8 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

برگزاری جشن بیستمین سالگرد ووشو با حضور وزیر ورزش و جوانان

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

برگزاری جشن بیستمین سالگرد ووشو با حضور وزیر ورزش و جوانان



جشن بیستمین سالگرد تاسیس فدراسیون ووشو و مراسم تجلیل از قهرمانان شامل دارندگان نشان طلا جهان و طلا بازی‌های آسیایی، مربیان، داوران، اعضای تیم های ملی، جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی و اهالی رسانه، از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) ۱۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

در این نشست علاوه بر وزیر ورزش و جوانان، امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو، مهدی علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو، “جوزی هاوو” رایزن فرهنگی سفارت جمهوری خلق چین، غلامرضا نوروزی نائب رئیس کمیته ملی المپیک، اعضای هیات رئیسه فدراسیون ووشو، روسای هیات‌های استانی، قهرمانان ووشو بازی‌های آسیایی و جهانی، اعضای تیم‌های ملی ووشو و ساندا، پیشکسوتان و روسای کمیته‌های ووشو، داوران، مربیان و جمع بزرگی از خانواده ووشو نیز حضور داشتند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در جشن بیست سالگی این فدراسیون اظهار کرد: از صمیم قلب من هم به ووشو افتخار می کنم. علی نژاد ۱۳ سال مدیریت این فدراسیون را برعهده داشت و مثل کوه پشت من بود . در هانگژو بیشترین مدال را ووشو به دست آورد. فدراسیون ووشو ۲۱ کرسی بین المللی دارد. این خانواده همدل در کنار هم حضور دارند و آرزو می کنم ووشو ۱۲۰ سالگی اش را جشن بگیرد و امیدوارم روزی ووشو ورزش اول رشته های رزمی شود.   

ادامه مطلب
انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟

دکتر نوروزی  نایب رئیس کمیته ملی المپیک به نیابت از خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم شرکت کرد  و گفت:  ووشو بار ورزش کشورمان را در هانگژو  به دوش کشید و بعد از کشتی بیشترین مدال را در این رقابت‌ها کسب کرد. علی نژاد ساختار ووشو را بنیان نهاد . موفقیت ها بدون دلیل  به دست نمی آید.  آرزو می کنم روزی ووشو المپیکی شود و در کنار ورزش های دیگر  موفقیت های بیشتری کسب کند. 

در این برنامه مهدی علی نژاد رئیس سابق فدراسیون  ووشو  دان ۸ ووشو را  گرفت.   

علی نژاد در این مراسم گفت: در این ۲۰ سال افرادی در موفقیت ووشو نقش داشتند .یاد کنیم از مرحوم پاداشی که بنیان گذار ووشو بود و کسانی که در تاسیس این فدراسیون زحمت کشیدند از جمله کتیرایی تشکر می کنم. اگر ووشو با اینجا رسیده حاصل تلاش این عزیزان است و اینکه این ورزش از سبک به جایی رسید که بیشترین مدال آسیا را گرفت . در سال ۷۸  ووشو را درجه ۳ نگاه می کردند اما الان بیشترین مدال آسیایی را بعد از کشتی گرفت. بعد از حضور جوانان در المپیک جوانان ورود این رشته در المپیک  کمک می کند تا مدال های بیشتری  کسب شود.     

ادامه مطلب
کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان

از الهه منصوریان که از دنیای ووشو خداحافظی کرد و  اکنون سرمربی تیم ملی ووشو بانوان شده است ، تقدیر شد.  منصوریان گفت : اگر الهه منصوریان اینجا هست اول خداوند، بعد پدر و مادرم و بعد علی نژاد   باعث شدند. با وجود اینکه حسرت المپیک در دلم وجود دارد اما باز هم ووشو را انتخاب می کردم. 



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • جنس بدنه فلز ظریف و ضد رسوب گرد و غبار
  • حس‌گرها: شمارشگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، فشارسنج (Barometer)، گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم
  • منبع شارژ مگنتی و …

 

ساعت هوشمند بی نظیر K59 Pro را با 70 درصد تخفیف بخرید

مشاهده بیشتر و خرید

اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت