6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

نمایشگاه ایران مد با حضور فعال برند زاگرس پوش

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

نمایشگاه ایران مد با حضور فعال برند زاگرس پوش


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران با نام اختصاری ایران مد یکی از مهم ترین نمایشگاه های پوشاک در عرصه مد می باشد که علاوه بر تولید کنندگان پوشاک بسیاری از طراحان لباس و تولید کنندگان پارچه در آن حضور می یابند.

 

نمایشگاه ها یک عنصر ضروری بازاریابی برای تسریع مکانیسم ایجاد روابط و فروش در یک فضای بزرگ رقابتی هستند. همچنین احتمال اینکه مشتریان بالقوه ی علاقه مند، محصولات یا خدماتی مانند خدمات ارائه شده را در یک نمایشگاه صنعتی بیابند، بسیار بیشتر از هر روش دیگری است. و اصولا یکی از اصلی ترین دلایلی که امروز به نمایشگاه ها و کنگره ها جان می دهد نیز همین است. در واقع نمایشگاه های تجاری در حال حاضر بخشی از دنیای تجارت هستند که معاملات تجاری بین شرکت ها را تسهیل می کنند.

این نمایشگاه بسیار مهم می تواند زمینه را برای افزایش تولیدات با کیفیت ایرانی جهت مصرف داخل و همچنین افزایش صادرات فراهم سازد و فرصت های سرمایه گذاری بسیاری را از کشورهای همسایه جذب کند.

فوری /تعطیلی شنبه و یکشنبه در تهران

ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و راندمان تولید داخلی مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران می باشد.

هدف حضور زاگرس پوش در یازدهمین نمایشگاه پوشاک

گروه صنعتی زاگرس پوش با پیشینه بالغ بر دو دهه فعالیت پویا و مستمر، واحدی صنعتی و نوین در عرصه پوشاک کشور به شمار می رود.

این مجموعه مانند گذشته همواره سعی بر حفظ ارتباط خود با همراهان و علاقه مندان به این برند را داشته تا با نمایش قابلیت ‌ها و ظرفیت های خود در خصوص تولید و توزیع محصولات زنانه و مردانه دایره ی علاقه مندان به این برند با کیفیت ایرانی را وسیع تر نماید.

رونمایی از کالکشن بهار 1403 در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک

مفتخر هستیم همزمان با برپایی نمایشگاه از کالکشن بهار 1403 زاگرس پوش نیز رونمایی نماییم.

این کالکشن شامل محصولات مناسب فصل بهار برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد. همچنین تمامی محصولات برای سلیقه‌های مختلف در چند دسته بندی مختلف از جمله: کلاسیک، کژوال، مجلسی و دسته بندی مخصوص جوانان طراحی شده است.

نشست صمیمی امام جمعه ای بندر ماهشهر با اصحاب رسانه/از استخدام های بی ضابطه ای پتروشیمی امیرکبیر تا مشکل آب شهرستان در این جلسه مطرح شد

محصولات آماده شده برای این نمایشگاه شامل کت و شلوار، کت تک ، پیراهن، مانتو، مانتو اداری، شومیز و… می‌باشد. طراحان خلاق زاگرس پوش سعی کرده‌اند با توجه به پوشش ایرانی و علایق روز مخاطبان محصولاتی فاخر و اصیل تولید نمایند.

زاگرس پوش برندی پیشرو در فروش اینترنتی

امروزه فروش اینترنتی به یکی از موثرترین و سریعترین راه های ارتباطی بین تولید کننده و خریدار تبدیل شده است.

برند زاگرس پوش در سال‌های اخیر سعی کرده است جهت سهولت خرید مشتریان خود و همراهی با خدمات پیشرفته‌ی جهانی، وبسایت خود را افتتاح کند.

کسب اعتماد خریدار جهت خرید اینترنتی امری دشوار و نیازمند تلاش برای اعتماد سازی خریدار می باشد تا با خیالی آسوده و اعتماد کامل اقدام به خرید نماید.

خوشبختانه مجموعه زاگرس پوش اکنون با تجارب به دست آمده و اطمینان خریداران عزیز یکی از پیشروان در حوزه فروش پوشاک به صورت اینترنتی می‌باشد.

در فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش سعی شده است همانند فروشگاه‌های حضوری تمامی دسته بندی های محصولات با اطلاعات و تصاویر دقیق بارگذاری شود تا انتخاب برای خریداران راحت‌تر باشد.

اقدامات قانونی استرالیا درباره هوش‌مصنوعی

محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی عبارتند از:

محصولات مردانه: پیراهن مردانه یکی از پر طرافدارترین محصولات فروشگاه اینترنتی است، همچنین کت تک در طرح‌های مختلف، کت و شلوارهای کلاسیک، کژوال و مجلسی، تیشرت و پلوشرت، شلوار تک در جنس‌های پارچه ای، کتان، جین و…، پالتو، کاپشن، بارانی و… که همگی مطابق طراحی های روز دنیا تولید می‌شوند.

محصولات زنانه: در دسته بندی زنانه نیز سعی شده است تمامی نیازهای خانم‌ها در نظر گرفته شود از جمله: مانتو زنانه در مدل‌های مانتو اداری، مانتو کژوال، کلاسیک و مجلسی، شومیز در طرح‌های متنوع، شلوار پارچه‌ای زنانه و شلوار جین و…، بارانی، پالتو، شال، روسری و…

محل و زمان برگزاری

نمایشگاه “ایران مد” همزمان با نمایشگاه فرآوردها و ماشین‌آلات نساجی برگزار می‌گردد، بنابراین می‌توان گفت هفته‌ای پر خبر در صنعت پوشاک پیش رو خواهیم داشت. این نمایشگاه فرصت خوبی برای دست اندرکاران نساجی و عرضه کنندگان پوشاک، نخ و مواد اولیه است تا ارتباطی نزدیک‌تر با یکدیگر برقرار کنند.

مکان: محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران غرفه 38

زمان: 23 الی 26 مهرماه 1402 از ساعت 8 الی 15

خبر مهم آذری جهرمی درباره واردات آیفون در دولت پزشکیان /مگر در سامسونگ قطعات آمریکایی نیست؟/دوستانم که آیفون ۱۴ و ۱۵ دارند، رجیستری را دور زده اند!



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت