6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

امیدوارم زمین آزادی اجازه بازی همیشگی پرسپولیس را بدهد/ فوتبالمان به عقب بازگشته است

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

امیدوارم زمین آزادی اجازه بازی همیشگی پرسپولیس را بدهد/ فوتبالمان به عقب بازگشته است

بهادر عبدی، بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس بعد از بردی که برابر تیم الدحیل به دست آوردند شرایطشان خیلی بهتر شد و امیدوارم زمین آزادی اجازه بدهد که پرسپولیس بازی همیشگی خود را بتواند انجام بدهد. به نظرم سخت‌ترین بازی فصل پرسپولیس است، چون هم مربی گل گهر تیم خوبی درست کرده است و هم بازیکنان باکیفیتی دارند.

او افزود: اگر زمین مسابقه خوب و آماده بازی کردن باشد در آن صورت پرسپولیس همان‌طور که در این سال‌ها در لیگ برتر نشان داده که مشکلی برایش ایجاد نمی‌شود به خصوص مقابل تیمی مثل گل گهر که فوتبال بازی می‌کند و دنبال حواشی بیرون از زمین نیستند، موفق خواهد بود. امیدوارم بازی باکیفیتی باشد و در نهایت تیم پرسپولیس ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.

پرسپولیس در نبود یکی، ۲ بازیکن متضرر نمی‌شود

عبدی درباره اینکه غیبت وحید امیری و مهدی ترابی را در این بازی چطور می‌بیند، گفت: به هر حال این ۲ بازیکن جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی هستند و هر ۲ نفر جزو نفرات اثرگذار در قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس بودند، اما پرسپولیس شکل فوتبالی‌اش به صورتی است که هر جانشینی به ترکیب اصلی اضافه شود می‌تواند آن کار لازم را انجام بدهد. نمونه‌اش امید عالیشاه که جلوی الدحیل در پست ترابی بازی کرد و بهترین بازیکن زمین مسابقه شد. فکر می‌کنم پرسپولیس آن قدر تیم یکدست و بزرگی دارد که با نبود یکی، ۲ بازیکن متضرر نشود، اما به هر حال این‌ها بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هستند و امیدوارم که خیلی زودتر برسند و به ترکیب اصلی اضافه شوند و دست یحیی گل محمدی بازتر شود، اما فکر نکنم غیبتشان باعث ایجاد مشکل برای سرخپوشان شود.

جزییات جدید از سن استخدام هیات‌ علمی دانشگاه ها

حضور هواداران پرسپولیس بعد از گذشت چند هفته نشان از تبعیض است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه نخستین حضور هواداران در این بازی را چطور می‌بیند، بیان کرد: یکی از صد‌ها تصمیم غلطی است که در سال اخیر برای فوتبالمان گرفته شد این است که پرسپولیس تازه در هفته هفتم برای اولین بار هوادارانش را می‌بیند و فکر می‌کنم این امر چیزی به جز تبعیض نمی‌تواند باشد. حریفان پرسپولیس از همان هفته اول با ۶۰، ۷۰ هزار تماشاگر توانستند بازی‌های خود را میزبانی کنند، اما سرخپوشان  اولین بازی‌شان است که هوادارانشان در ورزشگاه حضور دارند البته خدا را شکر هواداران را از نزدیک می‌بینند هم انرژی مضاعفی برای آن‌ها است و مردم هم خوشحال می‌شوند. امیدوارم بانوانی که به استادیوم می‌روند حضورشان  ادامه‌دار باشد و این طور نباشد که دوباره مقطعی به ورزشگاه بروند.

تصمیماتی برای عقب افتادن فوتبال گرفته می‌شود 

او افزود: تصمیمات امسال مخصوصا تعطیلات لیگ برتر، کاهش سهمیه بزرگسالان و سقف قرارداد خوب نبود. آدم فکر می‌کند که این تصمیمات برای عقب افتادن فوتبال گرفته می‌شود. مهدی تارتار هم به حق گفت که فوتبالمان به ۳۰ سال پیش برگشته است و من واقعا فکر می‌کردم این طور شده است. زمانی که ما فوتبال خود را شروع کردیم تصمیماتی که اکنون گرفته می‌شود آن موقع به این صورت بود و فکر می‌کردیم پیشرفت کنیم، اما به عقب بازگشتیم. امیدوارم فوتبالمان به دوران طلایی‌اش برگردد. همه مردم و مربیان و بازیکنان از فوتبال لذت می‌بردند، اما اکنون این اتفاق رخ نمی‌دهد.

از قطع روابط با همسایگان در دولت روحانی تا تعاملات گسترده نفتی و گازی در دولت سیزدهم

بازی پرسپولیس و گل گهر کم گل نخواهد بود

عبدی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان گفت: به نظرم بازی کم گلی نشود، چون هر ۲ تیم هجومی هستند و تیم پرسپولیس جلوی هوادارانش در آزادی ۹۰ دقیقه مالکیت توپ را دارد و در زمین حریف کار می‌کند. با توجه به بازیکنان قدرتمندی که در هر ۲ تیم حضور دارند نمی‌گویم بازی  پرگل می‌شود، اما ۲، ۳ گل این دیدار دارد البته نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت