6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

سال ۱۴۰۳ و سفری جادویی در دنیای تقویم ها

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

سال ۱۴۰۳ و سفری جادویی در دنیای تقویم ها

سال ۱۴۰۳ و سفری جادویی در دنیای تقویم ها


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خرید تقویم ۱۴۰۳ در مدلهای گوناگون مانند تقویم دیواری و تقویم رومیزی و طرحهای متفاوت و مخصوص قشرهای سنی مختلف مخاطبان مانند تقویم فانتزی، تقویم مدیریتی، تقویم دانش آموزی و تقویم دانشجویی در واقع انتخاب کالایی است با شمایلی دلنشین و سرشار از حس تازگی تا بتوان سطر به سطرِ روزهای سال نو را با حال و هوایی نو تجربه کرد.

اما چگونه از میان دنیای پرتعداد طرح‌ها و رنگها، بهترین همراه یک سال خود را برگزینیم؟ همراه ما باشید تا سفری را در دنیای بینهایت انواع تقویم ۱۴۰۳ آغاز کنیم و با نکاتی راهبردی، بهترین خرید تقویم ۱۴۰۳ را برای شما رقم بزنیم. در ابتدا بهتر است کمی درباره پیشینۀ انواع تقویمها بدانیم.

 

تقویمها و زندگی انسانها؛ یک نسبت طلایی

پیش از آنکه در دنیای گستردۀ انواع تقویم ۱۴۰۳ (اعم از تقویم رومیزی و تقویم فانتزی) قدم بگذاریم، شاید نگاهی به تاریخ و تحول زمان‌نگاری و تقویم، مناسب باشد. از نخستین تلاش‌های بشر برای اندازه‌گیری چرخش زمین به دور خورشید و تغییر فصلها در کتیبه‌های باستانی مصر و بابل، تا تقویم‌های خورشیدی هخامنشی و اوستایی، به‌وضوح انسان همواره در تکاپوی رام کردن مفهوم گذرا و سیال بودن زمان بوده است.

تست هوش تصویری 4 در 9 - به همراه جواب

در این گذار تاریخی، انواع تقویمها، نشانه‌هایی از روزهای مهم و به یادماندنی انسانها را در ابعاد شخصی و اجتماعی ثبت میکنند.

 

قبل از خرید تقویم ۱۴۰۳؛ چرا یک تقویم داشته باشیم؟

خرید تقویم و یک زندگی راحتتر: روزی را تصور کنید که در گردابِ کارهای عقب‌افتاده دست و پا می‌زنید. مهلت‌ها سر می‌رسند، اهداف کمرنگ می‌شوند، و ناگهان متوجه می‌شوید یک سال دیگر گذشته و حسرت‌ها مثل خار در دلتان مانده‌اند. اینجاست که غول زمان، بیدادِ بی‌برنامگی را می‌فروشد. اما نترسید، تقویم ابزاری است که این غول را رام می‌کند. با داشتن نقشه‌ی راهِ روزها، دیگر غافلگیر نمی‌شوید. مهلت‌ها با خطی درشت فریاد می‌زنند، اهداف زیر ذره‌بینِ برنامه‌ریزی دقیق می‌شوند، و ناگهان متوجه می‌شوید، بر کارهایتان فائق آمده‌اید.

گنجینۀ یادداشت‌های جادوییِ تقویم: تقویم بیش از یک تابلوی اعداد است؛ او دفتر خاطرات و گنجینه‌ی رؤیاهایتان است. در گوشه‌ی دنجِ هر صفحه، آرزوها را زمزمه می‌کنید، یادداشت‌های انگیزشیِ بزرگان را ثبت می‌کنید، و نقشه‌های سفرهای دور را می‌کشید. هر ورق، دانه‌ای است که در مزرعه‌ی خوشبختی می‌کارید و با ورق زدن سال، محصول شیرینِ خاطرات را درو می‌کنید.

تست هوش تصویری 4 در 9 - به همراه جواب

طراحی و تصاویر انگیزه‌بخش تقویم: تقویم تنها تابلوی برنامه‌ریزی نیست، تابلوی روح‌تان هم هست. طرح‌های چشم‌نوازِ طبیعت، شاهکارهای هنرمندان، و رنگ‌های سرزنده، چشم‌هایتان را نوازش می‌دهند. هر بار که پشت میزتان می‌نشینید، جرقه‌ای از الهام و انگیزه شعله می‌کشد.

هدیه‌ای برای عزیزان: تقویمی به رنگ سلیقه‌ها: تقویم هدیه‌ای است به رنگِ شخصیت عزیزان‌تان. برای دوستِ طبیعت‌گرد، تقویمی پر از مناظر بکر انتخاب کنید. برای هنرمندِ درون، اثری هنری را به قابِ روزها بیاویزید. برای آنکه در پی آرامش است، سادگی و مینیمالیسم را هدیه دهید. و برای کسی که رؤیاهای بلند دارد، جملات حکمت‌آمیز و انگیزشی بر سر در سال بنویسید.

تقویم؛ پیش‌نیازی برای رفع تمام نیازها: هر سبک زندگی، تقویمِ مخصوص به خود می‌خواهد. شاهزاده‌ی میز کار، همان تقویم رومیزی است که وفادارانه روی میز برنامه‌هایتان را به نظم درمی‌آورد. همدم دیوارهای محل کار و زندگی شما، چشم‌اندازی وسیع از کل سال به شما می‌بخشد. تقویم جیبی، همیشه در کیف و جیب‌های‌تان، هم‌پای ماجراهای شماست. انتخاب با شماست: سوار بر بالِ تقویم رومیزی اوج بگیرید، با تقویم دیواری افقِ سال را ببینید، یا با رفیق جیبی، ماجراجویی‌های روزانه را ثبت کنید.

تست هوش تصویری 4 در 9 - به همراه جواب

 

 

خرید تقویم ۱۴۰۳؛ انواع:

پیش از خرید، باید با انواع مختلف تقویم و کاربردهای آن‌ها آشنا شوید. تقویم‌ها در اندازه‌ها، طرح‌ها، و کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند که هر کدام برای نیازهای مختلفی مناسب هستند.

تقویم دیواری: تقویم دیواری به صورتی است که باید به راحتی ورق بخورد و ابعاد آن نیز باید بزرگ باشد تا به آسانی محتوای آن را مشاهده کرد. همچین تقویم دیواری باید یک رو باشد تا نیازی به برگرداندن آن نباشد. این تقویم ها تک برگ، 4 برگ و 12 برگ چاپ شده و به دست مخاطب می رسند.

تقویم رومیزی: تقویم رومیزی به دلیل اینکه در نزدیکی شما قرار می گیرد نیاز به ابعاد بزرگ ندارد و همچنین باید جاگیر نباشد. بنابراین اکثر تقویم های رومیزی در ابعاد A5 تولید می شوند. این تقویم نیز مانند تقویم دیواری به صورت تک برگ، فصلی یا 12 برگ برای همه ماه های سال چاپ و عرضه می شوند.

تقویم تبلیغاتی: از تمامی تقویمها میتوان به عنوان اقلام تبلیغاتی استفاده کرد اما برخی از آنها مانند در طرح و ابعاد خیلی کوچک با جنس کاغذ گلاسه تولید میشوند که تنها برای تبلیغ یک برند، شرکت و نهاد چاپ شدهاند. این نوع تبلیغ بسیار رایج بوده زیرا نام برند مورد نظر مدتهای زیادی به مخاطب نشان داده خواهد شد.

تست هوش تصویری 4 در 9 - به همراه جواب

 

خرید تقویم ۱۴۰۳؛ تقویم فانتزی و رومیزی

انتخاب یک تقویم فانتزی خوب، به خصوص که قرار است در طول روز با آن سر و کار داشته باشید چندان هم کار سادهای نیست. به طور کلی خرید تقویم با سلیقه، سن، جنس، سبک زندگی و بسیاری موارد دیگر ارتباطی تنگاتنگ دارد.

این موارد هنگام خرید تقویم فانتزی بیش از پیش خودنمایی میکنند. در ادامه مهمترین ویژگیهای تقویم فانتزی را برای شما ذکر کرده‌ایم.

 

  • کیفیت کلی و سلامت صفحات
  • طراحی و خاص بودن شمایل تقویم
  • تنوع اندازه تقویم
  • جنس صفحات و کاربرد

 

خرید تقویم ۱۴۰۳؛ از کجا تقویم فانتزی و رومیزی

انواع تقویم‌های فانتزی و رومیزی ۱۴۰۳ را می‌توانید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران خریداری کنید. شهر کتاب پاسداران، با تنوع بی‌نظیری از انواع تقویم فانتزی، تجربه‌ای متفاوت از خرید را برای مشتریان رقم می‌زند. در این فروشگاه، می‌توانید تقویمی را انتخاب کنید که با روحیات و سلیقه‌ی شما همخوانی داشته باشد.

برگ آخر؛ داستان ما و تقویم ۱۴۰۳

حالا که نکات مهم برای خرید تقویم را می‌دانید، وقت آن رسیده که به سراغ خرید بروید. اما قبل از آن، بیایید داستانمان با تقویمها را تعریف کنیم. ما دوست داریم تقویم‌مان را به عنوان سفری به دنیای خاطرات و رویاها ببینیم. هر ورقِ تقویم، یک فرصتِ تازه برای ثبت لحظاتِ خوش است. ما دوست داریم با هر بار ورق زدن، به اهداف‌مان بیشتر نزدیک‌تر شویم و بر رویاهای‌مان رنگ واقعیت بپوشانیم.

 

سوالات متداول

تقویم رومیزی بهتر است یا دیواری؟

بسته به نیازها و سبک زندگی، اگر میز کارتان بزرگ است و می‌خواهید تقویم همیشه در دسترس‌تان باشد، تقویم رومیزی گزینه‌ی مناسبی است. اگر فضای کافی با میز تحریر و کامپیوتر دارید، تقویم رومیزی گزینۀ بهتری است.

تقویم‌های جیبی چه کاربردی دارند؟

تقویم‌های جیبی، گزینه‌ی مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال تقویمی کوچک و قابل حمل هستند.

تقویم‌های طرح‌دار چه مزایایی دارند؟

تقویم‌های طرح‌دار، علاوه بر کاربردی بودن، جنبه‌ی تزئینی نیز دارند. این تقویم‌ها می‌توانند به دکوراسیون اتاق یا محل کار شما زیبایی ببخشند.

تقویم‌های انگیزشی چه فایده‌ای دارند؟

تقویم‌های انگیزشی، با جملات و تصاویر انگیزشی، می‌توانند شما را برای رسیدن به اهداف‌تان تشویق کنند.

تقویم‌های شخصی‌سازی شده چه ویژگی‌هایی دارند؟

تقویم‌های شخصی‌سازی شده، با نام، عکس، و سایر اطلاعات شخصی شما طراحی می‌شوند. این تقویم‌ها می‌توانند هدیه‌ای منحصربه‌فرد و ماندگار برای عزیزان شما باشند.



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت