31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 18°C
جدیدترین اخبار

فال ابجد امروز 19 اردیبهشت ماه

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

فال ابجد امروز 19 اردیبهشت ماه



فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نتیجه فالت به طور کلی خوب است. با توکل به خدا برای نیتی که در دل داری تلاش کن و بر تصمیمت مصمم باش. گشایشی در رزق و روزی برایت فراهم است ولی به دلیل آزرده خاطر کردن یکی از اطرافیانت از این نعمت بی‌نصیب مانده‌ای. بهتر است برای عذرخواهی از او قدم بگذاری. از همنشینی با افراد تنگ نظر دوری کن و به خدا پناه ببر تا از شرشان دور بمانی.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب د د

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مرادت نیست. توصیه می‌شود از خواسته و نیتی که داری منصرف شوی چون چندان به صلاح تو نیست. البته این اوضاع و موقعیت موقتی است و به زودی همه چیز حل خواهد شد. مراقب خودت باش و به خدا توکل کن تا از شر فتنه دشمنانت در امان بمانی. اگر کسی تو را نصیحت کرد برای آن گوش شنوا داشته باش.

خبر فوری برای دانش آموزان ؛ لغو امتحانات نهایی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب آ آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع شما در این فال نشانه صحت و سلامتی است. در هفته گذشته به بیماری‌ای گرفتار شده بودید که اکنون رو به بهبودی است. اگر در این روزها قصد سفر یا جابجایی دارید تردید نکنید. در آینده این سفر و جابجایی به نفع شما تمام خواهد شد. کار جدیدی را شروع خواهید که شما را از نظر مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار خواهد داد. مراقب اطرافیان تنگ نظر باشید و اصلا به خودتان غره نشوید.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آ ‌آ ‌د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

بهتر است نگرانی‌ها و اضطرابات را از خود دور نمایید. از لطف و کرم خدا غافل نشوید که به زودی درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. راهی سفری خواهید شد که به کلی روحیتان را تغییر می‌دهد. افکار و نیات پاک در سر داشته باشید تا بخت و اقبال به شما رو کند. از آدم‌های سمی اطرافتان دوری کنید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

واکنش‌های ادامه دار به وقوع حادثه برای بالگرد رئیسی/ عطریانفر: اصلاح‌طلبان امیدوارند خبرهای خوبی برسد/ ابتکار پیام داد

ترکیب حروف: ج ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج د آ

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

دست از دعوا و خصومت با دیگران بردار. این همه فتنه و بلا که برپا می‌کنی در آخر دامن خودت را خواهد گرفت. رنجیدن دیگران نتیجه‌ای جز ضرر و بد اقبالی نخواهد داشت. طالع تو آنچنان هم بد نیست ولی این کارهای فتنه انگیز توست که نمی‌گذارد در گشایش و رحمت به رویت باز شود. از خداوند طلب کمک کن تا از این شر رهایی یابی.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ج ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

اگر مجلس ششم تعطیلی روز شنبه را اضافه می‌کرد آیا انگ صهیونیست را بر آنان نمی‌زدید؟

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تنها از خدا کمک بخواه که اوست یاری دهنده بیچارگان. اگر به عهد و قرارت با پروردگار پایبند باشی به همه چیز خواهی رسید. اگر تمرکزت را جمع کنی می‌توانی از پس مشکلات برآیی. شخصی به تو نزدیک شده و قصد تخریبت را با غیبت کردن پیش دیگران دارد، سعی کن از آن شخص فاصله گرفته تا آسیبی به زندگیت وارد نگردد.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ‌ د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

قیمت پژوپارس تغییر کرد/ جدول قیمت

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

از جایی که فکرش را هم نمی‌کنی روزی حلالی بدستت می‌رسد. بهتر است قدردان این نعمت و امداد غیبی باشی. خیانت و دورویی را کنار گذار چون به شدت از آن آسیب و صدمه می‌بینی. از سفر دراز و طولانی پرهیز کن چرا که به رنج و زحمت بسیار خواهی افتاد. مراقب رفتار اطرافیانت باش سعی کن با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور کنی.

 



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

دست های زیبا و لطیف با روش های ساده
بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت