31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Bogra 29°C آفتابی/صاف
جدیدترین اخبار

کشته شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت فلسطین

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

کشته شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت فلسطین

کشته شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت فلسطین





شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد که نیروهای این جنبش، در یک کمین در شمال غرب غزه توانستند چند نظامی صهیونیست را از پای درآورند.




پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، سرایا القدس –شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- خبر داد که یک گروه از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال غرب غزه، در کمین خود گرفتار کرده است.

این جنبش فلسطینی خبر داد که این درگیری، منجر به کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست شده است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- هم خبر داد که یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در منطقه «جحر الدیک» در غزه، با آر.پی.جی هدف قرار داده‌اند.

شبکه المیادین لبنان، امروز در بیست‌وهفتمین روز عملیات طوفان‌الاقصی، به نقل از یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین در غزه جدیدترین اوضاع میدانی و رویارویی زمینی مقاومت با سربازان اشغالگر که تاکنون موفقیت‌آمیز بوده را تشریح کرد.

این منبع آگاه مقاومت فلسطین افزود: «حرکت نیروهای اسرائیلی در شمال غزه، حکایت از تلاش‌های متعدد برای پیشروی در زمین در چند محور است. اشغالگران در حال پیشروی از سمت شهرک سدیروت هستند و سعی دارند بیت حانون را از ورودی جنوبی آن محاصره کنند و آن را از مناطق شمال نوار جدا کنند. جبهه زمینی در شمال غرب نوار غزه به شدت داغ است. اشغالگران همچنین تلاش دارند تا به سوی مناطق شمالی از اردوگاه “الشاطئ” در منطقه الکرامه پیشروی کنند».

دفتر رهبر انقلاب با تعطیلی شنبه‌ها موافق بودند

وی افزود: اما ما تاکید می‌کنیم که مقاومت تا به این لحظه، مانع پیشروی نظامیان صهیونیست در تمامی محورها شده است. نیروهای اشغالگر تلاش کردند تا در امتداد جاده دریایی مشرف به اردوگاه الشاطئ پیشروی کرده‌اند زیرا سمت راست و عقب خود را ایمن کرده‌اند و به همین دلیل فرصت مانور در این بخش را دارند. مقاومت نیز از این نقشه و مانورهای اسرائیل آگاه شد و نیروهای خود را برای مقابله با نیروهای اشغالگر بسیج کرد. درگیری نیروهای مقاومت با سربازان اشغالگر در نزدیکی این جاده حیاتی، خسارات زیادی به اشغالگران وارد کرد».

رسانه‌های صهیونیستی، عصر امروز اعلام کردند که «شلومی حبکه» فرمانده گردان ۵۳ لشکر باراک که یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود در حمله زمینی در شمال نوار غزه کشته شده است.

وی ساعاتی قبل از کشته شدن به دست نیروهای مقاومت، خطاب به صهیونیست‌ها آنها را به اتحاد فراخوانده بود و گفته بود که گردان ۵۳ از لشکر باراک با تمام قدرت و تانک‌های تجهیزات نظامی تلاش خواهد کرد تا در نوار غزه پیشروی کند و ضربه سختی به مقاومت وارد کند.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در تبریز الگوی خوبی برای سایر شهرهاست

شب گذشته نیز منابع رسانه‌ای گزارش دادند که درگیری زمینی در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهرک نتساریم (جنوب غرب شهر غزه) بشدت ادامه دارد و نظامیان اشغالگر کمتر از نیم مایل یا ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارند تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند.

 



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت