30 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

برخی بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره می‌زنند

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

برخی بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره می‌زنند

برخی بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره می‌زنند



 انسیه خزعلی،معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده  در دیدار با  آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه با بیان اینکه عرصه زن و خانواده امروز مورد تهاجم سنگین غرب قرار دارد، گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگین زوجین درکشور اجرایی شده‌است.

وی  با بیان اینکه در عرصه تربیتی نیازمند اقدامات جهادی و فوریتی هستیم، گفت: متأسفانه عده‌ای بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره می‌زنند، در شرایطی که مشکلات فرهنگی در این زمینه تاثیرگذارتر است.

خزعلی با اشاره به اینکه در تولید محتوا از ظرفیت حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهاد‌های حوزوی و دولت هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای تقابل با تهاجم مهاجم غرب باید فرهنگ‌سازی قوی‌تری داشته باشیم، یادآور شد: همچنین باید در عرصه‌های بین المللی نیز صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم.

خزعلی در ادامه با اشاره به برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند، اظهار داشت: برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی‌گیرد و در اصل مقطوع النسل می‌شوند و حدود ۵۰ درصد این افراد به خودکشی می‌رسند.

خوراکی‌ های مورد علاقه‌تان در مورد بدن‌تان چه می‌گوید؟

وی اضافه کرد: به دنبال ترویج فرهنگ غربی نیستیم، بلکه تلاش ما استفاده از افرادی است که با مباحث اسلامی آشنا بوده و در عرصه روانشناسی نیز تحصیل کرده باشند.

آمادگی حوزه علمیه برای همکاری مشترک در عرصه زن و خانواده‌

مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز در این دیدار با اشاره به اینکه باید به سمت طرح‌های جامع همکاری حرکت کنیم، اظهار کرد: یکی از طرح‌های جامع حوزه علمیه با آموزش و پرورش است که در ۳۰ محور ازجمله طرح امین دنبال می‌شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها جزو طرح تحول حوزه است، مطرح کرد: در هرکدام از این تفاهم‌نامه‌ها یک دبیرخانه مشترک ایجاد شده و برنامه پنجساله نیز تدوین خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه نباید تنها به یک نقطه توجه کرد، عنوان کرد: در عرصه زن و خانواده نیز می‌توان طی یک برنامه مشترک در محور‌های مختلف تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرد.

وی با بیان اینکه این محور‌ها می‌تواند در عرصه بین الملل نیز باشد، خاطرنشان کرد: انجمن‌های متعدد و معاونت‌های مختلف حوزوی با موضوع زن و خانواده مرتبط هستند.

هشدار وزش باد خیلی شدید در تهران/ پیش‌بینی هوای تهران طی سه روز آینده

بازدید و سخنرانی در نمایشگاه روایت پیشرفت، از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده در سفر روز شنبه خود به استان قم است.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت