30 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

حمایت قابل تقدیر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از حوزه های فرهنگی در دولت سیزدهم

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

حمایت قابل تقدیر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از حوزه های فرهنگی در دولت سیزدهم



به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی غروی ضمن مثبت ارزیابی کردن تغییر مدیریت منطقه اقتصادی سلفچگان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: با ارزیابی دقیق‌تر می‌توان گفت اقتصاد ایران با عبور از تحریم‌ها خود را به ثباتی رسانده که فضا را برای فعالیت سرمایه‌گذاران بین‌المللی فراهم ساخته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دولت در راستای رونق‌بخشی به اقتصاد کشور تصریح کرد: رفع موانع صادرات و برخی قوانین دست و پاگیر، کاهش میزان مالیات ارزش افزوده و اعمال برخی معافیت‌های مالیاتی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم بوده که موجب تغییرات مشهود در این منطقه شده است.

امام‌جمعه سلفچگان با بیان اینکه منطقه اقتصادی سلفچگان دارای ظرفیت‌های ویژه است، گفت: در حوزه فعالیت‌های اقتصادی دولت و مدیریت این منطقه یک نگاه ملی و فراملی وجود دارد و از سوی دیگر این منطقه گام بزرگی در واردات و صادرات غیرنفتی برداشته است که استان قم و کشور را نیز منتفع می‌کند.

غروی با اشاره به قابلیت‌های منطقه ویژه اقتصادی در خدمات‌رسانی به مردم این شهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مدیریت فعلی این امر صورت گرفته است و البته نیازمند اهتمام ویژه مسئولین تصمیم‌گیر در رابطه با این موضوع است.

آیا با بارش‌های سنگین اخیر خشکسالی و بحران کمبود آب به پایان رسید؟

وی با بیان اینکه منطقه اقتصادی سلفچگان در سال‌های گذشته مشارکت بسیار پایینی در حوزه‌های فرهنگی‌ داشته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت فعلی کمک‌های شایانی در حوزه‌های فرهنگی از سوی منطقه ویژه به سلفچگان اختصاص یافته است.

امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به آخرین وضعیت احداث یادمان شهدا در این منطقه ادامه داد: هیات امنای ساخت این یادمان با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شده و مراحل اولیه نقشه‌کشی و مطالعاتی آن نیز صورت گرفته است. همچنین ساخت آن تا مرحله سقف پیش رفته است.

وی افزود: اهم مشکلات این پروژه، کمبود بودجه کافی برای اجرای این پروژه بود که بخش قابل توجهی از آن توسط مدیرعامل و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فراهم شد و درصدد هستیم ضمن رایزنی با صاحبان صنایع سلفچگان برای تامین باقی مانده اعتبار مورد نیاز؛ بتوانیم در آینده‌ای نزدیک افتتاحیه این یادمان را برگزار کنیم.

غروی در پایان،  فعالیت این منطقه اقتصادی در شهر سلفچگان را در زندگی اهالی آن مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه باوجوداین منطقه میزان بیکاری در سلفچگان صفر است و هرکس توان کار داشته باشد می‌تواند مشغول به کار شود.

هوس چیپس و شکلات کردی؛ کمبود این ویتامین ها را دارید

انتهای پیام



منبع: خبرگزاری برنا

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت