6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

کت میلیاردی بهرام رادان در مراسم آتیلا پسیانی همه رو انگشت به دهان کرد

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

کت میلیاردی بهرام رادان در مراسم آتیلا پسیانی همه رو انگشت به دهان کرد

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت ماه 1358 در تهران است. بهرام رادان بازیگر جوان و خوش چهره کشور است .که به تازگی ازدواج کرده است. همسر بهرام رادان در زمینه مد و فشن فعالیت دارد. بهرام رادان در اینستاگرام خود حسابی فعال است . در ادامه عکس های زیبا بهرام رادان را میبینیم.

که گلزار هم چند وقت پیش ازدواج کرد ولی موضوعی که جالب بود این بود که بهرام رادان هم با فاصله ی کمی از گلزار ازدواج کرد که همین شد یه سوژه ی بزرگ برای خیلی ها و بحث کردن و مقایسه ی ازدواج این دو بازیگر با هم که در انتها هم کاپ بهترین عقد آریایی توسط سام درخشانی داده شد به بهرام رادان و یعنی گلزار در این مرحله امتیازی نیاورده بود که هیچ حتی رفوزه هم شده بود به قدری که این قسمت از کلیپی که منتشر کرده بود عجیب بود. بگذریم برسیم به این روزای بهرام رادان و زنش توی فضای مجازی که عروس خانوم در حال غوغا و ترکوندنه میگید چرا؟ در ادامه براتون میگیم.

جنگند نسل پنجم پیشرفته امریکایی در راه یک کشور اروپایی!

میز شیکی که زن بهرام رادان برای مهموناش چید

ابن روزا وقتی یه سلبریتی و آدم معروف ازدواج میکنه خیلی از افراد دوست دارن که بدونن همسرش کی هست که حالا در این بین خیلی ها شروع میکنن به مخفی کاری و یا تازه بعد از مدت ها مشخص میشه که این فرد عروسیش بود مثلا شاید براتون جالب باشه که لیندا کیانی اینطور که آخرین بار خودش تو یه برنامه ی تلویزیونی اعلام کرد ازدواج کرده اون هم خیلی بی سر و صدا ولی نکته ی جالب تر این هست که ایشون تا به امروز داماد رو نشون نداده و حتی خیلی ها نمیدونن که این فرد ازدواج کرده که دیگه این یکی خیلی عجیب بود و خب گلزار هم که تا به امروز آیسان رو نشون نداده.

اما برسیم به بهرام رادان که آقا نامزدی رو که اعلام کرد عکس خانوم رو بدون چهره توی پیجش گذاشت ولی خب تگش کرد و میشد از پیج خودش دیدتش ولی موقع ازدواج این بازیگر حسابی ترکوند و خیلی شیک و با اعتماد به نفس دست در دست همسرش عکس های زیبایی منتشر کرد. حالا دیگه همه مینا خانوم مختاری رو میشناسن که این روزا توی پیجش فعالیت های زیادی داره و جالبه که به تازگی عکس زیر رو منتشر کرده که با توجه به شیک بودن و بزرگ بودن میز اینجور که معلومه خانوم این همه با کلاس و لاکچری مهمونی میگیره و اصلا کم خرجی توی کارش نیست!

ماجرای انتشار یک صوت علیه سعید جلیلی/ مشاور رهبری در مناظرات به سختی به او تاخت

تفریحات خفن بهرام رادان و زنش

ای/ن که قشر سلبریتی علی الخصوص بازیگرها از حمله افراد پولدار جامعه به حساب بیان یه امر کاملا عادیه چرا که همیشه ایجاد سرگرمی برای مردم میتونه پولساز باشه چون مردم برای این موضوع حاضر هستن که پول خرج کنن و هزینه صرف کنن و به همین علته که میشه گفت بازیگرها افراد ثروتمندی هستن ولی خب در این بین یه سری از بازیگرها وجود دارن که با این حرفه به پول نرسیدن، حالا یعنی چی؟ یعنی این دسته از افراد از زمانی که به دنیا اومدن توی پر قو بزرگ شدن و خیلی شیک و مجلسی هم برای آینده شون انتخاب کردن که بازیگر باشن.

مثلا ساره بیات خودش خیلی راحت و صریح توی پیجش از این که خیلی شیک و لاکچری بزرگ شده حرف زده وگفته که از بچگی به لطف خونواده اش انواع و اقسام کلاس ها رو میرفته و… بگذریم برسیم به بهرام رادان که ایشون هم یکی از اون دسته از افراده توی پر قو بوده و هست و یعنی میشه گفت که بایگری آقا رو پولدار نکرده بلکه پولدار تر کرده و یه جورایی براش حکم پول روی پول گذاشتن رو داشته و مسلما باید الان دیگه خونه و زندگیه شاهانه ای برای خودش داشته باشه که خانومش با انتشار عکس زیر نشون داد که بله این زوج زیبا برج نشین هستن و خاویار خور!

توصیه مهم عطریانفر به قالیباف و نمایندگان مجلس درباره کابینه پزشکیان

تیپای هاوایی زن بهرام رادان حسابی خاصش میکنه

تیپ و استایل از قدیم الایام یکی از مسائل مهم در هر جامعه ای بوده و همه برای این که خوشتیپ باشن و زیبا دیده بشن تلاش میکنن چون بالاخره کسی از باکلاس جلوه کردن بدش نمیاد که در این بین مینا مختاری یکی از اون دسته از افرادی هست که تیپ خوبش همیشه زبونزد بوده و مورد توجه البته که این رو هم بگیم خوشتیپی ایشون رابطه ی مستقیمی با این که طراح لباسه داره تا جایی که طراحی یکی از لباس عروس های خودش رو هم انجام داده بود و حالا به تازگی عکس زیر از ایشون منتشر شده که تیپ زیبا و تابستونیش برای خیلی ها جذاب بوده و باورکردنی نیست که چطور با چند تا آیتم ساده یه همچین تیپی زده.

این روزا این امر خیلی عادیه که بازیگرا تو یه کشور دیگه دزندگی کنن و در مواقعی که پروژه ی کاری داشتن بیان ایران و خیلی از افراد بازیگر خودشون و حتی بچه هاشون اقامت کشورهایی دیگه رو دارن و و به نوعی محل سکونتشون اونجاست و یا اگر هم اونجا نباشه رفت و آمدشون نسبت به اقشار عمومی جامعه به کشورهای خارجی خیلی راحت تر و در مواقعی مثل آب خوردن هست مثلا احتمالا بدونید که گفته میشه که پارسا پیروزفر از افرادی هست که اقامت کشور آمریکا رو داره و در هر شرایطی میتونه بره و بیاد.

مصرف برق در استان مرکزی به مرز هشدار رسید



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت