31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 20°C
جدیدترین اخبار

فوری؛ واریز 12 میلیون تومان هدیه روز پدر دولت به مردم

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

فوری؛ واریز 12 میلیون تومان هدیه روز پدر دولت به مردم


دولت برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه هدیه روز پدر درنظر گرفته است. هدیه روز پدر هم مادی می تواند باشد هم معنوی. شرایط دریافت هدیه روز پدر دولت را در ادامه با هم می خوانیم.

هدیه روز پدر دولت به مردم مشخص شد

با پیشنهاد بنیاد بین‌المللی غدیر و با موافقت مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت نظارت این وزارتخانه در روز پنجشنبه ۵ بهمن (۱۳ رجب) رایگان است.

به گزارش بانک اول با پیشنهاد بنیاد بین‌المللی غدیر و با موافقت مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت نظارت این وزارتخانه در روز پنجشنبه ۵ بهمن (۱۳ رجب) رایگان است. ساعت کار موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نیمه دوم سال در روزهای پنجشنبه و جمعه از ۹ تا ۱۸ است و بلیت‌فروشی تا ساعت ۱۶ انجام می‌شود. در کشور ۸۲۶ موزه وجود دارد که از این تعداد ۲۶۸ موزه تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی هستند.

نرخ باروری در استان قزوین در شرایط مطلوبی است

هدیه روز پدر 764 هزارتومانی دولت به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

بر اساس پرداخت مابه التفاوت ۲۰ درصدی حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از دی ماه تغییر کرد.

از روز‌های گذشته واریز حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد.

براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴/۴۰۰تومان، مبلغ مستمری خانوار‌های ۲نفره: ۱/۰۹۰/۰۰‌۰تومان، ۳نفره: ۱/۵۲۵/۰۰۰تومان، ۴نفره: ۱/۹۶۵/۶۰۰تومان، ۵نفره: ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز گردید.

زمان واریز یارانه بهمن ماه و هدیه روز پدر اعلام شد

یارانه نقدی ۱۹ بهمن ماه واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ تاریخ ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.

بر اساس مصوبه دولت هرماه ۴۰۰هزار تومان برای دهک‌های اول تا سوم واریز می‌شود. این مبلغ در تاریخ ۱۹ هرماه تحت عنوان یارانه معیشتی یا نقدی واریز خواهد شد؛ بنابراین این ماه خانواده‌های ۵ نفره (دهک اول تا سوم) باید منتظر واریزی ۲ میلیون تومانی باشند.

واکنش‌های ادامه دار به وقوع حادثه برای بالگرد رئیسی/ عطریانفر: اصلاح‌طلبان امیدوارند خبرهای خوبی برسد/ ابتکار پیام داد

همانطور که گفته شد در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز می‌شود.

یارانه نقدی ۱۹ بهمن ماه واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ تاریخ ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

مبلغ هدیه روز پدر دولت در بهمن ماه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی ویژه قرار دوازدهم امسال در این استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در استان اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان(عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

خبر مهم در مورد تعطیلی شنبه‌ ها

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی مانند کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

تدینی بیان کرد: در فروردین امسال دو هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، در اردیبهشت ماه یک‌هزار و ۴۰۰ بسته به ارزش ۹ میلیارد ریال، در خردادماه دو هزار بسته معیشتی به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در تیرماه یک‌هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و مرداد یک‌هزار و ۱۰۰ بسته به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توزیع شده‌است.

وی گفت: تأمین و توزیع ۲۰ تن برنج برای پخت و پز در موکب‌های ایام اربعین از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط، توزیع بسته‌های فرهنگی، خدمات فرهنگی و درمانی به زائران اربعین در موکب‌ها، توزیع گوشت قربانی به همت مراکز افق بین نیازمندان و مؤسسات خیریه از اقدامات انجام شده در شهریور ماه امسال در اجرای قرار دوازدهم بود.

هوس چیپس و شکلات کردی؛ کمبود این ویتامین ها را دارید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه مهرماه امسال نیز یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان توزیع شد، افزود: یک‌هزار و ۶۰۰ بسته مهر تحصیلی شامل ۵۰ هزار نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته هفت‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای دانش‌آموزان مناطق محروم تأمین شد.

وی بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تهیه جهیزیه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، کمک هزینه خرید یخچال به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، کمک هزینه دارو و درمان ۲۰۰ میلیون ریال و جمع‌آوری و توزیع ۳۵ تن برنج به ارزش نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی، خیرین و عواید موقوفات برای پخت در موکب‌های اربعین در مرز مهران و مستقر در مسیر اربعین حسینی از دیگر اقدمات انجام شده در اجرای این طرح در مهرماه امسال است.

این مسئول با بیان اینکه در اجرای قراردوازدهم در آبان‌ماه نیز ۶۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال تهیه و توزیع شد، تصریح کرد: تهیه و توزیع کیف و لوازم التحریر، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری‌های خاص، کمک به مردم بی‌دفاع غزه از دیگر اقدامات در آبان ماه امسال است.

گردهمایی مدیران مراکز رشد منطقه دو زیست بوم فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی

وی با اشاره به توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹ میلیارد ریال در آذرماه از محل عوائد موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک‌های مردمی، بیان کرد: تهیه کیف و لوازم التحریر، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری‌های خاص، کمک هزینه تهیه جهیزیه و نیز اعزام به کربلا، تهیه بسته‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور از جمله اقدامات قرار دوازدهم در این ماه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: دو دستگاه فتوتراپی و لارنگوسکوپی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار مراکز درمانی شهرستان آستانه‌اشرفیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم در دی‌ماه نیز به صورت یلدای مهدوی برگزار شد، اظهار کرد: دو هزار و ۵۰۰ بسته شامل میوه، آجیل و سیار ملزومات به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در قالب یلدای مهدوی توزیع شده‌است. سال گذشته در اجرای قرار دوازدهم ۱۵۰ میلیارد ریال از کمک‌های خیرین، نذورات بقاع متبرکه و عواید موقوفات برای کمک به نیازمندان و ارائه خدمات اجتماعی هزینه شده‌است.



منبع: دیجی سرگرمی

تولید ۱۰۰۰ نانوحسگر روی یک دانه شن

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت