6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

قرار عاشقانه نگار نیکدل با نامزدش در خیابان های تهران

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

قرار عاشقانه نگار نیکدل با نامزدش در خیابان های تهران

نگار نیکدل بازیگر جوان فصل دوم سریال زخم کاری است. نگار نیکدل در زمینه های تئاتر فعالیت دارد. نگار نیکدل یک دختر دهه هفتادی است که با شیطنت هایش در سریال زخم کاری خوش درخشید. نگار نیکدل در یک خانواده هنری بدنیا آمده است و مادرش مجری مشهوری می باشد. در ادامه بیوگرافی و حاشیه های بامزه زندگی نگار نیکدل را با هم در سایت دیجی سرگرمی
میخوانیم.

شروع فعالیت هنری نگار نیکدل

این بازیگر از همان کودکی علاقه زیادی به موسیقی و بازیگری داشته است و همچنین به زبان انگلیسی نیز مسلط می باشد و از زندگی شخصی اش اطلاعاتی در دست نیست و ظاهرا مجرد می باشد و ظاهرا نقشی در سریال رحیل نیز بازی کرده است.

قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش شده است. در ادامه بیوگرافی نگار نیکدل وی بازیگر نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کاری ۲ می باشد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌ کننده این اثر نمایشی است.

این هیوندای توسان ۲۰۲۵ است؛ شاسی بلند محبوب/ تصاویر

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌ رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌ رسد!»

«جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری» از جمله بازیگران «بازگشت»ِ زخم کاری هستند.

قصه «بازیگران زخم کاری ۲ بازگشت» در فصل اول به سرانجام رسید و تکلیف همه کاراکترها روشن شد. علاوه بر این، در قسمت پایانی دیدیم که «مالک» به دست «منصوره» کشته شد. نمای پایانی سریال، جان دادن «مالک» و جسد بی‌ جان او روی شن‌ های ساحل بود.

حالا زنده بودن این شخصیت و بازگشت او، چندان قابل باور و منطقی نیست. هنوز جزئیات قصه فصل دوم مشخص نیست، اما با توجه به واژه «بازگشت» در نام سریال و هم چنین پست محمدحسین مهدویان، احتمالا قصه فصل دوم در ادامه فصل یک روایت خواهد شد و شاهد بازگشت «مالک» برای گرفتن انتقام خود و خانواده‌اش از بازماندگان خانواده «ریزآبادی» خواهیم بود.

با ورود به سامانه my.gov.ir از مبلغ یارانه نقدی خود در دولت پزشکیان مطلع شوید

بیوگرافی نگار نیکدل در نقش شیدا شفاعت در زخم کاری ۲

داستان زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است. این رمان در سال ۱۳۸۵ نوشته شد و در سال ۱۳۹۵ به آن مجوز نشر داده شد، اما دقیقاً در زمان آغاز ساخت زخم کاری در آذر و دی ۱۳۹۹ مجوز نشر این کتاب باطل شد و فروش این کتاب ممنوع شد. به همین دلیل نام این کتاب از تیتراژ زخم کاری حذف گردید.

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا شفاعت در زخم کاری۲ بازگشت می باشد که دختر رضا شفاعت با بازی مهران غفوریان بوده که عاشق میثم با بازی مرتضی امینی تبار شده و این دو باید دید چگونه در کنار هم عاشقانه ای زیبا خلق می کنند.

بازیگراستایل نگار نیکدل

در فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت، شاهد بازگشت نقش‌ های اصلی سریال یعنی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌ تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی هستیم.

اما چند بازیگر جدید نیز در لیست فصل دوم از جمله: کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک (در نقش سیما) در این سریال حضور دارند و همچنین تعدادی چهره تازه را نیز قرار است ببینیم که نگار نیکدل یکی از این چهره های جوان می باشد.

غافلگیری بازنشستگان با واریزی 1/000/000 متناسب‌سازی در مرحله اول

داستان فصل اول از آنجایی تمام شد که مالک با ضربات متعدد چاقو توسط خاندان ریزآبادی زخمی شد. حال در فصل دوم دوباره مالک را خواهیم داشت. مردی که تقریبا فاتحه‌ اش را در پایان فصل اول خوانده بودیم، باز خواهد گشت.

در حالی که از مافیای فرزندان عمو خبر دارد، از خاندان ریزآبادی زخم خورده و از نارویی که خورده حسابی شوکه است. مالک باید از خاکستر خود برخیزد و اینبار با شعله‌ های انتقام، تمام کسانی که به او زخمی کاری زدند را به آتش بکشد.

اولین تجربه ی کاری این بازیگر داره با افرادی سپری میشه که خیلی حرف ها برای گفتن دارن و نگار خانوم به عنوان یه بازیگر میتونه حسابی از تجربه ی افرادی که هم بازی شدن با اون ها نصیبش شده اسفاده کنه و نهایت استفاده اش از این فرصت بینظیر رو ببره چرا که در حال حاضر هم اونقدرا سن و سال نداره و متولد سال 76 هست و این یعنی خیلی راه برای این که بره بالا و بالاتر داره، اما بریم سراغ پیج اینستای این بازیگر که آخرین عکس اون مربوط میشه به عکس بامزه ی زیر که نگار خانوم تو اون علامت هیچهایک یعنی سفر رایگان رو نشون میده که برای خیلی ها بامزه بوده.ز

نامه مجمع همیاری مدیریت زنان خطاب به پزشکیان

با به حال به این موضوع دقت کردید که ما ایرانی ها وقتی میخواهیم از زیبایی کسی تعریف کنیم در وهله ی اول از چشماش میگیم و چشم و ابروی زیبا برامون خیلی جذابه و البته که از نظر این موضوع هم به جرئت میشه گفت که توی دنیا تک هستیم و حالا بخواهم مثالی از بازیگرهایی که زیباترین چشم ها رو دارن بزنیم میتونیم به پریناز ایزدیار اشاره کنیم که خانوم یه جفت چشم آهویی و دلربا داره که هر بیننده ای رو مجذوب میکنه و از خلقت خداوند شگفت زده و یا یکی دیگه از بازیگرهایی که چشم های کمیاب و خاص داره که توی ایران خیلی طرفدار داره بهرام رادان هست.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت