30 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

انتشارات کتابستان معرفت با ۱۰ عنوان جدید به نمایشگاه می‌آید

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

انتشارات کتابستان معرفت با ۱۰ عنوان جدید به نمایشگاه می‌آید



محمد حقی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: با ده عنوان رمان چاپ اولی به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران خواهیم آمد. از این آثار، رمان «ابرشهر» به قلم محمد رودگر، نویسنده و پژوهشگر عرصه روایت ایرانی است. این کتاب ۱۴۰۰ صفحه‌ای مجموعه‌ای سه جلدی است که داستانی جذاب و خواندنی دارد و قبل از چاپ برگزیده جایزه دوم بخش رمان و سوم جایزه ملی داستان حماسی در دو جشنواره حماسه و هنر آسمانی بوده است.

وی ادامه داد: رمان «خون دریا» نوشته لیلا مهدوی با محوریت عملیات کربلای چهار نیز از چاپ اولی‌های انتشارات کتابستان معرفت است. این کتاب فضای دفاع مقدس را دارد و در ژانر اجتماعی است. کتاب اگرچه بر بستر تاریخ است اما رمان است و همه شخصیت‌ها خیالی هستند، به بیان دیگر این کتاب خرده‌روایت‌هایی براساس داستان و تخیل ذهنی نویسنده است. به گفته نویسنده، ارکان «خون دریا» بر بستر چند واقعه تاریخی ساخته شده و اگرچه هیچ لزومی به تعهد تاریخی نبوده است اما عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و یا جریان بمباران ارومیه در آن سر جای خود قرار گرفته است بنابراین براساس واقعیت خلق درام شکل گرفته است.

تأکید ایران بر تقویت بریکس برای ساختن جهان عادلانه

مدیر انتشارات کتابستان همچنین عنوان کرد: رمان «دلسوز» به قلم سیدمصطفی موسوی بسیار جذاب است و داستان حول محور زندگی یک طلبه اتفاق می‌افتد. رمان «عشقالگر» نوشته مارال بابایی، دو رمان طنز «ماجراهای خانواده آمد» اثر نفیسه شیرین بیگی که جلد اول با عنوان «مربای گل» و جلد دو «مربای انار» است، همچنین رمان «نجیب بنی امیه» نوشته علیرضا خواستار شامل داستان خالد پسری اشراف‌زاده که حدود ۱۴ قرن پیش در دل صحرای حجاز و شهر مکه چشم به جهان گشود. از جمله این رمان‌های تازه است. رمان «راهی» نیز از مجموعه رمان‌های چاپ اولی ماست. این رمان به قلم رضوان کفایتی است که به ماجرای صدر اسلام می‌پردازد و برای علاقه‌مندان به این حوزه می‌تواند جذاب باشد.

وی افزود: امسال در حوزه سفرنامه، «گاو و فلفل» نوشته علی بهاری را در نمایشگاه عرضه می‌کنیم که سفرنامه‌ای طنز درباره هندوستان است. مجموعه روایت «مرده‌شور» را داریم که مجموعه روایت‌ها حول غسل و تیمم فوت‌شدگان کرونایی است. کتاب «فارسی نبلدم» نوشته فردین آییش مجموعه روایت‌های دانشجویان خارجی که در ایران تحصیل می‌کنند که بسیار جذاب است. در حوزه تربیت فرزندان مجموعه‌ای شروع شده با عنوان «تربیت خلاق» که بیشتر در فضای ترجمه است و و حرف‌هایی علمی و کاربردی با زبانی ملموس دارد. این مجموعه ۱۲ جلد است که تلاش می‌کنیم پنج عنوان از این مجموعه را به نمایشگاه کتاب تهران برسانیم. در حوزه داستان کوتاه هم امسال مجموعه داستان سید میثم موسویان برنده جایزه جلال و مجموعه داستان‌های «قصه زنان» از راضیه تجار را خواهیم داشت.

آیا با بارش‌های سنگین اخیر خشکسالی و بحران کمبود آب به پایان رسید؟

حقی همچنین از عرضه حدود ۴۳ عنوان تجدیدچاپ انتشارات کتابستان معرفت در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.



منبع: خبرگزاری کتاب ایران

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت