20 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
جدیدترین اخبار

ماندگاری بیشتر مام مردانه با این ترفندها

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

ماندگاری بیشتر مام مردانه با این ترفندها


به گزارش فرتاک نیوز،

در این مطلب سعی می‌کنیم که تکنیک بهتری برای اثر بخشی بیشتر مام ضد تعریق مردانه به شما معرفی کنیم. البته با این روش بوی تازه‌تر و ماندگارتری از دئودرانت را تجربه خواهید کرد. قبل از هر چیز اجازه دهید که مام زیر بغل مردانه را تعریف کنیم.

مام رول چیست؟

به طور کلی به تمامی محصولات بهداشتی رفع بوی زیر بغل که به صورت ژله‌ ای، صابونی، کرمی وجود دارد، مام رول گفته می‌شود. مام رول انواع مختلفی دارد که هر فردی بنا بر راحتی استفاده از آن‌ها یک نوع را بر دیگری ترجیح می‌دهد.

انواع مام زیر بغل کدام هستند؟

امروزه مام زیر بغل یا دئودورانت ها در انواع و اقسام مختلف موجود هستند. از انواع مام زیر بغل بدون آلومینیوم گرفته تا مام‌های مردانه صابونی، ژله‌ ای، کرمی و پودری. البته این روز‌ها به خاطر مزایای انواع مام بدون آلومینیوم، استفاده از این نوع مام مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

مام زیر بغل بدون آلومینیوم چه ویژگی هایی دارد؟

مام زیر بغل بدون آلومینیوم، فاقد آلومینیوم و پارابن است. این نوع مام ضد تعریق نیست و اجازه می‌دهد که بدن فرآیند طبیعی خودش را انجام دهد، اما از آنجایی که ضد باکتری است، باعث از بین رفتن باکتری‌های ایجاد‌کننده بو‌ی بد می‌شود. مام زیر بغل بدون آلومینیوم از ترکیبات کاملا ارگانیک تهیه شده و هیچ عوارضی ندارد.

ادامه مطلب
بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت

مام زیر بغل مردانه یا مام رول دئودورانت مردانه چیست؟

به طور کلی انواع مام رول‌ها فارغ از زنانه یا مردانه بودنشان، کاربرد یکسانی دارند و صرفا برای از بین بردن بوی بد بدن و یا جلوگیری از تعریق زیر بغل تولید شده‌اند.

طرز استفاده از مام زیر بغل چگونه است؟

طرز کار مام فاقد آلومینیوم به این صورت است باکتری‌های ایجاد‌کننده بوی بد روی پوست را از بین برده و باعث جلوگیری از انتشار بوی بد بدن می‌شود. در ادامه نحوه استفاده درست از مام رول مردانه را آورده‌ایم:

  • پوست خود را بشویید، برای اینکه کارکرد مام رول به حداکثر برسد، ابتدا دوش بگیرید یا با یک شامپو بدن ملایم حمام کنید تا از شر عرق بدن خلاص شوید.

  • پوست خود را کاملا خشک کنید، ضد تعریق‌ها و دئودورانت مردانه را باید روی پوست کاملا خشک استفاده کنید زیرا مرطوب بودن اثربخشی فرمول را کم می‌کند.

  • دئودورانت مردانه را در هر قسمتی از بدن که عرق می‌کند، بمالید.

  • این در حالی است که برخی از مارک‌ های دئودورانت مردانه فقط برای زیر بغل استفاده می‌شوند، اما اکثر آن‌ها را می‌توان در هر جایی که عرق می‌کنید (مانند پشت زانو یا داخل ران) استفاده کنید. اگر می‌خواهید که از مام رول مردانه در نواحی دیگری از بدنتان استفاده کنید، ابتدا برچسب آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دئودورانت مردانه شما برای استفاده در هر قسمتی از بدن مناسب است.

  • مام را زیر بغل بمالید، با ۲ تا ۳ حرکت به سمت بالا و پایین، مام رول را زیر بغل خود بزنید. این تکنیک به شما کمک می‌کند تمام غدد عرقی خود را با لایه‌ای از مام بپوشانید. اگر زیر بغلتان مو دارید، هنگام استفاده از دئودورانت مردانه باید فشار بیشتری وارد کنید.

  • اجازه دهید دئودورانت مردانه خشک شود، چند دقیقه قبل از لباس پوشیدن به مال رول فرصت دهید تا خشک شود. این تأخیر باعث می‌شود که مایع مام روی بدنتان ببندد و همچنین از مالیده شدن دئودورانت روی لباس‌هایتان جلوگیری می‌کند.

  • همیشه یک مام زیر بغل یا ضد تعریق مردانه همراه خود داشته باشید. در صورت نیاز می‌توانید روزانه دو یا سه بار مام بزنید. به منظور کسب بهترین نتیجه، از یک پارچه پاک‌کننده استفاده کنید و سپس قبل از استفاده مجدد، زیر بغل خود را خشک کنید.

دئودورانت مردانه را قبل از ورزش استفاده کنم یا بعد از ورزش؟

در هر صورت می‌توانید قبل یا بعد از ورزش از مام مردانه استفاده کنید، اما اگر عرق کرده باشید، تأثیر آن کمتر خواهد بود. اگرچه عرق بدن به خودی خود بویی نمی‌دهد، اما وقتی با باکتری‌های طبیعی روی پوست مخلوط می‌شود، بوی نامطبوعی ایجاد می‌کند.

در این حالت متاسفانه کشیدن، غلتاندن یا اسپری کردن دئودورانت بیشتر روی پوست، تجزیه باکتریایی را از بین نبرده و از بوی بد جلوگیری نمی‌کند. برای جلوگیری از بوی بد عرق، قبل از ورزش، دئودورانت را روی پوست خشک بزنید. همچنین می‌توانید بعد از ورزش دوش بگیرید و پس از خشک شدن کامل پوست، دوباره از دئودورانت مردانه استفاده کنید.




منبع: فرتاک نیوز

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • جنس بدنه فلز ظریف و ضد رسوب گرد و غبار
  • حس‌گرها: شمارشگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، فشارسنج (Barometer)، گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم
  • منبع شارژ مگنتی و …

 

ساعت هوشمند بی نظیر K59 Pro را با 70 درصد تخفیف بخرید

مشاهده بیشتر و خرید

اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت