6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

واریز بسته معیشتی 200 هزارتومانی ویژه دهه فجر برای مردم

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

واریز بسته معیشتی 200 هزارتومانی ویژه دهه فجر برای مردم

واریز بسته معیشتی 200 هزارتومانی ویژه دهه فجر برای مردم


دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی بهمن ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع هفت هزار بسته معیشتی بین این سرپرستان خانوارها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستان توزیع می‌شود.

سردار جمشید رضایی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: ساخت پروژه‌های محرومیت زدایی در اولویت برنامه‌های سپاه بوده و در دهه فجر امسال نیز از اولویت‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی برای ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است، افزود: توزیع هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستان از جمله این برنامه‌ها است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ورود کاروان ۴۰ نفره محفل به کردستان از دیگر برنامه‌های سپاه است که این کاروان از امروز وارد شهر قروه می‌شوند و در شهرهای قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه طی ایام دهه فجر برنامه خواهند داشت.

سهم ۲ درصدی ایران از بازار ۶۰۰۰میلیاردی محصولات حلال

وی تصریح کرد: اجرای محافل قرآنی در مساجد و مدارس و حضور در جمع قرآنیان استان از برنامه‌های این کاروان است.

وی بیان کرد: در مجموع یک‌هزار و ۳۶۰ برنامه ویژه دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» در کردستان اجرا می‌شود.

توزیع بسته معیشتی جدید برای یارانه بگیران

گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برنامه‌های شاخص ما در سطح پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت اجرایی می‌شود، عنوان کرد: وظیفه ما در این ایام تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان است

سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز، ۱۰ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن بیان اینکه دهه فجر امسال از حساسیت خاصی برخوردار است و با توجه به انتخابات پایان سال باید تمام برنامه ها به سمت و سوی انتخابات برود، اظهار کرد: در ایام دهه فجر در هر مسجد یک جشن باشکوه با محوریت جوانان و بانوان در نظر گرفته شده است و همچنین به صورت محله محور در تاریخ ۲۱ بهمن برای چهلم شهدای کرمان مراسم برگزار می‌کنیم.

گال شیوع یک بیماری مسری در سراوان

وی با اشاره به اینکه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برنامه‌های شاخص ما در سطح پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت اجرایی می‌شود، گفت: برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان، مهمانی لاله‌ها، غبار روبی گلزار مطهر شهدا با حضور خادمین شهدا، یادواره شهدای انقلاب و اقشار تخصصی بسیج، رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره)، همایش اقتدار به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای عشایری شهرستان مراوه‌تپه و جشن ترنم پیروزی با حضور آرمانی یادواره شهدای محله جنگلده از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر است.

اهدای بسته معیشتی 200 و 700 هزارتومانی به این خانوارها

ایلام به مناسبت میلاد امیر مؤمنان و روز پدر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام اقدام به برگزاری رزمایش اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی و اهدای البسه گرم و کفش به ایتام و خانواده های آنان در قالب  جشن مهر علوی کرد.

«وحیدنیا » مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام در گفت وگو با ایسنا، درباره این فعالیت اظهار کرد: باتوجه به اینکه ۱۴ شعبه در سراسر استان داریم همه شهرستانها همزمان با میلاد امام علی(ع) این برنامه را اجرا خواهند کرد و بالغ بر ۱۵۰۰بسته معیشتی و لباس گرم و کفش،که ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان است در کل استان توزیع می‌شود.

سرزمین تمدن‌ها یک رویداد بزرگ و بی‌سابقه در کشور است

وی گفت: در شهرستان ایلام ۲۰۰ بسته و در کل استان ۱۵۰۰ بسته توزیع شد و علاوه بر  این ۵۰ کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان با تعدادی لوازم التحریر و اسباب بازی به ایتام تحت حمایت اهدا شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه از سال گذشته تا الان ۶۲۵ پروژه به ارزش ۱۶۷ میلیارد تومان توسط سپاه، خیرین و گروه‌های جهادی انجام شده است، گفت: از جمله آن می‌توان به ایجاد و راه اندازی ۸۰۰ صندوق قرض الحسنه، ۴۰ تعاونی اشتغالزا، توزیع ۸۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، تقدیم ۶۴۳ سری جهیزیه، ساماندهی بیش از ۴ هزار گروه جهادی و بکارگیری هزار و ۳۴۰ گروه جهادی به تعداد ۸ هزار و ۴۵۰ نفر در عرصه های عمرانی فرهنگی خدمات رسانی، آموزشی و پزشکی اشاره کرد.

توزیع ۱۱ هزار بسته‌ معیشتی در دهه فجر

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان کشور خبر داد و گفت: این بسته‌ها در قالب مایحتاج مصرف ضروری و روزانه خانواده با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح کشور توزیع می‌شود.

حل توقف ثبت سفارش تلفن همراه به‌زودی

به گزارش خبرنگار حج و اوقاف ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل روز چهارشنبه – ۱۱ بهمن – در نشست خبری به عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۱۴۰۲ پرداخت و درباره برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به برکت خون شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب و فداکاری جانبازان و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جایگاه ویژه و بالایی قرار دارد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امروزه جایگاه قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین ‌الملل از اهمیت خاصی برخوردار است به حدی که در تصمیمات منطقه و جهان نقش به‌سزایی دارد.

وی گفت: همان‌گونه که دشمنان جمهوری اسلامی در حال تزریق یاس و ناامیدی به جامعه هستند ما وظیفه داریم با اقدامات به موقع علاوه بر خنثی‌سازی این ترفندها، در جامعه امید و نشاط ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نخستین روز آغاز دهه فجر مصادف -دوازدهم بهمن- پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در همه بقاع متبرکه و امکان مذهبی برافراشته خواهد شد.غبارروبی بقاع شاخص در سطح کشور، برگزاری جشن امید در ۶۳۰ بقعه شاخص، پاسخ به سوالات شرعی و دینی توسط روحانیون اعزامی، برقراری محافل قرآنی با حضور قاریان شاخص بین المللی، برپایی پایگاه‌های سلامت، نمایشگاه شمیم خدمت، اعزام روحانیون به نقاط مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت از جمله برنامه‌های این ایام است.

شرایط ثبت نام وام اربعین ۱۰میلیونی ۱۴۰۳ |​ آیا وام اربعین به کودکان هم تعلق می گیرد؟ + مبلغ و زمان واریز

وی گفت: امسال ۱۶۸ روحانی از استان قم و ۳۷۰ روحانی دیگر از سطح کشور به نقاط مختلف اعزام شده اند، روحانیون اعزامی عهده‌دار امور تبلیغاتی و پاسخ به سواالات شرعی مردم هستند.

عادل با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲۵۳ مورد جهیزیه نیز تهیه و به زوج‌های جوان نیازمند ارائه شده است، ادامه داد: در بحث ارائه توزیع بسته‌های حمایتی فردا در اولین روز از دهه فجر توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در سطح کشور آغاز خواهد شد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۷ هزار و ۵۸۱ بسته معیشتی به نیازمندان کشور اهدا شده است، ادامه داد: در این ایام قاریان بین المللی قرآن کریم در ۱۷۵ بقعه شاخص کشور به اجرای برنامه های قرآنی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه توضیح داد: خیمه‌های فرهنگی انقلاب در ۱۰۰ بقعه شاخص در مناطق مختلف کشور دایر می شوند تا به ارائه دستاوردهای انقلاب در قالب نمایشگاه اقدام کنند،نمایشگاه‌های این ایام تنها برای ارائه بخشی از فعالیت‌های این سازمان و آشنایی هر چه بیشتر مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی در این عرصه است.

پیش بینی زود هنگام صدراعظم آلمان: کامالا هریس پیروز انتخابات آمریکاست/ به اسرائیل سلاح تحویل داده‌ایم و تصمیمی برای توقف این کار نگرفته‌ایم



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت