6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

پیشروی عملیات «طوفان الاقصی»

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

پیشروی عملیات «طوفان الاقصی»

پیشروی عملیات «طوفان الاقصی»


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اعلام حمایت پنتاگون از رژیم صهیونیستی

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در واکنش به تحولات در فلسطین اشغالی اعلام کرد ایالات متحده تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند رژیم صهیونیستی هر آنچه «برای دفاع از خود نیاز دارد» را در اختیار دارد. 

«محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام امروز شنبه درباره نبرد جدید حماس با اشغالگران اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکامات آن‌ها، بیش از پنج هزار موشک و راکت شلیک شد».

آستین در بیانیه‌ای در حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کرد: «در روزهای آینده، وزارت دفاع (آمریکا) تلاش خواهد کرد اطمینان حاصل کند اسرائیل آنچه برای دفاع از خود و حفاظت از غیرنظامیان در برابر خشونت بی‌رویه و تروریسم نیاز دارد را در اختیار دارد».

همچنین طبق گزارش‌ها، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره رویدادهای امروز گفت‌وگو کرده است. به گفته مقام‌های آمریکایی، «واشنگتن در تماس نزدیک با شرکای اسرائیلی است».

روند تغییرات قیمت سکه و طلا در آخر هفته

امروز همچنین «استفانی هالت» کاردار سفارت ایالات متحده در قدس اشغالی ضمن محکوم کردن حملات انجام شده در قالب نبرد طوفان الاقصی که جنبش مقاومت اسلامی حماس آن را پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و عملیاتی برای حمایت از مسجدالاقصی و اُسرای فلسطینی اعلام کرده، گفت با مقامات رژیم صهیونیستی در تماس است و «کاملاً از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر چنین اقدامات تروریستی» حمایت می‌کند. این مقام آمریکایی همچنین در پیامی دیگر اعلام کرد «ایالات متحده در کنار اسرائیل می‌ایستد».

در گزارش‌های خود درباره عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر، نوشتند: «این نبرد بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی آغاز شد و اسرائیل را کاملا غافلگیر کرد».

واکنش سخنگوی دولت به عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی»

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در واکنش به عملیات امروز مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در فضای مجازی نوشت: پاسخ مقتدرانه جوانان فلسطینی به اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش اثبات کرد امروز رژیم صهیونیستی از هر زمانی شکست‌پذیرتر است و ابتکار عمل به دست جوانان فلسطینی است.

منابع خبری از آغاز عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی خبر داده و اعلام کردند که رزمندگان مقاومت همزمان با حمله راکتی به اراضی اشغالی، با نفوذ همه جانبه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه، با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

فال حافظ امروز جمعه 5 مرداد 1403

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است. به گفته آنان، این نبرد بدون هیچ گونه اطلاعات، شاخص و هشداری اسرائیل را کاملا غافلگیر کرد.

در پی این حمله راکتی گسترده آژیر خطر در تل آویو، ریشون لتزیون، رحوفوت و مناطق دیگری به صدا درآمده است.

از سوی دیگر گردان‌های قدس اعلام کردند که ما بخشی از این نبرد هستیم و رزمندگان ما دوش به دوش برادران خود در گردان‌های قسام تا پیروزی می‌ایستند.

اسارت نظامیان صهیونیست به دست نیروهای مقاومت

منابع خبری از کشته شدن ۵۰ صهیونیست و اسارت بیش از ۳۰ نظامی صهیونیست توسط نیروهای مقاومت غزه خبر می‌دهند؛ همچنین گفته می‌شود که پاسگاه پلیس سدیروت به تسخیر فلسطینیان در آمده است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز از مراجعه ۸۰ مجروح به بیمارستان سوروکا در بئرشبا خبر دادند که گفته می‌شود حال برخی از آنها وخیم است.

اعتراف صهیونیست‌ها به تلفات سنگین

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولین عالی رتبه اسرائیلی تاکید می‌کنند که کشتار بزرگی در شهرک‌های اطراف نوار غزه به وقوع پیوسته و حجم تلفات ما بسیار زیاد است.

شیعه واقعی کسی است که مشکلات مردم را مشکلات خود ببیند

هلال احمر رژیم اسرائیل تعداد کشته‌های این رژیم در عملیات امروز حماس را بسیار توصیف کرد و گفت که نمی‌‌توان آمار دقیق این کشته‌ها را اعلام کرد.

توقف پروازهای فرودگاه بن گوریون تل‌آویو

تداوم تنش در فلسطین اشغالی و حملات موشکی مقاومت حماس به اراضی اشغالی منجر به توقف پروازها در فرودگاه بن گوریون اسرائیل شده است.

فراخوان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی

در پی حمله غافلگیرانه مقاومت فلسطین، رئیس رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اسرائیل دوران سختی را سپری می‌کند و من از ساکنانی که مورد حمله هستند حمایت می‌کنم.

همچنین رسانه‌های این رژیم اعلام کرده‌اند که وزارت دفاع رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله غافلگیرانه نیروهای مقاومت اعلام وضعیت آماده باش کرده است و وزیر دفاع با فراخوان نیروهای ذخیره نظامی نیز موافقت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی: کار حمله هوایی به نوار غزه آغاز شد

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حمله هوایی به نواز غزه، نام این عملیات را «شمشیر آهنین» اعلام کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، حمله صبح امروز از هوا، زمین و دریا انجام گرفته است به هزاران نفر نیروی احتیاط نیاز داریم.

کدام خودرو ایرانی بیشتر جوش می آورد؟/ خطرناک ترین کار در هنگام جوش آوردن ماشین

حماس امروز را «روز انقلاب» نامید

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در عین حال به نقل از «محمد ضیف» از فرماندهان حماس نوشت: امروز، روز انقلاب بزرگ است.

براساس این گزارش، این فرمانده حماس از تمامی فلسطینی‌ها و اعراب ساکن سرزمین‌های اشغالی نیز خواسته است تا اسلحه به دست بگیرند و به مقاومت بپیوندند.

عرین الأسود نیز از بسیج همه جانبه نیروهای خود برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و اسرائیلی‌ها در کرانه باختری خبر داد.

تخلیه پایگاه هوایی رژیم اسرائیل

رژیم اسرائیل بعد از فضاحت امروز که ده‌‌ها کشته و زخمی و اسارت برجای گذاشته، از بیم عملیات مقاومت غزه، پایگاه‌های هوایی خود در اطراف غزه را تخلیه می‌کند.

واکنش «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم جعلی صهیونیستی به حملات غافل‌گیرانه مقاومت

وزیر جنگ صهیونیست‌ها پس از غافل‌گیری از عملیات همه‌جانبه و پیچیده «طوفان الاقصی» در اولین واکنش رسمی گفت: حماس اشتباه راهبردی و بسیار بدی کرد. انتقام سختی خواهیم گرفت. مراکز حماس را بمباران می‌کنیم و غزه تاوان سختی خواهد داد!



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

جنایت شبانه در سید خندان همه را شوکه کرد
بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت