20 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

بهترین عطرهای زنانه برای دلبری کردن در قرارهای عاشقانه!

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

بهترین عطرهای زنانه برای دلبری کردن در قرارهای عاشقانه!

عطرها راویان جادوگری هستند که می توانند درباره شخصیت و سلیقه‌ ما حرف های زیادی بزنند. یک عطر خوشبو و اغوا کننده که کاملا با لحظات رمانتیک و احساسی قرارهای عاشقانه همخوانی داشته باشد، خاطره و تاثیری ماندگار از ما بر طرف مقابل برجای خواهد گذاشت. در ادامه با معرفی بهترین عطرهای زنانه برای یک قرار عاشقانه با ما همراه باشید.

1- ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Pure Poison (قیمت: 8,200,000 تومان)

 عطر Pure Poison از بدو ظهورش در سال 2004 سلاح نهایی اغواگری دیور محسوب می‌شود. این عطر توسط سه عطرساز حرفه ای خلق شده است و با ترکیب پیچیده و هارمونی باورنکردنی‌اش شما را مسحور می کند و وجودتان را با قدرتی جسورانه پر می‌کند. رایحه این محصول احساس آرامش شگرفی را در خود پنهان کرده است و ظرافت عاشقانه و ترکیب پیچیده ای از عشق یک بانوی جذاب را به تصویر می کشد. در نت اولیه این عطر بوی ترنج، پرتقال ماندارین، یاس و پرتقال، در نت میانی شکوفه های پرتقال و بوته ی یاس و در نت نهایی بوی چوب صندل، عنبر و سدر به مشام می رسد. این عطر یکی از بهترین عطرها برای گذراندن یک شب عاشقانه به یاد ماندنی است.

2- عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی (قیمت: 5,400,000 تومان)

عطر جورجیو آرمانی اس آی  یک عطر زنانه است که برای اولین بار در سال 2013 به بازار جهانی عرضه شد. این عطر رایحه گرم و شیرینی دارد و حس وقار، حلاوت و جذابیت خاصی به خانم ها می بخشد. این عطر با ماندگاری بسیار بالا و رایحه فراموش نشدنی اش محرک و فوق العاده جذاب است. رایحه آغازین آن جوانه انگور، نت میانی آن رایحه رز و فریزیا  و نت پایانی این عطر وانیل، نعنای هندی، آمبروکسان و چوب هستند. این عطر فوق العاده حس جسارت و اعتمادبه‌­نفس را در شما تقویت کرده و شما را به ستاره درخشان جمع تبدیل می کند.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی

3- عطر کالوین کلین اترنیتی او فرش زنانه (قیمت: 2,200,000 تومان)

عطر کالوین کلین اترنیتی او فرش یکی از محصولات بسیار پر فروش و جذاب برند کالوین کلین می باشد که در سال 2020 روانه بازار شد. این عطر خنک جزو عطر های خوشبو و با ماندگاری کم و پخش بوی زیاد به حساب می آید و جایگاه اول را در پخش بو در میان تمامی عطر ها دارد. کالوین کلین اترنیتی او فرش یک عطر شیک، جذاب و مقرون به صرفه است که برای استفاده در قرارهای عاشقانه، مراسم های خاص و مجالس گزینه مناسبی است. با زدن این عطر در ابتدا با رایحه دلچسب ترنج، انگور فرنگی سیاه و گلابی مواجه خواهید شد. در ادامه کار همین ترکیب جای خود را به ترکیب رایحه رز، یاس و گل صد تومانی خواهد داد. پس از آن رایحه های مشک، کهربا و نعناع هندی جایگزین ترکیب قبلی خواهند شد.

 عطر کالوین کلین اترنیتی او فرش زنانه

4- عطر ادکلن نارسیس رودریگز فلور ماسک (قیمت: 4,950,000 تومان)

عطر ادکلن نارسیس رودریگز فلور ماسک یک عطر ادکلن شیرین و ملایم است که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر شیک زنانه با همکاری دو عطار مطرح و موفق تولید شده است و با بوی منحصر به فرد خود گرما، مقاومت ناپذیری و حس و حال زنانگی را به خاطر می آورد. با زدن این عطر خوشبو و شیک در ابتدا ترکیب رایحه گل های رز و گل صدتومانی و مشک به مشام می رسد. با گذر زمان عطر با حفظ حالت شاداب و گلی خود کمی مُشکی تر و شیرین تر می شود و همزمان رایحه نعنای هندی نیز به ترکیب عطر اضافه می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شاداب، گلی، نیمه شیرین و کمی گیاهی و تلخ است که بسیار جذاب و دلپذیر است. این عطر یکی از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه است.

عطر ادکلن نارسیس رودریگز فلور ماسک

5- ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف مدل Flower Bomb (قیمت: 6,000,000 تومان)

این عطر محصولی از برند نام آشنای ویکتور اند رالف است که استفاده از آن در تمام فصول به غیر از تابستان پیشنهاد می شود. جالب است بدانید که این عطر اغوا کننده توسط 4 عطار مشهور طراحی شده است و برای استفاده در طولانی‌مدت بسیار مناسب است. با اسپری کردن این عطر روی پوست در ابتدا بوی  چای و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب انرژی و طراوت را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه نت های میانی گل ارکیده، گل رز، گل یاسمین جای نت های آغازین را می گیرند و پس از مدتی طولانی نت های گیاه پاتچولی و مشک به مشام می رسند. بوی این ترکیب تند، هیجان و اعتمادبه‌نفس فوق العاده را در شما و اطرافیانتان به وجود می آورد و برای یک قرار ملاقات عاشقانه عالی است.

 ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف مدل Flower Bomb

منبع: فرتاک نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله (1)
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • جنس بدنه فلز ظریف و ضد رسوب گرد و غبار
  • حس‌گرها: شمارشگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، فشارسنج (Barometer)، گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم
  • منبع شارژ مگنتی و …

 

ساعت هوشمند بی نظیر K59 Pro را با 70 درصد تخفیف بخرید

مشاهده بیشتر و خرید

اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت