدید

همانطور که گفته شد ثبت نام و دریافت این حساب دمو تنها مراحلی برای دریافت پاداش هستند. برای اینکه جزو معامله‌گران برتر این طرح باشید باید حداقل ۲۰ معامله باز و بسته در این حساب معاملاتی داشته باشید. البته این به این معنا نیست که شما می‌توانید با باز و بسته کردن معاملات آن هم به صورت متوالی شانس خود را افزایش دهید.بروکر آرون برای رعایت انصاف از معامله‌گران می‌خواهد که برای هر معامله حداقل ۳ دقیقه زمان صرف کنند.

فرهنگ عاشورایی باید در دانش‌آموزان نهادینه شود

اگر واقع بین باشید این سه دقیقه یک پاداش دیگر از سمت آرون به شماست. چرا که حساب دمو بهترین محل برای کسب تجربه بدون ریسک و بدون خطر از دست دادن دارایی است. به عنوان یک معامله‌گر برای اینکه در این بازار حرفه‌ای باشید باید حساب دمو و البته بازار فارکس را جدی بگیرید.

در مدت این طرح با جدیت بازار را زیر نظر بگیرید و بر اساس تحلیل‌های فردی خود در حساب دمو معامله کنید. روی معاملات آزمایشی تمرکز کنید. به این ترتیب نه تنها شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش می‌دهید بلکه پس از پایان طرح شما دیگر یک تازه وارد نیستید و حداقل تجربه انجام ۲۰ معامله جدی را در کارنامه خود دارید.

نکات مهم برای کسب جایزه

 همانطور که گفته شد حساب دمویی که در این بازه زمانی ۱۰ روزه در اختیار شما گذاشته می‌شود یک حساب ویژه است که مسلماً پس از پایان این طرح به صورت خودکار آرشیو شده و معاملاتی که با استفاده از این حساب ایجاد کرده‌اید نیز بسته خواهند شد. 

فراموش نکنید که بسته شدن این حساب معاملاتی پایان فرصت شما برای کسب تجربه با استفاده از یک حساب آزمایشی نیست. حساب NDB پس از پایان مدت ۱۰ روزه به صورت خودکار بسته می‌شود تا برگزارکنندگان بتوانند وضعیت و عملکرد تریدرها را بررسی و برندگان را اعلام کنند. البته بروکر آرون با ارسال یک تیکت شما را از بسته شدن این حساب معاملاتی مطلع می‌کند.

از قطع روابط با همسایگان در دولت روحانی تا تعاملات گسترده نفتی و گازی در دولت سیزدهم

 پس از بسته شدن این حساب نسبت به ایجاد یک حساب معاملاتی دموی جدید اقدام کنید و به کسب تجربه با استفاده از فضای شبیه سازی شده ادامه دهید.

شما همچنین می‌توانید با واریز وجه به حساب معاملاتی خود در همین بازه زمانی ۱۰ درصد بونوس اینفینیتی تا سقف ۷۵۰ دلار نیز دریافت کرده و شیرینی این طرح را برای خود دوچندان کنید.

بروکر آرون با تمام قوا سعی دارد این طرح را به بهترین شکل به اجرا بگذارد در همین راستا اگر فردی قصد داشته باشد با ارائه اطلاعات اشتباه شانس خود را برای دریافت پاداش افزایش دهد، با فرد خاطی برخورد و از ارائه خدمات به او خودداری می‌کند.

از سوی دیگر اگر معامله‌گری بدون معامله قصد داشته باشد موجودی حساب را برداشت کند باید ۳ درصد کارمزد بپردازد.

برای دریافت جایزه آماده هستید

 آن دسته از تریدرهایی که با رعایت تمام مراحل و قوانین این طرح، این بازه ۱۰ روزه را به پایان رسانده‌اند شانس بیشتری برای دریافت پاداش دارند.

بروکر آرون گروپس برای ۵۰۰ تریدر برتر این طرح یک حساب معاملاتی نانو از نوع نتینگ تا سقف ۲۵ دلار را در نظر گرفته است. این حساب معاملاتی با اهرم ۵۰۰ در اختیار تریدرهای برتر گذاشته می‌شود. به این ترتیب کسانی که در این بازه ۱۰ روزه معامله در حساب دمو را تجربه کرده‌اند بدون نیاز به واریز وجه می‌توانند ترید در بازار واقعی را شروع کنند.

حذف بیمارستان شهید رحیمی بیرحند، ساده ترین اما اشتباه‌ترین راه حل

واگذاری حساب معاملاتی نانو بین ۳ تا ۷ روز کاری پس از پایان طرح به طول می‌انجامد. بروکر در طول این مدت عمللکرد شرکت کنندگان را به دقت بررسی می‌کند تا تریدرهای منتخب شناسایی شوند. اگر اهل خاورمیانه هستید و هنوز با فارکس بیگانه‌اید، فرصت آرون را غنیمت بشمارید و شانس خود را برای شروع فارکس بدون نیاز به واریز بیازمایید.



منبع: فرتاک نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت