31 اردیبهشت 1403
Search
Close this search box.
Tehran 20°C
جدیدترین اخبار

بیشترین تخلفات صنفی در استان اردبیل مربوط به آرد و نان است

بعد از شرکت در نظرسنجی نتیجه نمایش داده خواهد شد.

مالک هستید یا مستاجر؟

بیشترین تخلفات صنفی در استان اردبیل مربوط به آرد و نان است



علی رحیمی آذر با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان اردبیل سال گذشته به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده در حوزه آرد و نان رسیدگی کرد، افزود: با رسیدگی به این پرونده‌ها متخلفان در مجموع حدود ۴۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند. 

او اظهار کرد: گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و رعایت نکردن الزامات صنفی از جمله تخلفات نانوایان در استان اردبیل است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به برخورد قانونی و قاطع تعزیرات حکومتی با واحدا‌های صنفی متخلف به ویژه نانوایی ها، بیان کرد: واحد‌های نانوایی متخلف علاوه بر جریمه، با نصب پارچه تخلف پلمپ خواهند شد.

رحیمی آذر اضافه کرد: استفاده نکردن صحیح و قانونی مردم از کارت خوان‌های جدیدی که در نانوایی‌ها قرار گرفته سبب شده تا زمینه برای تخلف نانوایان و ثبت نان بیشتر در سامانه نانی نو و در نتیجه دریافت یارانه مضاعف از سوی دولت برای سودجویان رقم بخورد.

او از مردم خواست، برای جلوگیری از سوء استفاده نانوایان متخلف، هنگام خرید نان خودشان کاربر کارتخوان‌های نانوایی‌ها باشند.

طعنه زدن چطور می‌تواند به یک رابطه آسیب جدی وارد کند؟

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: عدم استفاده صحیح و قانونی مردم از کارت خوان‌ها در واحد‌های نانوایی زمینه را برای تخلف نانوایان و ثبت خرید نان بیشتر در سامانه فراهم می‌کند و در نتیجه منجر به دریافت یارانه مضاعف از طرف دولت برای سودجویان می‌شود.

رحیمی آذر با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد نانوایی‌ها در تمامی نقاط استان تشدید و تداوم خواهد داشت، گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

رحیمی آذر بیان کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

بیش از ۳ برنامه تلویزیونی با محوریت کتاب

 



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این مطلب مفید بود؟

بله
خیر
از بازخورد شما متشکریم! نظر شما ثبت گردید.
اشتراک مطلب
بند انگشتینام و قیمت
تخفیف 20 درصد اشتراک یکماهه نماوا
قیمت اصلی 119,000تومان بود.قیمت فعلی 95,200تومان است.
قیمت اصلی 349,000تومان بود.قیمت فعلی 244,300تومان است.
قیمت اصلی 420,000تومان بود.قیمت فعلی 294,000تومان است.
قیمت اصلی 6,000,000تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000تومان است.
قیمت اصلی 73,000تومان بود.قیمت فعلی 50,990تومان است.
قیمت اصلی 43,600تومان بود.قیمت فعلی 30,660تومان است.
قیمت اصلی 185,000تومان بود.قیمت فعلی 106,000تومان است.
قیمت اصلی 169,850تومان بود.قیمت فعلی 76,800تومان است.
قیمت اصلی 65,420تومان بود.قیمت فعلی 19,460تومان است.
قیمت اصلی 65,000تومان بود.قیمت فعلی 15,870تومان است.
بند انگشتینام و قیمت