31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 20°C
جدیدترین اخبار

ضرورت جوانی و رویش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

ضرورت جوانی و رویش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی



حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی که در مسجد الحسین (ع) بیرجند برگزار شد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیاز به جوان شدن دارد تا رویش کند و جوانه بزند، محصولات جدید و نو ارائه دهد.

او افزود: براساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد به یک قرارگاه تبلیغ، تبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی، هدایتگر و هماهنگ کننده، وحدت آفرین، لحظه شناس، مبتکر و خلاق، مردمی، دارای شبکه و ارتباطات گسترده با تمامی اقشار در سطح ملی و بین المللی، دانش بنیان، امیدبخش و نشاط آور در هماهنگی و راهبری برگزاری مراسم و مناسبت‌ها تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به نقش و جایگاه اجتماعات مردمی در مراسم و مناسبت‌ها اظهار کرد: در مکتب اسلام و آنچه از آیات قرآن به دست می‌آید تمامی طبقات و اقشار جامعه ذیل عنوان مردم قرار می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همانطور که فرد رشد جسمی، سیاسی و اجتماعی دارد جامعه هم به موازات آن رشد می‌کند لذا نقش مردم در تمامی ابعاد بسیار حائز اهمیت است.

ضرورت دعا برای مظلومان فلسطین در سرزمین وحی

او گفت: یک سوی پیشبرد اهداف جامعه بشری راهبری جامعه و سمت دیگر پیاده سازی و اجرای این نقشه و برنامه است لذا مردم خودشان قسط و عدل را اداره می‌کنند.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: اگر مردم چنین جایگاه قوی داشتند و توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند گام‌های بعد را هم می‌توانند با ثبات قدم بردارند، اما یک شرط دارد و اینکه اکنون که مردم به میدان انتخابات آمدند ما نیز پاسخ مثبت، انگیزه بخش و شادکننده به آنان بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: تحقق این هداف با یکسری تحول‌ها و بازنگری در اموری مانند توجه به مساجد و قرآن کریم، بهره‌برداری از محضر علمای دین، امامان جمعه و جماعات امکان پذیر است که باید پررنگ شود.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، فرماندار بیرجند و شماری از مسئولان و روحانیون از ۱۰ نفر از رابطان دستگاه‌های اجرایی که اقدامات شاخص فرهنگی مجموعه خود را در سامانه بلاغ ثبت کردند، تجلیل و قدردانی شد.

همه چیز درباره تشکیل استان تهران شرقی و غربی

همچنین احکام اعضای ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اعطا شد.

منبع: ایرنا



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت