31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 15°C
جدیدترین اخبار

تلاش اف بی آی برای تمدید قانون نظارت بدون ضمانت در خارج از آمریکا

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

تلاش اف بی آی برای تمدید قانون نظارت بدون ضمانت در خارج از آمریکا





مدیر اف بی آی، کمیته ای از سنا را برای تمدید صلاحیت دولت به منظور انجام نظارت بدون ضمانت در خارج از خاک آمریکا، تحت فشار قرار می دهد.




پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «کریستوفر ری» مدیر اف بی آی امروز کمیته قضایی سنا را برای تمدید صلاحیت دولت به منظور انجام نظارت بدون ضمانت در خارج از خاک آمریکا، تحت فشار قرار می دهد.

براساس این گزارش، انتظار می رود مدیر اف بی آی در جلسه امروز کمیته قضایی سنا، به تهدیدات از جانب ایران و چین اشاره کرده و در این باره بحث کند که قدرت نظارتی فراگیر تحت بخش 702 قانون نظارت اطلاعات خارجی، که در پایان ماه جاری منقضی خواهد شد، برای امنیت ملی آمریکا ضروری است.

علاوه بر این ری در جلسه استماع این کمیته که تحت رهبری دموکرات هاست، تصریح می کند که محروم کردن اف بی آی از صلاحیت در انجام نظارت بدون ضمانت در خارج از خاک آمریکا، شکلی از خلع سلاح یک جانبه است.

هشدار وزش باد خیلی شدید در تهران/ پیش‌بینی هوای تهران طی سه روز آینده

براساس این گزارش، قدرت نظارت دولت از سوی قانون گذاران هر دو جناح راست و چپ ، به ویژه قدرت اجرای قوانین فدرال به منظور تحقیق درباره اطلاعات مربوط به شهروندان آمریکایی به عنوان بخشی از نظارت بر اهداف خارجی، در سال های اخیر تحت نظارت دقیق قرار گرفته است.

این در حالی است که گروهی دو حزبی از قانون گذاران آمریکایی ماه گذشته قانونی را برای اعمال محدودیت های جدید بر تحقیقات مربوط به ارتباطات شهروندان آمریکایی و ممنوعیت تحقیقات پشت پرده معرفی کردند که در آن استدلال های اطلاعات خارجی به جاسوسی از آمریکایی ها ارجاع داده می شود.

در همین حال مقامات آمریکایی با تحمیل الزامات ضمانتی خاص اظهار کردند اطلاعات جمع آوری شده تحت این قانون برای مقابله با تهدیدات سایبری و خنثی کردن عملیات های اطلاعاتی خارجی که علیه واشنگتن هدایت می شود، ضروری است.

علاوه بر این ری قصد دارد خطاب به این کمیته سنا بگوید که اف بی آی ناظر خوبی برای این استفاده از این قدرت است. وی پیشتر با اشاره به این اصلاحات گفته بود اف بی آی در حال حاضر پاسخگوی انتقادات مربوط به استفاده از این قانون اجرایی است.     

همصدا برای سلامتی رئیس جمهور آرزوی صحت و سلامتی می‌کنیم

گفتنی است وی در حالی در مقابل کمیته قضایی سنا حاضر می شود که با حملات متعددی از جانب جمهوری خواهان کنگره درباره موضوعاتی همچون تحقیقات درباره حمله 6 ژانویه با ساختمان کنگره، تحقیقات درباره معاملات تجاری پسر جو بایدن و این ادعا که اف بی آی رسانه ها را برای سانسور محافظه کاران تحت فشار قرار داده، روبروست.

 

  • با 300 میلیون صاحب این خودروی وارداتی شوید | قیمت قطعی ۶ خودرو وارداتی اعلام شد



منبع: نامه نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت