6 مرداد 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

راهکارهای خرید ساعت مچی اصل:

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

راهکارهای خرید ساعت مچی اصل:


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

ساعت مچی یکی از اکسسوری ها با قدمت طولانی به شمار میرود. که هر روزه با طراحی و ساخت مدل های جدید و جذاب توانسته اکثر افراد دنیا را به خود جذب کند. ساعت مچی با تأثیر فوق العاده در استایل افراد ظاهری جذاب و چشمگیر را برای آن ها به همراه خواهد داشت. امروزه به دلیل اهمیت استفاده از ساعت مچی و بازار داغ رقابت میان برند های معروف، نمونه های فیک بسیاری وجود دارند که هنگام خرید باید با آگاهی کامل و دقت بالا ساعت مچی مورد نظر و علاقه خود را انتخاب کنید. خرید ساعت اصل مزیت های بسیاری را نسبت به نمونه فیک آن برای شما به دنبال خواهد داشت. و توصیه ی ما به شما خرید ساعت های اصل می باشد. ساعت مچی در انواع و مدل های مختلف تحت برندهای معتبر و معروف در جهان تولید می شود که با کمی دقت و آگاهی نسبت به برند می توانید خرید عاقلانه و مثبتی را تجربه کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

انتخاب یک مرکز معتبر خرید:

یکی از بهترین روش ها برای انتخاب ساعت مچی اصل، خرید از مراکز معتبر می باشد‌. با در نظر گرفتن سابقه ی فروش مراکز خرید می توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. مراکز فروش ساعت مچی در دو پسته حضوری و اینترنتی تقسیم می شوند. که با توجه به شرایط موجود می توانید ذقدام به خرید نمایید.

بررسی مواد سازنده ساعت مچی:

برای ساخت ساعت های اصل از مواد با کیفیت و درجه یک استفاده می شود. که با در نظر گرفتن این مورد می توانید به اصل یا تقلبی بودن آن دست یابید. نمونه های فیک بسیاری نیز وجود دارد که از مواد با کیفیت، اما با دوز کمتر استفاده میکنند. که با اصل آن برابری می کند. بنابراین باید در این مورد از تبهر کافی برخوردار باشید.

وزن ساعت مچی اصل:

در نمونه های فیک از مواد ارزان تر استفاده میکنند. بنابراین وزن آن ها نسبت به نمونه های اصلی سبک تر خواهد بود. برای آگاه شدن نسبت به این موضوع بهتر است که اطلاعات ساعت خود را که بر روی جعبه آن نیز درج شده است تطبیق دهید. یا با سرچ کردن در وب سایت ساعت مذکور از اطلاعات دقیق آن اطمینان حاصل کنید.

هشدار به تهرانی ها | دو روز داغ و جهنمی در راه است

نوع حرکت ساعت مچی اصل:

برخی از برندهای معروف، از سیستم داخلی پیچیده ای برای ساخت ساعت مچی بهره می برند. که با حرکت خاص ساعت همراه خواهد بود. این عمل در اصل کار ساده ای نیست و از عهده ی ماکت ها خارج است.

آگاهی دقیق نسبت به برند های ساعت مچی:

با شناخت کافی از برندی که می خواهید ساعت مچی را خریداری نمایید، می توانید نمونه های اصل را از فیک جدا کنید. هر برندی از قاب و فونت خاصی برای طراحی محصولات خود استفاده میکند. بنابراین با یک مقایسه ساده، اگر فونت ها یا فاصله حروف هم خوانی نداشته باشد یا عدم هماهنگی در آن می توانید از اصل بودن ساعت مچی اطمینان حاصل کنید.

حکاکی های موجود روی ساعت مچی اصل:

حکاکی شماره سریال و مدل ساعت با خطوط ظریف و منحصر بفرد در ساعت های اصل نمونه ای کار آمد در تشخیص ساعت اصل از نمونه های تقلبی است.

قیمت به روز ساعت مچی اصل:

برندهای معتبر فروش ساعت مچی، قیمت به روز مدل های مختلف ساعت خود را در سایت درج میکنند. که با در نظر گرفتن گمرک، واردات و سود فروشنده بسیار بیشتر از قیمت درج شده در سایت خواهد بود. بنابراین قیمتی پایین تر از قیمت مشخص شده حاکی از فیک و تقلبی بودن آن است.

واریزی علی الحساب ۳ میلیون تومان برای بازنشستگان در مرداد ماه | حساب بازنشستگان شارژ شد

سخن پایانی

با اینکه نمونه های فیک بسیار زیاد شده است. اما با رعایت نکاتی که ذکر شد شما می توانید خریدی آسوده و مطمعن را تحربه کنید و بدون ترس و نگرانی از اینکه کلاهبرداری کنند، خریدتان را به ثمر برسانید.

فروشگاه تی تی بول

فروشگاه ساعت مچی تی تی بول فروش رسمی انواع برند های ساعت مچی دنیا با کمترین سود بازار در سراسر ایران به صورت آنلاین، برند ساعت کاسیو و ساعت سیکو با تنوع بالای محصولات به صورت اصل و های کپی را در تی تی بول تجربه کنید.



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
اشتراک سه ماهه نماوا
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
اشتراک سه ماهه فیلیمو
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
ساعت هوشمند مدل K59 – Pro (ویدئو معرفی)
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,690,000تومان است.
شامپو نانو بدنه خودرو براق کننده و تمیز کننده تکرو 1.5 لیتر
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
مایع تمیز کننده شیشه خودرو تیزرو صنعت 4 لیتر
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
کیسه فریزر پلانگتون بسته 1000 عددی
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قرص جوشان ویتامین ث 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم‌ های هلث بسته 20 عددی
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت