6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

حجت‌الاسلام “حبیب الله غفوری” به عنوان امام جمعه کرمانشاه معرفی شد

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

حجت‌الاسلام "حبیب الله غفوری" به عنوان امام جمعه کرمانشاه معرفی شد

حجت‌الاسلام “حبیب الله غفوری” به عنوان امام جمعه کرمانشاه معرفی شد


به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تکریم و معارفه امام جمعه پیشین و جدید کرمانشاه با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، نماینده دفتر رهبری، استاندار کرمانشاه ائمه جماعت شیعه و سنی و مدیران و مسئولین استانی امروز (۲۷ مهرماه) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امام جمعه کرمانشاه در این مراسم ضمن محکوم کردن عملیات جنایتکارانه رژیم غاصب اسرائیل در غزه اظهار کرد: دوست داشتم این مراسم در روزی که خبر نابودی اسرائیل را  می شنیدیم برگزار می‌شد.

وی افزود: امروز امام زمان (عج) نیز از وقایع که در غزه مظلوم اتفاق افتاده آگاه است و این عملیات جنایتکارانه قلب امام عصر را نیز  خدشه دار کرده است.

امام جمعه کرمانشاه جنایت صهیونیست‌های رژیم غاصب اسرائیل را دردناک و یادآور اتفاقات عاشورا و واقعه کربلا دانست و گفت: انشاالله این اتفاقات زمینه‌ساز پیروزی خون بر شمشیر و نابودی اسرائیل غاصب است و خون ریخته شده شهدا و مظلومان غزه نوید بخش پیروزی اسلام بر آمریکا جنایت‌کار و هم پیمانش است.

 حجت‌الاسلام غفوری در ادامه، انتصابش به عنوان امام جمعه کرمانشاه را توفیق بی‌نظیری دانست که با عنایت و اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فراهم شده است و گفت: امیدوارم در ادامه مسیر هدایت و عنایت خدای متعال و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب حامی و راهنمایم باشد.

حبیب الله بیطرف: جبهه پایداری پشت پرده حملات به ظریف است /رقابت های دوران انتخابات را به بعد از آن هم کشانده اند

 وی با اشاره به دلاور مردی‌ها و غیرت مردم استان کرمانشاه چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن یاد‌آور شد: مردم استان کرمانشاه در همه عرصه‌‌ها همواره پیروز و سربلند بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خاطرات حضور خود و خانواده‌اش طی سال‌های قبل در استان کرمانشاه نیز گفت: همچنان حلاوت و شیرینی آن روزها در ذهن من و خانواده‌ام باقی مانده و این موضوع یکی از مشوق‌های جدی بعد فرمان ولی امر مسلمین برای حضورم در استان کرمانشاه بود.

 حجت‌الاسلام غفوری حضور در مجامع علمی و دینی بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و ارتباط با جوانان را از جمله اهداف مهم خود در راستای پیشبرد نظام و انقلاب در استان عنوان کرد و افزود: از فرهیختگان و بزرگان درخواست می‌کنم در این مسیر مرا راهنمایی کنند و برای ارتقا استان پیشنهادات خود را با من در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: روش من در کار، تعامل مثبت با مسئولین است و در کنار مسئولین برای پیشبرد اهداف و ارتقا شاخص‌های استان تمامی تلاش خود را بکار خواهم گرفت.

خروج آمریکا از برجام بهترین کار من برای اسرائیل بود

در این مراسم آیت‌الله مصطفی علما نیز با تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین استانی کشتار ناجوانمردانه کودکان، زنان و… در غزه را محکوم کرد و اظهار داشت: لبه شمشیر امام خمینی (ره) با درایت و تیزبینی‌اش به سمت شاه و اسرائیل بود.

 وی خانواده شهدا، ایثارگران و علمای شیعه و اهل سنت را نعمتی بزرگ برای استان دانست و گفت: یکی از دغدغه‌‌های من احداث زائر‌سرایی چند طبقه برای مردم استان در مشهد مقدس است که امیدوارم با تلاش امام جمعه جدید سریعتر انجام گیرد.

 وی همچنین یکی از برکات مهم انقلاب را نماز جمعه دانست و افزود: باید صفوف نماز جمعه را در استان حفظ نماییم و با برپایی هرچه باشکوهتر آن دین خود را به مردم و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادا نماییم.

 در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های مجدانه آیت‌الله علما تقدیر و حجت‌ الاسلام حبیب‌الله غفوری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه معرفی شد.

 گفتنی است؛ از جمله مسئولیت‌های امام جمعه جدید کرمانشاه عضویت در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و قائم مقام حوزه‌های علمیه بوده است، همچنین ایشان مدتی نیز به عنوان امام جمعه اسلام آبادغرب در استان کرمانشاه فعالیت داشته است.

امکان تشخیص مولکولی ویروس‌های بیماری‌زا در همدان فراهم شد

 لازم به ذکر است؛ پیش از این آیت‌الله مصطفی علما به مدت ۱۶ سال به عنوان نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه در این استان حضور داشت که چندی قبل از سمت خود کناره‌گیری کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 



منبع: فرتاک نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت