6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

وام فوری 30 میلیونی رئیسی برای مردم از امشب

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

خبر رسمی؛ وام فوری یا شرایط ویژه برای وان بگیران از امشب

وام فوری 30 میلیونی رئیسی برای مردم از امشب

 وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری بانک ایران زمین شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری بانک ایران زمین می‌پردازیم.

تمامی مشتریان بانک کارآفرین با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب یادشده امکان درخواست تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «امیدآفرین» را دارند.

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

تلاش‌ها و خدمات این بانک باعث شده تا طی سال‌های فعالیتش دستاوردها و افتخارات زیادی را به دست آورد. از جمله این افتخارات می‌توان به دریافت تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیرت مالی سال ۱۳۹۷، نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا سال ۱۳۹۴، رتبه دوم میان بانک‌های تجاری اسلامی به لحاظ شاخص بازدهی براساس رتبه بندی نشریه بنکر ۲۰۱۴ و … را به دست آورد.

از تمام کسانی که نقدمان کردند، تشکر می‌کنم/ پس از شهادت آقای رئیسی، رهبری کشور را اداره کردند

 شرایط وام فوری ۳۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران

مشتریان بانک مهر ایران به منظور دریافت وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی طرح «اعتبار در حساب جاری» این مجموعه باید میانگین حساب سه تا 12 ماهه ایجاد کنند.

به نقل از رده ها، افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. وام مذکور قرض الحسنه بوده و سود ندارد، تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶۷۷ هزار و ۳۷۲ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۸۳۹ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۲ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۳۹ تومان خواهد بود.

بانک مهر ایرانی یکی از دو بانک‌ قرض الحسنه کشور است که از همان روزهای آغازین با هدف گسترش فرهنگ قرض الحسنه مشغول به کار شد. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات بانکی اعم از طرح‌های اعتباری قرض الحسنه، قراردادها، بیمه عمر رایگان، صندوق اجاره‌ای، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، اوراق قرض الحسنه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

واریزی پایه 11/000/000 میلیون تومان برای بازنشستگان | هدیه دولت پزشکیان به بازنشسته ها

در این باره حسن تلیکانی، مشاور عالی مدیرعامل بانک مهر ایران، اعلام کرده که این مجموعه در رشد منابع سرآمد است و این مجموعه طی یک سال اخیر بالغ بر ۸۰ درصد رشد منبع مالی را تجربه کرده است.

افرادی که برای خرید مایحتاج ضروری خود نیازمند تسهیلات بوده و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می‌توانند با افتتاح حساب مورد نظر و ایجاد میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه درخواست بدهند.

شرایط ویژه دریافت وام فوری

براساس آخرین بروزرسانی رده، بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمت‌ها و محصولات خود طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را تبیین کرده است. به منظور درخواست این وام ۳۰۰ میلیون تومانی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرد. بعد از افتتاح سپرده، باید حداقل ۱۰ میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب نگهداری کرد تا امکان درخواست این تسهیلات وجود داشته باشد. پس از سپرده گذاری در این حساب به اصل پول متقاضی سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت‌های دولتی یا خصوصی و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ناجا شرکت کرد

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود تعیین شده، میزان هر قسط ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۱۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۹۹۳ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۴۱۸ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۹۳ تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که این طرح تسهیلاتی تا سال دیگر اعتبار خواهد داشت. ضمنا مشتریانی که این وام را دریافت کرده‌اند در زمان بازپرداخت اصل آن امکان واریز و برداشت از حسابی که روی آن تسهیلات دریافت کرده‌اند را خواهند داشت.

براساس آخرین بروزرسانی رده، بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمت‌ها و محصولات خود طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را تبیین کرده است. به منظور درخواست این وام ۳۰۰ میلیون تومانی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرد. بعد از افتتاح سپرده، باید حداقل ۱۰ میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب نگهداری کرد تا امکان درخواست این تسهیلات وجود داشته باشد. پس از سپرده گذاری در این حساب به اصل پول متقاضی سود یک درصدی تعلق می‌گیرد.

از قطع روابط با همسایگان در دولت روحانی تا تعاملات گسترده نفتی و گازی در دولت سیزدهم

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت‌های دولتی یا خصوصی و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت