6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

حال مادر داریوش فرضیایی وخیم شد

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

حال مادر داریوش فرضیایی وخیم شد

حال مادر داریوش فرضیایی وخیم شد

داریوش فرضیایی همان شخصیت عمو پورنگ را در برنامه های کودک و نوجوان است.عمو پورنگ شخصیت مجری و بازیگری در برنامه‌های کودک در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که نقش آن را داریوش فرضیایی ایفا می‌کند البته خودش گفته که مشکلی با این موضوع ندارد.اما متاسفانه دو سالی است که داریوش فرضیایی با وجود محبوبیت در میان کودکان و بزرگسالان از برنامه سازی کنار گذاشته شده است.داریوش فرضیایی مجرد است. به تازگی خبر تلخی درباره حال بد مادر داریوش
فرضیایی
به گوش رسیده است که سایت دیجی سرگرمی از خداوند طلب عافیت برای مادر گرامی ایشان دارد.

داریوش فرضیایی با انتشار پست عجیبی، مورد توجه کاربران قرار گرفت. مردم از اینکه او برای شاد بودن آن‌ها در تلاش است؛ تشکر کردند.

 

او نوشت: سال‌ها ازت توی برنامه‌هام صحبت کردم، از عشق و محبت و دوست داشتنت، مهربونیت، سادگی و دلرحمیت! حالا که بعد از ۱۲ روز به خونه برگشتی همه جا دوباره روشن و پر از گرمای وجودت شد .میدونم روزهای سختی در پیش دارم ، میدونم که بیشتر از گذشته باید مراقبت باشم ولی بازم خدا رو شکر میکنم که هستی. این مدت از همه چی فاصله گرفتم حتی از فضای کاریم ، تا بیشتر کنار تو باشم ، چون میدونم این لحظات هرگز تکرار نمیشه ، من نمیخوام چنین سعادتی رو به راحتی از دست بدم. گاهی وقتها امتحان الهی خیلی سخت و دشوار میشه ، از خدای مهربون میخوام بهم توان و قدرت پشت سر گذاشتن این شرایط رو بده ، آمین یا رب العالمین.

واریز 1/000/000 تومان یارانه معیشتی برای بازنشستگان

سن داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی پیشتر از ماجرای ازدواج خود با یک دختر هندی سخن گفته بود؛ ازدواجی که البته مشخص نیست به سرانجام رسید یا نه.

داریوش فرضیایی در پاسخ به واقعیت داشتن ازدواجش با یک دختر هندی گفت : به هر حال کسی که بخواهم با او ازدواج کنم باید ننه مرا ببیند، من هم باید ننه او را ببینم ولی ما به توافق نرسیدیم. مامان من که هندی بلد نیست، من هم دست و پا شکسته با او حرف می زدم.

وی درباره نحوه آشنایی خود این دختر هندی توضیح داد: ایشان یکی از زیردست های آقای ایرانی از دوستان من در بیمارستانی در هند است. اصلا پیشنهاد ازدواج با او را آقای ایرانی به من دادند. من هم او را دیدم و بدم نیامد؛ ایشان مسلمان و آدم افتاده و خاکی است ولی من نمی توانم آنجا بروم و او هم می گوید من نمی توانم اینجا بیایم.

داریوش فرضیایی ازدواج کرده است؟

داریوش فرضیایی که مهمان برنامه تی ان تی با اجرای حامد اهنگی بود در بخشی از این برنامه با همکاری یکدیگر به رقض و آواز جالب هندی پرداختند.

اقدامات یمنی‌ها برای جلوگیری از افزایش جنایت صهیونیست‌ها در غزه است

عمو پورنگ همیشه جذابیت های بصری خاص خودش را دارد حتی اگر مهمان باشد. حالا عمو پورنگ تی ان تی برنامه معروف را ترکاند.

تصویر عمو پورنگ و سروش هیچکس خواننده رپ سوژه کاربران شده است عمو پورنگ دوازده سال از سروش هیچکس بزرگتر هست اما ظاهرشون چیز دیگه میگه

از وقتی فهمیدم عمو پورنگ از هیچکس ۱۲ سال بزرگتر هست بجای آهنگای غمگین اردک تک تک گوش میدم هزار ماشالا به عمو پورنگ خدا حفظش کنه.

عمو پورنگ مجری و بازیگر تخصصی برنامه کودک است که همه بچه ها او را دوست دارند. عمو پورنگ در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر یک میلیون فالوور دارد.

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است. مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

سروش لشکری ملقب به هیچکس متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۴ می باشد. هیچکس فرزند پسر یک خانواده ۵ نفری است. پدر او اصالتاً اهل همدان است، هیچکس تا ۲ سالگی در آلمان بزرگ‌ شد و پس از آن به ایران بازگشتند. او ساکن محله ونک تهران بود. هیچکس دانشجوی رشته زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بوده، اما درس خود را نیمه‌کاره رها کرد ولی بر طبق گفته‌هایش در توئیتر هم اکنون مشغول تحصیل در رشته روانشناسی و جامعه‌شناسی است. هیچکس اکنون در لندن زندگی می‌کند.

درگیری‌ عجیب چند برادر برای منزل ارثیه‌ای

امیرمحمد متقیان 13 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده و یکی یک دانه خانه است. عاشق سینه‌ چاک ماشین و بازیگری است و از 8 سالگی خاک صحنه خورده تا این که سال 84 با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شده و از آن به‌ بعد شهرت، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه‌ سواری در کوچه را رویای روزهای رفته‌ اش کرده است.

همان روزهایی که شادمانه‌‌ های رنگ و وارنگ و خنده‌ های ریز را بر لب‌ های همسالانش می‌ نشاند. امیرمحمد صدای شش دانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 20 ترانه شاد و کودکانه را با عمو پورنگ همخوانی کرده و خوانندگی 5 اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

بیماری داریوش فرضیایی

صبح امروز داریوش فرضیایی به دلیل عارضه سنگ صفرا، تحت عمل جراحی قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد. وی در خصوص زمان ترخیص و بهبودی این مجری تلویزیون بیان کرد: خوشبختانه حال او خوب است و به زودی از بیمارستان مرخص می شود. ما در حال حاضر، مشغول انجام کارهای ترخیص او هستیم.

جاسوس آمریکا که تنها ۸ ماه آموزش دید!

جری مشهور برنامه کودک به خاطر عمل جراحی در بیمارستان بستری شد . به گزارش ایران ناز آخرین خبرها از وضعیت سلامتی داریوش فرضیایی مشهور به عمو پورنگ را جویا شدیم.  داریوش فرضیایى عموپورنگ در بیمارستان بسترى و تحت عمل جراحى قرار گرفت.مدیر تولید برنامه های «عموپورنگ» گفت: داریوش فرضیایی ، برای انجام یک جراحی جزئی در بیمارستان بستری شد.

محمد حسین خلیفه مدیر تولید برنامه های «عموپورنگ» در خصوص روند درمان و وضعیت جسمانی داریوش فرضیایی گفت:



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت