31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 18°C
جدیدترین اخبار

بهترین بالابر ساختمانی + راهنمای خرید

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

بهترین بالابر ساختمانی + راهنمای خرید


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهترین بالابر ساختمانی باید بر اساس شرایط پروژه که شامل نوع برق، حجم پروژه و … می باشد تعیین شود. راهنمای خرید بالابر ساختمانی می تواند در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع آن کمک شایانی به خریداران نماید. بالابر ساختمانی دستگاهی است که به منظور حمل و جابجایی مصالح در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد و باعث سهولت و سرعت عملیات ساخت و ساز می گردد. قیمت بالابر ساختمانی با توجه به مشخصات آن تعیین می شود. عواملی همچون نوع و قدرت موتور، جنس بدنه گیربکس و دینام، تکفاز یا سه فاز بودن و … بر قیمت بالابر ساختمانی ۳۰۰ کیلویی و سایر بالابرها موثر است. ظرفیت بالابر نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت این دستگاه می باشد.

عمران مدرن ارائه دهنده بهترین بالابر ساختمانی با بهینه ترین قیمت می باشد. برای دریافت مشاوره در خصوص راهنمای خرید بالابر ساختمانی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان عمران مدرن از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ یا وبسایت omranmodern.com در ارتباط باشید.

سخنرانی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در نماز جمعه این هفته فیروزکوه

بهترین بالابر ساختمانی از نظر ظرفیت

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر خریدو انتخاب بهترین بالابر ساختمانی ، تعیین ظرفیت مناسب آن می باشد. بالابرها در ظرفیت های معمول ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۰۰۰ کیلویی تولید می شوند که این اعداد ظرفیت اسمی بالابر بوده و ظرفیت واقعی از این مقدار کمتر است. در نظر گرفتن ظرفیت واقعی بالابر بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا حمل بار بیشتر از ظرفیت واقعی دستگاه باعث خرابی زود هنگام آن می گردد. بهترین بالابر ساختمانی از نظر ظرفیت با توجه به حجم پروژه تعیین می گردد. برای کارهای کوچک تا متوسط بالابرهای تا ۵۰۰ کیلو پاسخگو بوده و برای پروژه های بزرگ باید از بالابرهای با ظرفیت بالاتر استفاده کرد. با افزایش ظرفیت، قیمت بالابر ساختمانی نیز افزایش می یابد.

بهترین بالابر ساختمانی از نظر منبع تغذیه

بالابرهای ساختمانی در انواع تک فاز و سه فاز تولید می شوند. انواع سه فاز بالابر ساختمانی برای راه اندازی نیاز به برق صنعتی داشته و بالابرهای تک فاز با برق شهری کار می کنند. بالابرهای ۳۰۰ یا همان ۲۵۰ کیلویی هم به صورت تک فاز و هم به صورت سه فاز تولید می گردند. قیمت بالابر ساختمانی تک فاز ۲۵۰ کیلویی از نوع سه فاز آن گران تر است. اما در سایر ظرفیت ها، قیمت انواع سه فاز بیشتر است. بنابراین برای انتخاب بالابر مناسب باید به نوع برق منطقه و ظرفیت دستگاه دقت نمود.

ضرورت دعا برای مظلومان فلسطین در سرزمین وحی

بهترین بالابر ساختمانی از نظر دور موتور

از نظر دور موتور بالابرها به انواع ۱۴۰۰ دور و ۳۰۰۰ دور تقسیم بندی می شوند. بهترین بالابر ساختمانی از این نظر، بالابرهای ۱۴۰۰ دور در دقیقه می باشند، زیرا تعادل بالاتری دارند. علاوه بر این ‌از نظر قیمت، قیمت بالابر با موتور ۳۰۰۰ دور کمتر از بالابرهای ۱۴۰۰ دور می باشد، اما کاربرد الکتروموتورهای با سرعت گردش ۱۴۰۰ دور در دقیقه بیشتر است.

4

اثر شاسی و کالسکه در خرید بهترین بالابر ساختمانی

هر چقدر شاسی بالابر سنگین تر باشد، بالابر از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود. برای پایه بالابر ساختمانی معمولا از لوله نمره ۶ با گوشت ۲ میل یا ۲/۵ میل استفاده می شود. از این نظر بهترین بالابر ساختمانی بالابری خواهد بود که در ساخت پایه آن از لوله با گوشت بیشتر استفاده گردد. برای ریل بالابر هم غالبا از ناودانی 8 استفاده می گردد. ریل ها به دو صورت ۳۲ کیلویی یا ۴۲ کیلویی می باشند که هر چه شاسی سنگین تر باشد، بهتر است. برای کالسکه اکثرا از نبشی نمره ۴ استفاده می گردد. اطلاعات ذکر شده برای بالابرهای ۲۵۰ کیلویی و بالابرهای ۵۰۰ کیلویی می باشد، البته برای بالابرهای ۵۰۰ کیلویی بهتر است از ریل ۴۲ کیلویی استفاده شود. لازم به ذکر است که این بالابرها به صورت سفارشی نیز قابل تولید می باشند.

گردهمایی مدیران مراکز رشد منطقه دو زیست بوم فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی

در بالابرهای با ظرفیت بیشتر از ۵۰۰ کیلو، برای پایه از لوله نمره ۶ با گوشت ۴ میل استفاده می شود. برای ساخت کالسکه از نبشی نمره ۵ و ناودانی نمره ۸ استفاده می گردد. ریل آن نیز با ناودانی نمره ۱۲ ساخته می شود. لازم به ذکر است که گاهی به جای استفاده از نبشی برای ساخت کالسکه، از پروفیل استفاده می کنند که این موضوع به اندازه دینام وابسته است. در واقع برای دینام های بزرگ، کالسکه با استفاده از پروفیل ساخته می شود.

بهترین بالابر مصالح از نظر نوع گیربکس، دینام و خازن

گیربکس ها و موتورهای مورد استفاده در بهترین بالابر ساختمانی باید در تعادل و هماهنگی با یکدیگر باشند و با هم متناسب باشند. غالبا برای موتورهای ۳ اسب بخار از گیربکس VF86، برای موتورهای ۵/۵ اسب بخار از گیربکس VF110، برای موتورهای ۷/۵ اسب بخار از گیربکس VF130 و برای موتورهای ۱۰ اسب بخار از گیربکس VF150 استفاده می گردد. قدرت موتورهای تک فاز تا سه اسب بخار می باشد.

دینام ها به صورت تک خازنه و دو خازنه تولید می شوند که انواع دو خازنه از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، زیرا جریان برق بین دو خازن تقسیم می شود. دینام ها اکثرا به صورت دو خازنه می باشند. خازن یا به صورت خشک و یا به صورت خشک و روغنی است. بهترین بالابر ساختمانی بالابرهای با خازن خشک می باشند.

پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد

از نظر جنس بدنه، دینام با بدنه آلومینیومی و یا چدنی تولید می گردد که انواع چدنی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. جنس سیم پیچ آن هم در انتخاب بهترین بالابر ساختمانی حائز اهمیت است. بهتر است سیم پیچ دینام به صورت تمام مس باشد. البته دینام با سیم پیچ آلومینیومی هم تولید می شود که از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

بهترین بالابر ساختمانی و نوع سیم بکسل

سیم بکسل به دو صورت ساده و نتاب تولید می شوند که کیفیت انواع نتاب بیشتر است. زیرا روغن کاری باعث پیچ خوردن آن نمی شود در صورتی که انواع ساده ممکن است دچار پیچ خوردگی شوند. از نظر جنس هم سیم بکسل ها به دو نوع فولادی و گالوانیزه دسته بندی می گردند که غالبا انواع نتاب به صورت فولادی و انواع ساده به صورت گالوانیزه تولید می شوند. بهترین بالابر ساختمانی از این نظر دستگاهی خواهد بود که دارای سیم بکسل نتاب باشد. همچنین قیمت نوع نتاب از انواع ساده بیشتر است. برای بالابرهای تا ۵۰۰ کیلو معمولا از سیم بکسل نمره ۸ و برای ۷۵۰ و ۱۰۰۰ کیلو از سیم بکسل نمره ۱۰ استفاده می گردد.

یک هزار و ۶۷۵ هکتار اراضی ملی در استان اردبیل رفع تصرف شد

5

بهترین بالابر ساختمانی برای مناطق با نوسانات برق

برای مناطقی که دارای نوسان برق هستند نیز، بهترین بالابر ساختمانی بالابرهای با موتور ۱۴۰۰ دور می باشند، در صورتی که در این شرایط بالابرهای ۳۰۰۰ دور خیلی سریع خراب می شوند. برای عملکرد بهتر و افزایش طول عمر بالابر در چنین مناطقی بهتر است از نوسان گیر استفاده شود. موضوع مهم دیگر برای مناطق با نوسان برق زیاد، میزان آمپر ورودی و خروجی است، هر چه ورودی و خروجی آمپر کمتر باشد، برای این مناطق بهتر است.

عمران مدرن ارائه دهنده بهترین بالابر ساختمانی با بهینه ترین قیمت می باشد. برای دریافت مشاوره در خصوص راهنمای خرید بالابر ساختمانی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان عمران مدرن از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ یا وبسایت omranmodern.com در ارتباط باشید.



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت