31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 18°C
جدیدترین اخبار

در استان قزوین از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کنیم

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

در استان قزوین از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کنیم


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز دوشنبه در دیدار با سفرای کشورهای  کره جنوبی، نیوزلند، نیکاراگوئه و فیلیپین در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قزوین به عنوان یکی از استان های مهم کشور در حوزه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سیاسی حرف زیادی برای گفتن دارد و آماده هرگونه همکاری خارجی با کشورهای مختلف هستیم.

وی با اشاره به مفاخر متعدد استان در زمینه های سیاسی، ورزشی، علمی و مذهبی تصریح کرد: شهید رجایی رئیس جمهور شهید ایران و از فعالین و مبارزین انقلابی بودند که اصالت قزوینی داشتند و در مدت کوتاهی پس از ریاست جمهوری در یک اقدام تروریستی شهید شدند و به عنوان یکی از چهره های محبوب و دوست داشتنی کشور محسوب می شوند.

استاندار قزوین گفت: به دلیل دارا بودن ظرفیت های تاریخی قابل توجه در ایران بسیاری از نقاط تاریخی کشور مغفول مانده که جاذبه های تاریخی قزوین هم بر همین اساس زمینه خوبی برای معرفی بیشتر دارد.

اعلایی: در استان قزوین از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کنیم

وی با بیان اینکه قزوین یکی از اولین زیستگاه های زندگی بشر بوده افزود: در منطقه تاریخی سگزآباد در بوئین زهرا آثاری از انسان های اولیه کشف شده و تاریخ زیست آنها بسیار قدیمی است که بخشی از این کشفیات در موزه قزوین وجود دارد که مشاهده خواهید کرد.
 
اعلایی یادآورشد: در تاریخ های نزدیک تر هم شهر قزوین در دوران صفویه که از دوران پرشکوه ایران است مدت زیادی پایتخت ایران بوده که بخشی از آثار آن دوران را هم در این سفر مشاهده خواهید کرد که به طور قطع منجر به شگفتی شما خواهد شد. 

واکنش حماس به ادعای اسرائیل درباره کشف اجساد ۳ اسیر در غزه

اعلایی: در استان قزوین از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کنیم

استاندار قزوین اضافه کرد: در منطقه الموت یکی از ظرفیت های قابل توجه تاریخی و طبیعی وجود دارد و در قلعه حسن صباح که فردا آن را بازدید خواهید کرد اتفاقات تاریخی متعددی رخ داده است که برای شما جال خواهد بود.

وی بیان کرد: استان قزوین از نظر اقتصادی یکی از استان های مهم ایران است و در حوزه صنعت و کشاورزی محصولات قابل توجهی از نیازهای کشور و برخی از کشورهای دیگر در استان قزوین تولید می شود.

اعلایی گفت: در صنایع شوینده، قطعات خودرو، مواد غذایی و محصولات صنعتی هم قزوین در ردیف استان های برتر کشور است و در حوزه محصولات و تولیدات دانش بنیان هم توانمندی های متعددی دارد که برخی از آنها تجاری سازی شده است.

اعلایی: در استان قزوین از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کنیم

استاندار قزوین اظهارداشت: دشت قزوین یکی از دشت های حاصل خیز کشور است و استان قزوین با یک درصد مساحت کشور حدود ۵ درصد غذای کشور را تولید می کند. 

وی افزود: تمامی این ظرفیت ها و توانمندی های بی شمار دیگری که در این استان وجود دارد نشان می دهد که استان قزوین آمادگی لازم را برای هرگونه سرمایه گذاری خارجی دارد وما هم از حضور تجار و سرمایه گذاران کشورهای مختلف استقبال می کنیم.

توضیحات آموزش و پرورش درباره کارت ورود جلسه امتحانات نهایی

انتهای پیام



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت