6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

یارانه 22 بهمن 1 میلیون و 860 تومانی واریز شد ؟

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

یارانه 22 بهمن 1 میلیون و 860 تومانی واریز شد ؟

یارانه 22 بهمن 1 میلیون و 860 تومانی واریز شد ؟


از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر واریز یارانه 22 بهمن برای خانوارها به گوش می رسد. یارانه 22 بهمن امکان دارد برای دهک های اول جامعه واریز گردد. جزئیات رقم و نحوه واریز یارانه 22 بهمن را در سایت دیجی سرگرمی بخوانیم.

مبلغ یارانه 22 بهمن اعلام شد

طرح فجرانه یارانه از دیروز آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

در بسیاری از کشورها، دولت‌ها از برنامه‌های یارانه نقدی برای کمک به افراد با درآمد کم استفاده می‌کنند. یارانه نقدی یک پرداخت مستقیم از دولت به گیرنده است که به صورت پول نقد یا از طریق کارت های بانکی انجام می‌شود. این برنامه‌ها برای کاهش فقر و تشویق بهترین استفاده از منابع جامعه، به کار می‌روند. بسیاری از این برنامه‌ها از محدودیت دریافت تمایل دارند و تحت شرایط و دستورالعمل‌های خاصی تعیین می‌شوند تا به هدف موردنظر دست یابند. این برنامه‌های یارانه نقدی غالباً به عنوان یک پشتوانه مالی برای کسانی که به دلیل شرایط اقتصادی نیاز به کمک دارند، عمل می‌کنند.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه ۶۱ میلیون نفر (۷ دهک) مشمول کالابرگ الکترونیکی هستند، گفت: در این طرح ۱۱ قلم اساسی برای تامین تغذیه به مردم اختصاص داده شده است.

کی ساعت ۱۲ و نیم شب اذان گفت؟ /ساعتش را جلو برده بود، هم من را سر کار گذاشته بود هم بچه‌ها بیدار شده بودند

عسگریان اعلام کرد: از ۱۷ بهمن طرح جدید کالابرگ الکترونیک اجرایی می‌شود. تاکنون پایین‌ترین سبد مبنا ۵۲۰ هزار تومان بوده که با بررسی‌ها به ۷۴۳ هزار تومان رسیده است. این طرح شامل شیر، پنیر، ماست، حبوبات، گوشت، ماکارونی، قند، شکر، برنج، روغن و تخم‌مرغ خواهد شد.

به گفته وی، طرح تشویقی کالابرگ الکترونیکی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و از این به بعد بهره‌مندی از این شرایط بدون شرط خواهد بود، به‌عنوان مثال یارانه دهک اول تا سوم از ۴۰۰ به ۶۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. براساس این طرح افراد اگر از ۱۱ قلم کالایی خریدی انجام دهند یارانه هر قلم کالا از ۲۲۰ هزار تومان کسر خواهد شد. هر قلمی که خرید کنند می‌توانند به فروشنده اعلام کنند از یارانه آن‌ها کسر شود. با این حساب یک خانواده 3 نفره مبلغ 1 میلیون و 860 هزارتومان دریافت خواهند کرد.

عسگریان برای اطلاع از میزان اعتبار برنامه شما را معرفی و اظهار کرد: در این برنامه ۲۱۰ هزار فروشگاهی که خدمات کالابرگ الکترونیکی ارائه می‌کنند مشخص شده است و افراد می‌توانند در این برنامه میزان اعتبار باقی‌مانده خود را مشاهده کنند. افراد اگر از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده نکنند یارانه آن‌ها همانند گذشته پرداخت خواهد شد و تغییری در یارانه آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

ماجرای انتشار یک صوت علیه سعید جلیلی/ مشاور رهبری در مناظرات به سختی به او تاخت

جزئیاتی از طرح جدید کالابرگ الکترونیکی و یارانه 22 بهمن از زبان وزیر کار

جزئیاتی از طرح جدید کالابرگ الکترونیکی از زبان وزیر کاروزیر کار گفت: طرح جدید کالابرگ به‌مدت ۳ ماه برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده و تفاوت‌هایی با طرح سابق دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، صولت مرتضوی اظهارداشت: طرح جدید کالابرگ به‌مدت ۳ ماه برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده و تفاوت این با طرح سابق این است که یارانه تشویقی به ۲۲۰ هزار تومان افزایش داشته و ۱۱ قلم کالا کدگذاری شده و به میزان وزن خرید، یارانه تشویقی داده می‌شود.

او ادامه داد: همچنین شرط حداقل ۲۲۰ هزار خرید حذف شده و هر کس هر مقدار خرید کند، از یارانه تشویقی برخوردار خواهد شد.

وزیر کار افزود: عیدی کارگران مشخص است و میزان آن معادل دو ماه حقوق دریافتی کارگر است و پرداخت خواهد شد. عیدی بازنشستگان نیز طبق مصوبه هیئت وزیران، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

زمان واریز یارانه 22 بهمن ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی تغییر کرد

در حالی که با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم، زمان واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی بیستم هر ماه بود، حالا قرار است این زمان بندی با تغییراتی همراه شود.

بازنشستگان حتما بخوانند/ حقوق این گروه از بازنشستگان دو برابر شد + جزییات اجرای متناسب‌سازی حقوق

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این باره با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی زیر انجام خواهد شد.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت