30 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

توزیع ۵۰ هزار پاکت فطریه در بین دانش‌آموزان اردبیلی

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

توزیع ۵۰ هزار پاکت فطریه در بین دانش‌آموزان اردبیلی



علیرضا حسین نژاد در نشست با معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از شرکای اجتماعی کمیته امداد است و در بحث نهادینه کردن جریان خیر و احسان تلاشی جدی و کوشا داشته است.

او خاطرنشان کرد: همه ساله در قالب دو جشن ملی نیکوکاری و عاطفه‌ها مشارکت خوب آموزش و پرورش و تعامل تنگانتگی را با این مجموعه ارزشمند انجام می‌دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش بسترساز تربیت نسل فاخر آینده است، باید در این مجموعه برای آینده‌سازان این کشور فرهنگ خیر و احسان و نوعدوستی با همنوع به عنوان یک فرهنگ ارزشمند انسانی و اسلامی تعلیم و آموزش داده شود.

حسین‌نژاد گفت: کمیته امداد دبیرخانه شورای زکات است و دستورالعمل اجرایی در این زمینه ابلاغ شده و موظف به جمع‌آوری زکات مال و فطریه به عنوان واجب شرعی هستیم.

او افزود: در بحث زکات فطریه با توجه به پرداختی اکثر خانواده‌ها در پایان ماه مبارک رمضان به نشانه سلامتی و پاداش یک ماه روزه‌داری، انتظار می‌رود به عنوان یک فرهنگ‌سازی مطلوب بحث زکات فطریه در بین دانش آموزان و نوجوانان و جوانان تبیین و تشریح شود.

هوس چیپس و شکلات کردی؛ کمبود این ویتامین ها را دارید

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توزیع ۵۰ هزار پاکت جمع‌آوری فطریه، امیدواریم خانواده‌ها در تقدیم فطریه خود به کمیته امداد به عنوان مجموعه منسجم در شناسایی و مساعدت به فقرا و نیازمندان یاریگر بوده و در این امر کمک کنند.

او اظهار کرد: در قالب این اقدام ارزشمند، تلاش خواهیم کرد تا ۷۰ درصد مبالغ فطریه جمع‌آوری شده در مدارس از طریق انجمن اولیا و مربیان در اختیار خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته و ۳۰ درصد مابقی به حساب کمیته امداد واریز شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در مدارسی که وضعیت مالی و معیشتی خانواده‌های دانش‌آموزان مناسب است، می‌توانند کل مبلغ جمع‌آوری شده از محل زکات فطریه را به کمیته امداد اختصاص دهند تا این مبالغ در سریع‌ترین زمان صرف کمک به فقرا و ۴۳ هزار و ۸۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شود.

حسین‌نژاد ادامه داد: امیدواریم با همکاری سازمان دانش‌آموزی، مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان مبالغ جمع‌آوری شده در قالب زکات فطریه در سریع‌ترین زمان به دست فقرا و نیازمندان برسد.

دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه علنی است

 



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت