6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

فروش فوری خودرو از دم قسط بدون نوبت دهی از امروز

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

بشتابید: فروش فوری خودرو در ماه مهر برای اولین بار

فروش فوری خودرو از دم قسط بدون نوبت دهی از امروز

فروش فوری خودرو برای متقاضیان آغاز شد. فروش فوری خودرو در ماه مهر نسبت به ماه های دیگه بیشتر است. فروش فوری خودرو را میتوانید در این سایت دنبال کنید. فروش فوری خودرو برای افرادی که خودرو ندارند بسیار مهم است. در ادامه اخبار فروش فوری خودرو را میخوانیم.

 علیمردان عظیمی افزود: این ذهنیت که ایران خودرو این خودروها را نگه داشته تا بعد از افزایش قیمت به مردم تحویل بدهد درست نیست، زیرا از آنجایی که این خودروها برای مشتری فاکتور شده، هرگونه افزایش قیمت هیچ تأثیری در قیمت این ۱۹ هزار و ۷۰۰ خودور نخواهد داشت.

آغاز فروش فوری خودرو از امروز برای متقاضیان

وی ادامه داد: این خودرو ها متعلق به مردم است. به دلیل اینکه بر اساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی باید یک و نیم درصد را به یک مجموعه ای پرداخت و برای مجوز شماره گذاری اقدام کنیم، مشکلی پیش آمده بود که آن هم با پیگیری‌های انجام شده (دوشنبه) رفع شد و از  امروز (سه شنبه) این ۱۹ هزار و ۷۰۰ خودرو تحویل مردم خواهد شد.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: اما حدود ۱۳ هزار خودرو داریم که با مشکل قیمت گذاری مواجه هستیم و این موضوع به شورای رقابت ارجاع شده و اکنون به دنبال مصوبه شورای رقابت برای تعیین قیمت این خودروها هستیم.

با ورود به سامانه my.gov.ir از مبلغ یارانه نقدی خود در دولت پزشکیان مطلع شوید

فروش فوری خودرو در ماه مهر

متقاضیان ثبت نام ماشین شاسی بلند چینی KMC K۷ می توانند از روز شنبه ۱۴ مرداد با مراجعه به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این بخشنامه تا ۳۱ مرداد ماه و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

به گزارش ایدرو، مهران سالاریه با اشاره به این که در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو ۱۹ هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند، افزود: برای این متقاضیان که محصولاتشان را از شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند، از سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از یکماه قبل از فصل تحویل خودروشان با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام و پس از انتخاب مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

برگزاری نشست شورای امنیت با محوریت غزه

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان این که زمان ثبت‌نام از سوی سامانه ستاد نوسازی برای متقاضیان پیامک می‌شود خاطرنشان کرد: تا پیش از ارسال پیامک امکان ثبت‌نام در سامانه ستاد برای این دسته از متقاضیان فراهم نیست.

وی یادآور شد: در حال حاضر امکان ثبت‌نام متقاضیانی که خودرو جایگزین خود را در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند در سایت ستاد فراهم است.

فروش فوری خودرووی افزود: بنابراین اکثر سرمایه گذاران در بازار خودرو که در سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل فاصله قیمتی کارخانه و بازار خودروها ثبت نام کرده بودند وقتی می‌بینند فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار تنها یک تا دو درصد است و حتی در مواردی کمتر از قیمت کارخانه هم شده است، دیگر تمایلی به خرید از سامانه ندارند. از سویی دیگر می‌ترسند که قیمت در بازار کمتر هم شود.

موتمنی گفت: در حال حاضر در بازار هم معاملات به دلیل بحث واردات خودرو در نقطه صفر است و مردم منتظر آئین نامه و جزئیات واردات خودرو هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خریدار و فروشنده بلاتکلیف هستند و با شروع واردات نه تنها بازار خودرو رونق می‌گیرد بلکه خریدار و فروشنده هم تکلیف خود را می‌دانند.

حبیب الله بیطرف: جبهه پایداری پشت پرده حملات به ظریف است /رقابت های دوران انتخابات را به بعد از آن هم کشانده اند

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران در مورد اینکه با توجه به کاهش استقبال مردم از خرید خودرو، شرکت‌ها از چه طریقی می‌توانند خودروی خود را بفروشند، گفت: زمانی که مشتری کم می‌شود شرکت برای فروش محصولات خود فروش قسطی می‌گذارد و پیش بینی می‌شود که این اتفاق در بازار ایران هم رخ دهد؛ به عنوان نمونه یکی از خودروهای شرکت کرمان موتور در بازار ۲۰۰ میلیون تومان کمتر از کارخانه است بنابراین به صورت لیزینگی می‌فروشند.

فروش فوری خودرو را از دست ندهید

موتمنی تاکید کرد: در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد و خودروهای خارجی به صورت واقعی وارد بازار شوند و به نوعی عرضه خودرو افزایش یابد قطعاً قیمت‌ها در بازار روند نزولی را ادامه خواهند داد.

 رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت نیز سال گذشته وعده داده بود که با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود قیمت کارخانه و بازار خودروها به هم نزدیک شود از پاییز ۱۴۰۲ فروش اقساطی خودروها کلید خواهد خورد.

«نیما مؤمنی»، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در جریان رویداد رونمایی از فیدلیتی پرستیژ در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز، در مورد این که چه میزان با کمبود و عدم تخصیص ارز، در ایجاد مشکل در تولید گروه بهمن در نیمه دوم سال تأثیر گذاشته؟ عنوان کرد: «گروه بهمن در هر صورت تلاش می‌کند تمام تعهدات خود را ایفا و مطابق با برنامه تولید پیش برود.»

قلم قرمز روی جدید‌ترین گوشی شیائومی

فروش فوری خودرووی در ادامه افزود: «چرخه تولید تا زمانی که موجودی قطعه در انبارها به پایان برسد ادامه دارد، اما عدم تخصیص ارز می تواند تداوم تولید را با مشکل مواجه کند.»

همچنین مؤمنی در مورد گسترش شبکه خدمات پس از فروش بیان داشت: «گروه بهمن در تمامی استان‌ها و کلان شهرها و همچنین مرکز شهرها نمایندگی دارد و همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات پس از فروش را ارائه کنیم.»

وی در ادامه گفت: «با این حال، ظرفیت و موجودی خودروسازان متفاوت‌ است، اما اگر وضعیت فعلی بهبود پیدا نکند و مشکل ارز همچنان وجود داشته باشد، گروه بهمن هم با چالش مواجه می‌شود.»

در ادامه این رویداد، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن همچنین در خصوص علت عدم حضور دیگنیتی پرستیژ در آخرین عرضه سامانه یکپارچه فروش اظهار کرد: «تمام ظرفیت تولید یک‌ساله این محصول در اولین مرحله فروش در سامانه تکمیل شده است. این عدم حضور در مرحله دوم به دلیل جلوگیری از معوقات است که در مقابل مردم شرمنده نشویم.»

مؤمنی همچنین ضمن اشاره به اینکه، از دیدگاه گروه بهمن یکی از شیوه‌های فروش که منجر به تعدیل قیمت در بازار خواهد شد بورس‌ کالا بوده، افزود: «قصد داریم محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانیم، اما با این حال، بهترین روش، فروش در بازار آزاد است که با توجه وضعیت و قوانین در حال حاضر امکان پذیر نیست.»

هشدار به تهرانی ها | دو روز داغ و جهنمی در راه است

همچنین مؤمنی ضمن اشاره به زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 اضافه کرد: «اما با توجه به برخی پارامترها از جمله قیمت ارز و نامشخص بودن قیمت گذاری، هنوز بازه قیمتی این خودرو مشخص نشده است و تا به ثبات نرسیدن پارامترهای قیمت نمی‌توان قیمت قطعی یا حدودی را اعلام کرد.»



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت