6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

ساعت‌های کیو اند کیو، همراه وفادار شما در همه موقعیت‌ها

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

ساعت‌های کیو اند کیو، همراه وفادار شما در همه موقعیت‌ها


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ساعت مچی‌ها بهترین و کارامد‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که هر شخص میتواند داشته باشد. جدا از متمایز کردن ظاهر و جلوه بخشیدن به آن، با توجه به ویژگی‌هایی که در ساعت‌های مچی به کار میرود آنها کارایی پیدا می‌کنند. اینکه چه برند ساعت مچی را انتخاب می‌کنید، در واقع نشانه دوام و قدرت آن برند در ویژگی ساعت مچی است. ما در این مقاله به صورت تخصصی می‌خواهیم ساعت‌های کیو اند کیو را به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت ساز بررسی کنیم.

نگاهی به برند کیو اند کیو:

جالب است بدانید با اینکه در حال حاضر اکثر ساعت‌های کیو اند کیو با موتور کوارتز تولید می‌شوند، اما شروع داستان این برند به سال 1976 و با تولید ساعت مکانیکی بود. کیو اند کیو با تولید ساعت مکانیکی توسط شوکوشا و در زیر مجموعه کمپانی سیتیزن راه اندازی شد. روند تولیدات این برند رو به رشد باعث شد تا در سال ۱۹۸۱ تولید ساعت‌های کوارتز آنالوگ و دیجیتال و در سال ۱۹۹۵ اولین Q&Q خورشیدی به این کمپانی اضافه شود. در سال 2002 Q&Q موفق شد ساعت‌هایی از جنس تیتانیوم، استیل و آلومینیومی با باطری‌های ۱۰ساله تولید و دو سال بعد اولین ساعت کیو اند کیو با کنترل رادیویی را به بازار عرضه کند.

تب دنگی در کشور فراگیر می‌شود/ نگران زائرانی هستیم که برای اربعین از عراق بازمی‌گردند

نام کیو اند کیو تشکیل شده از دو کلمه “Quality & Quantity” به معنای “کیفیت و کمیت” است که به طرز کاملا هدفمند و باهوش بسیار بالا نشان دهنده اهداف والای سیتیزن در طراحی و توسعه این برند است. خیلی زود و تنها در 46 سال به عنوان یکی از برندهای تولید کننده انواع سبک ساعت‌ها از ساعت دیجیتالی گرفته تا آنالوگ و … به محبوبیت جهانی رسید. هدف اصلی Q&Q ساخت ساعت‌های با کیفیت و مقرون به صرفه بود که همه مردم توانایی خرید ساعت و دسترسی به آنها را داشته باشند.

ویژگی‌های برترساعت مچی Q&Q

اگر قصد خرید از این برند را دارید، باید بدانید با خرید ساعت مچی کیو اند کیو این موارد تضمین شده هستند:

  • قیمت مقرون به صرفه و تضمین شده به نسبت کیفیت ساعت
  • طول عمر و کیفیت بالای محصولات با توجه به نظارت کمپانی سیتیزن
  • طراحی‌های مینیمال و مطابق مد روز که برای هر استایل و سلیقه ای کاربردی است
  • استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در بعضی ساعت‌های کیو اند کیو (مانند قابلیت سولار)

طراحی‌های ساعت Q&Q:

این برند ساعت‌هایش را در دسته بندی‌های مختلف: ساعت مردانه، ساعت مچی زنانه، ساعت بچگانه و حتی ساعت رومیزی و دیواری تولید و عرضه می‌کند. اهمیت به طراحی اصولی، مدرن و مطابق با سلیقه مصرف کنندگان را در طراحی‌های این برند می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر این تقسیم بندی، طراحی‌های ساعت کیو اند کیو در سبک کلاسیک، اسپرت و فشن هم دسته بندی می‌شود. به نوعی با هر سلیقه‌ای که دارید حتما میتوانید یک انتخاب منحصر به فرد خودتان را در این برند پیدا و خریداری کنید. در ادامه ما از هر جنسیت ساعت مچی سبک‌های مختلف طراحی کیو اند کیو را نشان می‌دهیم:

ساعت مردانه کیو اند کیو مدل M143J001Y:

اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه سبک اسپرت دارید و میخواهید کمترین هزینه را بابت آن پرداخت کنید، این ساعت کیو اند کیو انتخاب مناسبی برای شماست. این مدل ساعت مچی برای همه استایل‌های اسپرت مناسب است. ویژگی‌های به کار رفته در ساعت نیز باعث شده تا ابزاری کارآمد‌تر باشد. ویژگی‌هایی مانند: زنگ هشدار، نمایش دو زمان، نور پس زمینه، نمایش تاریخ کامل و کرنوگراف. همچنین این مدل یک ساعت ضد آب مناسب شنا در عمق کم آب، مانند استخر است.

ساعت‌های کیو اند کیو بخاطر قیمت بسیار مناسبی که دارند، انتخاب ایده آل برای استفاده روزمره هستند. این ساعت مچی زنانه کیو اند کیو بند فلزی، ظاهری کلاسیک و نیمه فشن دارد. ساعت نگین دار زنانه همیشه برای خانم‌ها دارای جذابیت بوده. به علاوه اینکه داخل صفحه ساعت ویژگی نمایش تاریخ، روزهای هفته و 24 ساعت شبانه روز قابل مشاهده. این مدل یک ساعت مناسب استفاده روزمره برای هر خانمی است.

 

ساعت بچگانه کیو اند کیو مدل M185J003Y:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برند کیو اند کیو، قدرت این کمپانی در تولید ساعت بچگانه است. ساعت‌های بچگانه کیو اند کیو دارای وزن سبک، دوام بالا و البته قیمت بسیار پایین هستند. به همین خاطر خرید ساعت بچگانه Q&Q توجیه پیدا می‌کند. این مدل ساعت طراحی دارد که هم برای دختران و هم پسران مناسب است. ویژگی‌هایی از جمله: نمایش تقویم کامل، نمایش زمان و نور پس زمینه از صفحه دیجیتالی آن قابل استفادست.

خرید ساعت مچی Q&Q اصل:

اگر شما هم مشتاق شدید یک ساعت مچی قیمت مناسب با دوام بالا و معتبر از برند کیو اند کیو خریداری کنید، پس بهتر است به نمایندگی این برند مراجعه کنید. سایت اینترنتی و فروشگاه آنلاین ایران تایمر، اولین سایت ساعت مچی اورجینال در ایران، یکی از نمایندگی‌های این برند است. در سایت ایران تایمر تنوع کاملی از ساعت‌های کیو اند کیو اورجینال را می‌توانید مشاهده، مقایسه و با مشاوره رایگان از متخصصان این مجموعه با خیال راحت خرید کنید.



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت