31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 19°C
جدیدترین اخبار

فوری/امروز؛ آغاز فروش فوری ایران خودرو بمناسبت 22 بهمن

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

فوری/امروز؛ آغاز فروش فوری ایران خودرو بمناسبت 22 بهمن


طرح فروش فوری ایران خودرو خودروهای جدیدی در هر دوره عرضه می شود.در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود. در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه بهمن ماه
میپردازیم.

آغاز فروش فوری ایران خودرو به مناسبت ۲۲ بهمن / تحویل فوری با قیمت کارخانه

بر اساس پیش فروش ایران خودرو در دهه فجر پیش‌ فروش ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی فوتون از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. همچنین پیش‌ فروش کامیون‌های بنز باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ نیز از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود.  همچنین به‌تازگی شرایط پیش فروش کامیونت آرنا پلاس، از سوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام شده است. ثبت نام کامیون آرنا پلاس، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد باشد. متقاضیان ثبت نام طرح دهه فجر ایران خودرو دیزل باید به نشانی  مراجعه کنند. جزییات و شرایط فروش این طرح‌ها متعاقبا در بخش‌نامه‌های فروش اعلام می‌شود.

مدافع لایحه عفاف و حجاب: ما بازی را برده ایم /باید الگوی سه، چهار و پنج فرزندی رواج یابد

مزایده عمومی در فروش فوری ایران خودرو از امروز

آگهی برگزاری مزایده عمومی اینترنتی خودرو شرکت ایران خودرو از امروز سه شنبه 17 بهمن ماه 1402 منتشر شد.

آگهی برگزاری مزایده عمومی اینترنتی خودرو شرکت ایران خودرو 

(خودروهای سواری آسیب دیده، صفر و کارکرده ( پلاکدار))

خبر مهم درباره تحویل پژوپارس/ دور جدید فروش فوری ایران خودرو آغاز شد

سازمان تعزیرات سه نشست با مدیران بزرگترین خودروساز کشور برگزار کرد و این خودروساز تعهد کرد که تا پایان سال آینده رقم قابل توجهی خودرو به مردم واگذار کند.

به گزارش خبرآنلاین، پیرو مسائلی که در خصوص عدم تحویل به موقع خودروهای پژو پارس بوجود آمد متقاضیان از عدم تحویل خودروهای پژو پارس با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ گلایه و عنوان کردند با وجود اینکه از ماه‌ها پیش در نوبت تحویل خودرو قرار دارند اما خبری از تحویل خودروهایشان نیست.

فارس در گزارشی آورده که متقاضیان در مرحله اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو، خودروی پژو پارس را انتخاب کردند که بعد از نوبت‌دهی موعد تحویل این خودرو برای آنها ‌زمستان ۱۴۰۲ اعلام شد اما اکنون که موعد تحویل خودرو به این متقاضیان فرا رسیده است فراخوان واریز وجه از سوی شرکت خودروساز برای آنها صادر نشده است.

۵۰۰ واحد صنعتی استان قزوین در بخش فرآوری مواد معدنی فعالیت می کنند

احمد اصانلو، رئیس این سازمان قول پیگیری موضوع و برخورد با تخلفات صورت گرفته را داد.

در همین راستا نیز محسنی، مدیر روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی هفته گذشته با انتشار پیامی اعلام کرد: تعهد کرده بودیم در خصوص عدم ایفای تعهدات یک شرکت خودرو ساز ورود کنیم، رئیس سازمان تعزیرات شخصا این موضوع را پیگیری می‌کند. سفر رئیس جمهور منجر به تأخیر در برگزاری نشست افراد تأثیرگذار در این خصوص شد. نتیجه این جلسه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در همین رابطه محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی امروز طی نشست خبری خود با اصحاب رسانه اعلام کرد: برای یکی از بزرگترین خودروسازان تخلفی مطرح می‌شود ولی هنوز در قالب تخلف نیست و اگر تخلف شد و سازمان مربوطه گزارش آن را ارائه داد برخورد قانونی انجام خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو

وی با اشاره به برگزاری سه نشست تعزیرات با مدیران این خودروسازی اضافه کرد: این خودروساز تعهد کرده که تا پایان سال آینده رقم قابل توجهی خودرو به مردم واگذار کند.

به تازگی سازمان استاندارد اعلام کرده که اگر استانداردها را رعایت نکند، اجازه تولید خودرو ندارد. ورود تعزیرات به این دلیل است که اقدامات پیشگیرانه به نفع مردم داشته باشد و با متخلفان برخورد کند.

ضرورت دعا برای مظلومان فلسطین در سرزمین وحی

سخنگوی تعزیرات حکومتی در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای اعلام اسامی متخلفان به منظور بازدارندگی تکرار تخلف گفت: پس از صدور احکام قطعی حتی اسم این خودرو ساز را اعلام خواهیم کرد و اگر لازم باشد گزارش تصویری تخلف را هم منتشر می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف انبار کردن خودرو توسط ایران خودرو و تحویل ندادن به متقاضیان گفت: در استان‌های بابل، کرمانشاه، خراسان شمالی و خراسان رضوی بیش از ۱۰ هزار خودرو انبار شده بود که با موضوع تخلف امتناع کالا به مردم مجبور به عرضه شدند و این روند ادامه دارد و این شرکت خودروساز مکلف است تا پایان تابستان سال آینده خودروها را به مردم تحویل دهد.



منبع: دیجی سرگرمی

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت