6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

فوری/ واریز 1 میلیون و 90 هزار تومان بحساب این مستمری بگیران

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

فوری/ واریز 1 میلیون و 90 هزار تومان بحساب این مستمری بگیران

فوری/ واریز 1 میلیون و 90 هزار تومان بحساب این مستمری بگیران


دولت ماهانه مبلغی را بحساب مستمری بگیران واریز می کند. هفته گذشته هم خبری مبنی بر پرداخت وام 100 میلیون تومانی با سود کم به مستمری بگیران منتشر شد که حسابی سر و صدا کرد. جزئیات جدید از واریزی تازه دولت رئیسی بحساب مستمری بگیران را در ادامه با هم می خوانیم.

افزایش مبلغ مستمری، مستمری بگیران در 1403 برای هر نفر

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 برای هر نفر اعلام شد که برابر با 30 درصد افزایش است.

با نزدیک شدن به سال جدید باید منتظر افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد باشیم.

بر اساس مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به میزان سی درصد (%۳۰) افزایش می‌یابد.

واریز ۱ میلیون و 90 هزارتومان برای مستمری بگیران و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

خبرهای منتشر شده حاکی از واریز مبلغ 764 هزار تومان برای هر یک از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در بهمن ماه است.

از روز‌های گذشته واریز حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد.

حبیب الله بیطرف: جبهه پایداری پشت پرده حملات به ظریف است /رقابت های دوران انتخابات را به بعد از آن هم کشانده اند

براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴/۴۰۰تومان، مبلغ مستمری خانوار‌های ۲نفره: ۱/۰۹۰/۰۰‌۰تومان، ۳نفره: ۱/۵۲۵/۰۰۰تومان، ۴نفره: ۱/۹۶۵/۶۰۰تومان، ۵نفره: ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز گردید.

واریز 7 میلیون و 300 هزار تومان برای مستمری بگیران و بیمه شدگان تامین اجتماعی با حقوق بهمن

بر اساس تازه ترین تصمیمات کسانی که ازدواج کننده تامین اجتماعی یک ماه پایه حقوق اضافه وارزی می کند.

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده به بیمه‌شدگان زن یا مرد که برای اولین بار ازدواج می‌کنند مبلغی به عنوان کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌کند و در صورتی که هم مرد و هم زن واجد شرایط باشند کمک هزینه ازدواج به هر دو نفر داده خواهد شد.

به گفته سازمان تامین اجتماعی، هدف از اجرای این طرح ترغیب بیمه‌شدگان به ازدواج و فرزندآوری است و میزان کمک هزینه ازدواج برابر با یک‌ماه متوسط حقوق یا مزد بیمه شده است. یعنی جمع دریافتی مشمول کسر حق بیمه در آخرین دو سال قبل از ازدواج تقسیم بر ۲۴ می‌شود. درصورتی که عدد حاصل کمتر از حداقل دستمزد کارگر عادی در تاریخ عقد باشد مبلغ مذکور تا حداقل دستمزد زمان عقد تعدیل می‌شود.

فوری /تعطیلی شنبه و یکشنبه در تهران

متقاضیان برای دریافت کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی نیازی به مراجعه حضوری ندارند بلکه کلیه امور ثبت‌نام از طریق سایت تامین اجتماعی انجام می‌شود. برای این کار ابتدا وارد سایت es.tamin.ir شوید و از منوی بیمه‌شدگان وارید قسمت حمایت‌های کوتاه‌مدت شده و درخواست کمک هزینه ازدواج را انتخاب کنید و اطلاعات خودتان و همسرتان را وارد کنید و ثبت را بزنید.

واریز 1 میلیون و 960 هزار تومانی دولت به حساب مستمری بگیران

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، آخرین رقم پرداختی مستمری مددجویان را اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۸۶۵ فقره وام ودیعه مسکن برای مددجویان این مجموعه پرداخت شد.

غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: برای این تعداد متقاضی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر تسهیلات فوق، طی سال جاری ۶۳۰ میلیارد ریال وام کارگشایی نیز برای تعداد سه هزار و ۱۵۹ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی در شهرهای مختلف پرداخت شده است.

خبر مهم آذری جهرمی درباره واردات آیفون در دولت پزشکیان /مگر در سامسونگ قطعات آمریکایی نیست؟/دوستانم که آیفون ۱۴ و ۱۵ دارند، رجیستری را دور زده اند!

ملامهدی کمک به اجاره مسکن نیازمندان را از دیگر خدمات کمیته امداد استان برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هشت هزار و ۹۲۰ نفر در استان بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: امسال ۷۵ هزار خانوار در سطح آذربایجان شرقی از خدمات فرهنگی، آموزشی، مستمری، درمانی، اشتغال و مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند شده اند و رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان است.

با بیان اینکه بر اساس قانون، مستمری مددجویان امسال باید ۴۰ درصد افزایش می‌یافت، گفت: از ابتدای سال جاری مستمری مددجویان ۲۰ درصد افزایش یافت و از شهریورماه نیز ۲۰ درصد افزایش دیگر انجام شد تا رشد ۴۰ درصدی پرداختی مستمری محقق شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در حال حاضر خانواده‌های تک نفره ۷۷۰ هزار تومان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

خدرویسی خاطرنشان کرد: به خانواده‌های ۲ نفره یک میلیون ۹۰ هزار تومان و به خانواده‌های سه نفره یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان مستمری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده‌های چهار نفره یک میلیون و ۹۶۰ و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

شرایط ثبت نام وام اربعین ۱۰میلیونی ۱۴۰۳ |​ آیا وام اربعین به کودکان هم تعلق می گیرد؟ + مبلغ و زمان واریز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در خصوص مستمری سال آینده مددجویان نیز گفت: تاکنون افزایش ۳۰ درصدی مستمری در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شده که منتظر تأیید آن در صحن علنی مجلس هستیم.

هفته گذشته خبرهای خوشی مبنی بر افزایش یارانه کالابرگ الکترونیکی دهک های 1 تا خبر به گوش می رسد. گویا قرار است دولت یارانه جدیدی در قالب کالابرگ الکترونیکی 1 میلیون تومانی بحساب هر ایرانی پرداخت کند. سوای یارانه کمک معیشت جدید دولت، هر ماه مبلغ 520 هزارتومان در کارت کالابرگ الکترونیکی شارژ می شود.

 مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: در بسیاری از سازمان‌ها بن کارت برای خرید محصولات غذایی در اختیار پرسنل‌شان قرار می‌دهند تا آنها خرید کنند و این کارت‌ها قابلیت شارژ دارند. بنابراین از بن‌کارت نیز می‌توان در این بخش استفاده کرد و به مردم بن‌کارت خرید گوشت قرمز داد.

افشین صدر دادرس، با اشاره به اینکه اگر افزایش قیمت دام و گوشت ناشی از گرانفروشی عوامل تولید یا بازار بود واردات می‌توانست باعث تنظیم بازار شود، گفت:ولی افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار ناشی از افزایش هزینه‌های تولید است

واکنش وزیر علوم به‌جذب‌ غیرقانونی عضو هیات علمی در دانشگاه‌ها

وی ادامه داد: باید این سوال را پرسید که آیا واردات، قیمت گوشت در تهران و شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است؟ آیا قیمت گوشت با واردات در قصابی‌ها کاهشی شده است؟ آیا این گوشت‌ها به میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کل شهرستان‌ها می‌رود و یا فقط مختص کلانشهرها است؟

صدر دادرس تصریح کرد: قرار بود با حذف ارز ترجیحی یارانه‌ها از طریق کالابرگ الکترونیک به بخش کشاورزی بازگردد تا توان خرید مردم بالا رود. قبل از مردمی سازی  یارانه‌ها ۴۵ هزار تومان یارانه به هر نفر تعلق می‌گرفت اما بعد از مردمی سازی یارانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان شد. در واقع این پول داده شده که مردم خرید کنند ولی سازوکار آن ناقص  است. یعنی مردم پول را دریافت کرده‌اند، ولی یارانه دقیقا جای خود قرار نگرفته است.

این فعال بخش خصوصی تصریح کرد: سال گذشته به دنبال خرید تضمینی دام زنده بودیم ولی کسی توجه نکرد. اگر خرید تضمینی انجام می‌شد امروز قیمت‌ها اینگونه نبود. یا اگر در سامانه بازارگاه سهمیه پرواربندها به درستی تخصیص داده می شد، مشکل نهاده نداشتیم.

برگزاری اردوی «فرزندان خورشید» با حضور ۳۰۰ کودک کار

به گفته وی خرید تضمینی برای وقتی است که محصول در بازار زیاد بوده و جذب بازار نمی شود، در نتیجه قیمتش از قیمت تمام شده‌ پایین تر می‌شود و دولت برای اینکه از تولیدکننده حمایت کند محصول را به قیمت تمام شده با سود عادلانه خرید می‌کند و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهد.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت